SlideShare a Scribd company logo
1 of 167
Download to read offline
11
let
93 000 000
Kč
Za rok 2020
830 000 000+
Kč
Za rok 2020
Pixel a události
Meta pixel je kus kódu vložený na vašem webu,
který vám umožní měřit, optimalizovat
a sestavovat okruhy uživatelů pro vaše reklamy.
Meta události
Meta standardní události (celkem 17) slouží k záznamu
konverzí, optimalizaci pro konverze a budování okruhů
uživatelů.
www.facebook.com/business/help/402791146561655
Meta události pixelu
3(5) základních
událostí
Vlastní události
● Spuštění po X vteřinách
● Po srolování stránky na X %
Vlastní událost
Vlastní události
Vlastní události
Vlastní události - programátor
fbq('track', mojeudalost, {
content_type: 'product',
value: 1000,
vlastni parametr A: vlastní hodnota A
vlastni parametr B: vlastní hodnota B
vlastni parametr C: vlastní hodnota C
currency: 'CZK',
});
Pixel a události
100 %
Časté chyby
● Špatné spouštění události
AddToCard
● Chybí parametry (měna,
cena …)
● Vícenásobné spuštění
události
● Nepárování s XML feedem
Kontrola pixelu
Kontrola událostí - Pixel Helper
Kontrola událostí - testovací události
Ukázka
iOS 14.5+
Co víme
● Spuštění 26. dubna 2021
● Uživatelé Applu si mohou vybrat,
zda chtějí být sledováni
● Většina lidí NEdala souhlas
● Facebook získává méně dat
● Ovlivnilo to algoritmus
● Škálování
● Ztrátové reklamy
● Testování pro lepší
výkonnost
Jak to funguje
Private Click
Measurement (PCM)
PCM
● Výrazně omezuje sdílená data
● Neumožňuje měření konverzí při
nákupu v prohlížeči aplikace
● Neumožňuje měření konverzí mezi
doménami
Aggregated Event
Measurement (AEM)
AEM
● Umožňuje měření konverzí z
prohlížeče aplikace
● Zatím neumožňuje měření mezi více
doménami
● Omezuje množství konverzí
Hlavní problémy
● Zmenší se vlastní publika
● Problém s vylučováním publik
● Menší počet reportovaných událostí
● Složitější optimalizace
Změny s iOS 14.5+
Události
Události
● 8 událostí na 1 ověřenou doménu
● Reportování jen 1 události při
nesouhlasu!!!
● Prioritizace událostí
48 + 24 h
Události
Vyhodnocování
Vyhodnocování
● Souvisí s atribucí
● Kratší okno přiřazení (atribuce)
● Nepřesná data
● Zpožděné reportování konverzí
Co je nutné udělat!
1. Ověření
domény
Doména musí být ověřena
ve stejném BM jako
je pixel!!!
2.
Konfigurace
událostí webu
Konfigurace událostí webu
Konfigurace událostí webu
Konfigurace událostí webu
Konfigurace událostí webu
Konfigurace událostí webu
Konfigurace událostí webu
Optimalizace na hodnotu
● Bere 4-8 z volných 8
událostí
● Po zapnutí vytvoří
automaticky 4-8 skupin,
podle hodnoty nákupů
3. Zapněte
automatické
sledování událostí
a pokročilé párování
Automatické sledování
Implementace CAPI
CAPI
Konfigurace událostí webu
Conversion API
Conversion API
● Krabicové řešení (Eshop-rychle, Shopify ...)
● Pomocí GTM (GA4, platí se za data!)
● Programátor
Facebook Developers
Implementace CAPI
Kontrola CAPI
Conversion API
Conversion API
Conversion API
Conversion API
Conversion API
Conversion API
● Vložením v
administraci
(Eshop-rychle,
Woocommerce …)
● Programátor vloží
ručně do kódu
Conversion API
Conversion API
Katalog produktů
Katalog produktů (XML feed)
% sleva v obrázku produktu
Custom_label0-4
● Označení (vytvoření sady produktů)
● Použití hodnoty v textu (4,5 z 5, krátká recenze …)
● Podrobnější segmentace produktů (novinky, akce,
TOP produkty ...)
Více fotografií
Product_type
Ukázka
Developer
https://developers.facebook.com/docs/marketing-api/catalog-feed-setup
Okruhy uživatelů
Okruhy uživatelů umožňují pokročilejší cílení reklamy.
Můžete vytvořit okruh z návštěvníků webu, z lidí, kteří
vložili zboží do košíku nebo z lidí, co reagovali na
příspěvky stránky ...
Ukázka
Lookalike
Podobné okruhy uživatelů představují způsob, jak
oslovit nové uživatele, u kterých je pravděpodobné, že
je bude vaše firma zajímat. Tito lidé se totiž v něčem
podobají vašemu okruhu návštěvníků/zákazníků.
Ukázka
Remarketing
Remarketing je metoda cílení internetové reklamy.
Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní
cílovou skupinu lidí, kteří již přišli na vaše webové
stránky, provedli interakci a podobně.
Ukázka
Remarketing není jen o připomenutí
Remarketing
Storytelling
Remarketing
Benefity
Remarketing
Sleva
Dynamické reklamy
Dynamická reklama
Akvizice & remarketing
Dynamická reklama
Sety produktů
Dynamická reklama - sety produktů
Set produktů je vybraná skupina položek, které se
zobrazují v reklamě. Pomocí filtrů (např. dostupnost,
značka, kategorie, typ produktu nebo cena) můžete
definovat, jaké produkty bude sada obsahovat.
Dynamická reklama - sety produktů
DREM
dynamický remarketing
Dynamický remarketing zajišťuje automatickou
propagaci produktů u lidí, kteří na vašem webu
projevili zájem.
Délka nákupního procesu
DREM - nákupní okno
DREM - nákupní okno
DREM - 2022
DREM - 2022
Prodejní texty
Text: DREM
Text: DREM
Ukázka
Dynamická
reklama (DR)
Dynamická reklama umožňuje oslovit lidi, kteří o vaše
produkty projevili zájem, i když ještě nenavštívili váš
web ani aplikaci.
Lidem se automaticky zobrazí produkty z vašeho
katalogu, které jsou pro ně nejrelevantnější.
Dynamická reklama
DABA
dynamická reklama na široký okruh
DABA
U akvizičních kampaní z katalogu využijte co
možná nejširší cílení.
Facebook nedoporučuje cílení pomocí zájmů,
vlastních publik atd.. To, že má uživatel zájem o
XXX, je už do kampaně počítáno automaticky, a to
díky charakteru vašeho katalogu a dat z pixelu.
Ochuzujete se akorát o dosah, čímž se vaše
kampaně stávají dražšími.
DABA
DABA
Ukázka
CBO
optimalizace na úrovni kampaně
Optimalizace rozpočtu kampaně (CBO) využívá co
nejefektivněji vydání z rozpočtu pro získání
nejlepších výsledků a dbá na to, aby cena za tyto
výsledky byla v souladu s vaší strategií nabídky.
CBO
Vytvoření reklamy - kampaň - CBO
CBO - rozpočet
Průměrné CPA x 50 x počet reklamních sad
CBO - rozpočet
● Cena za nákup (CPA) 100 Kč
● 5 sad reklam
100 x 50 x 5 = 25 000 Kč týdně (3 571 Kč denně)
CBO
● “Nespojovat” remarketing a akvizici
● Ideálně stejně velká publika
● Optimalizace trvá několik dní
● “Částečně” řeší overlap
Breakdown efekt
CBO
CBO
Nastavení přiřazení
Spojení
Okno pro konverze se
spojilo s atribučním oknem
Okno konverze
7+1
Okno konverze
1+1
Okno konverze
7 klik
Okno konverze
1 klik
Atribuce
● 7 dnů po kliku a 1 den po
zhlédnutí budou částečné
● 1 den po kliku se bude
modelovat
Konverze jsou reportovány
v den, kdy se staly!!!
Okno konverze
Shrnutí
Strategie
Strategie
??!
Quick
Strategie - quick
Strategie - quick
Strategie - quick
Strategie - quick
ROAS 21,9
Funnel
Strategie - funnel
Strategie - funnel
Návštěvnost
Strategie - návštěvnost
Strategie - návštěvnost
Strategie - návštěvnost
Strategie - návštěvnost
● Dobrá akce i produkt
● Sledovat výkon jako celek!!!
● Neměnit ostatní reklamní kanály
Flash kampaně
Flash kampaně
● Trvají 24 - 48 h
● Optimalizovat na klik/dosah
● Využijte Stories
● Reklamy nastavit 24 - 48 h
předem
Starý vs nový
přístup
Starý přístup
● Hodně kampaní
● Velké segmentace publik
○ věk
○ pohlaví
○ místa pobytu
○ ….
● Rozdělení umístění
● Důraz na kreativu a cílení
Nový přístup = automatizace
● Zjednodušování účtu
a strategie
● Automatizace
● Data
● Důraz na nabídku (kreativu)
Zjednodušení účtu
podle rozpočtu
1. Do 30 000 Kč
Rozložení zjednodušeného účtu
● Dlouhodobá akvizice (DABA / statická)
● DREM
● Flash (krátkodobé) reklamy
● Promo postů
● Testování?
Do 30 000 Kč
● Zjednodušení, abyste měli dostatek dat na sadě
● Akvizice na TOP produkty nebo kategorii
● DABA všechno na všechny
● Testovat cílení akvizice na zájmy / atc, pur
● Dělejte úpravy max. 1x za 3-5 dnů!!!
● Nespoléhejte se jen na Facebook
2. Do 100 000 Kč
Rozložení zjednodušeného účtu
● Dlouhodobá akvizice
○ DABA (více sad pod CBO)
● Střednědobá akvizice
○ Dynamika, bannery, video - produkty, kategorie
● DREM + statický remarketing (“brand”)
● Flash (krátkodobé) reklamy
● Promo postů
● Testujte kreativy, cílení, texty!
Do 100 000 Kč
● DABA může mít více variant obsahu (TOP
produkty, kategorii, produkty s poštovným
zdarma, apod.)
● Krátkodobá kampaň může být na akce, specifická
publika i na testování nových kreativ
● Remarketing kombinovat s Lookaliky
● Dělejte úpravy max. 1x za 2-3 dny
3. 300 000 Kč+
Rozložení zjednodušeného účtu
● Dlouhodobá akvizice
○ DABA (muži - ženy, hot - cold, produkty ...)
● Střednědobá akvizice
○ Dynamika, bannery, video - produkty, kategorie
● DREM + statický remarketing (“brand”)
● Zvýšení návštěvnosti webu
● Flash (krátkodobé) reklamy
● Brandové kampaně
● Testujte kreativy, cílení, texty!!!!!!!!!!!!!!
300 000 Kč+
● Rozdělte brandové a výkonnostní kampaně
● Vyhodnocujte z pohledu celku a hledejte
trendy
● Hodně testujte!!!
● Co funguje škálujte
I s rozpočtem přes
857 000 Kč můžete
mít jen 4 kampaně!
857 000 Kč za 30 dní
Když je to moc
složité, je něco
špatně!
APEK - Facebook reklama pro pokročilé - duben 2022.pdf

More Related Content

Similar to APEK - Facebook reklama pro pokročilé - duben 2022.pdf

Petra Nováková: (Skoro)ideální struktura PPC účtů
Petra Nováková: (Skoro)ideální struktura PPC účtůPetra Nováková: (Skoro)ideální struktura PPC účtů
Petra Nováková: (Skoro)ideální struktura PPC účtůTaste Medio
 
Dynamický remarketing pro služby
Dynamický remarketing pro službyDynamický remarketing pro služby
Dynamický remarketing pro službySherpas
 
Click it - Základy AdWords - workshop 7. 4. 2018
Click it - Základy AdWords - workshop 7. 4. 2018Click it - Základy AdWords - workshop 7. 4. 2018
Click it - Základy AdWords - workshop 7. 4. 2018Sun Marketing
 
Data Restart 2022: David Janoušek - Jak na výkonnostní kampaně v období cooki...
Data Restart 2022: David Janoušek - Jak na výkonnostní kampaně v období cooki...Data Restart 2022: David Janoušek - Jak na výkonnostní kampaně v období cooki...
Data Restart 2022: David Janoušek - Jak na výkonnostní kampaně v období cooki...Taste
 
Next Vision - Produktové inzeráty Seznam Sklik
Next Vision - Produktové inzeráty Seznam SklikNext Vision - Produktové inzeráty Seznam Sklik
Next Vision - Produktové inzeráty Seznam SklikJakub Matoušek
 
2015 Webexpo: Co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetem
2015 Webexpo: Co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetem2015 Webexpo: Co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetem
2015 Webexpo: Co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetemMarkéta Kabátová
 
Open Monday: Produktové PPC kampaně
Open Monday: Produktové PPC kampaněOpen Monday: Produktové PPC kampaně
Open Monday: Produktové PPC kampaněH1.cz
 
Jakub Drahokoupil: Pokládání základů pro obchodní rozhodování
Jakub Drahokoupil: Pokládání základů pro obchodní rozhodováníJakub Drahokoupil: Pokládání základů pro obchodní rozhodování
Jakub Drahokoupil: Pokládání základů pro obchodní rozhodováníH1.cz
 
Propagují vaše produktové inzeráty správné produkty? || ROI Hunter, #ppcresta...
Propagují vaše produktové inzeráty správné produkty? || ROI Hunter, #ppcresta...Propagují vaše produktové inzeráty správné produkty? || ROI Hunter, #ppcresta...
Propagují vaše produktové inzeráty správné produkty? || ROI Hunter, #ppcresta...Olena Romanova
 
PPC Restart 2021: Olena Romanova - Vaše produktové inzeráty a jejich správná ...
PPC Restart 2021: Olena Romanova - Vaše produktové inzeráty a jejich správná ...PPC Restart 2021: Olena Romanova - Vaše produktové inzeráty a jejich správná ...
PPC Restart 2021: Olena Romanova - Vaše produktové inzeráty a jejich správná ...Taste
 
Správa kampaní v Google AdWords z pohledu konzultanta i markeťáka
Správa kampaní v Google AdWords z pohledu konzultanta i markeťákaSpráva kampaní v Google AdWords z pohledu konzultanta i markeťáka
Správa kampaní v Google AdWords z pohledu konzultanta i markeťákaClocan Marketing
 
Lukáš Balek | Targito | Pusťte na to roboty! Automatizaci!
 Lukáš Balek | Targito | Pusťte na to roboty! Automatizaci! Lukáš Balek | Targito | Pusťte na to roboty! Automatizaci!
Lukáš Balek | Targito | Pusťte na to roboty! Automatizaci!Targito
 
PPC v collabimu ppc camp 2018
PPC v collabimu   ppc camp 2018PPC v collabimu   ppc camp 2018
PPC v collabimu ppc camp 2018Collabim
 
Jak vyhodnocovat data z Google Analytics a nenechat se podvést při správě mar...
Jak vyhodnocovat data z Google Analytics a nenechat se podvést při správě mar...Jak vyhodnocovat data z Google Analytics a nenechat se podvést při správě mar...
Jak vyhodnocovat data z Google Analytics a nenechat se podvést při správě mar...Optimalizovaný-Web.cz
 
PPC na stojáka - Efektivní práce s nástrojem ppcHit
PPC na stojáka - Efektivní práce s nástrojem ppcHitPPC na stojáka - Efektivní práce s nástrojem ppcHit
PPC na stojáka - Efektivní práce s nástrojem ppcHitJiří Lesňák
 
PPC na stoják - ppcHIT
PPC na stoják - ppcHITPPC na stoják - ppcHIT
PPC na stoják - ppcHITBESTETO
 
Synergie PPC a programatických kampaní
Synergie PPC a programatických kampaníSynergie PPC a programatických kampaní
Synergie PPC a programatických kampaníTaste Medio
 
Click it - Masters of PPC - Adwords I. - workshop 4. 11. 2017
Click it - Masters of PPC - Adwords I. - workshop 4. 11. 2017Click it - Masters of PPC - Adwords I. - workshop 4. 11. 2017
Click it - Masters of PPC - Adwords I. - workshop 4. 11. 2017Sun Marketing
 
Affiliate konference - Reklama na Facebooku výkonově
Affiliate konference - Reklama na Facebooku výkonověAffiliate konference - Reklama na Facebooku výkonově
Affiliate konference - Reklama na Facebooku výkonověSun Marketing
 

Similar to APEK - Facebook reklama pro pokročilé - duben 2022.pdf (20)

Petra Nováková: (Skoro)ideální struktura PPC účtů
Petra Nováková: (Skoro)ideální struktura PPC účtůPetra Nováková: (Skoro)ideální struktura PPC účtů
Petra Nováková: (Skoro)ideální struktura PPC účtů
 
Dynamický remarketing pro služby
Dynamický remarketing pro službyDynamický remarketing pro služby
Dynamický remarketing pro služby
 
Používejte Google Analytics chytře
Používejte Google Analytics chytřePoužívejte Google Analytics chytře
Používejte Google Analytics chytře
 
Click it - Základy AdWords - workshop 7. 4. 2018
Click it - Základy AdWords - workshop 7. 4. 2018Click it - Základy AdWords - workshop 7. 4. 2018
Click it - Základy AdWords - workshop 7. 4. 2018
 
Data Restart 2022: David Janoušek - Jak na výkonnostní kampaně v období cooki...
Data Restart 2022: David Janoušek - Jak na výkonnostní kampaně v období cooki...Data Restart 2022: David Janoušek - Jak na výkonnostní kampaně v období cooki...
Data Restart 2022: David Janoušek - Jak na výkonnostní kampaně v období cooki...
 
Next Vision - Produktové inzeráty Seznam Sklik
Next Vision - Produktové inzeráty Seznam SklikNext Vision - Produktové inzeráty Seznam Sklik
Next Vision - Produktové inzeráty Seznam Sklik
 
2015 Webexpo: Co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetem
2015 Webexpo: Co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetem2015 Webexpo: Co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetem
2015 Webexpo: Co jsem se naučila při správě PPC kampaní s 5M budgetem
 
Open Monday: Produktové PPC kampaně
Open Monday: Produktové PPC kampaněOpen Monday: Produktové PPC kampaně
Open Monday: Produktové PPC kampaně
 
Jakub Drahokoupil: Pokládání základů pro obchodní rozhodování
Jakub Drahokoupil: Pokládání základů pro obchodní rozhodováníJakub Drahokoupil: Pokládání základů pro obchodní rozhodování
Jakub Drahokoupil: Pokládání základů pro obchodní rozhodování
 
Propagují vaše produktové inzeráty správné produkty? || ROI Hunter, #ppcresta...
Propagují vaše produktové inzeráty správné produkty? || ROI Hunter, #ppcresta...Propagují vaše produktové inzeráty správné produkty? || ROI Hunter, #ppcresta...
Propagují vaše produktové inzeráty správné produkty? || ROI Hunter, #ppcresta...
 
PPC Restart 2021: Olena Romanova - Vaše produktové inzeráty a jejich správná ...
PPC Restart 2021: Olena Romanova - Vaše produktové inzeráty a jejich správná ...PPC Restart 2021: Olena Romanova - Vaše produktové inzeráty a jejich správná ...
PPC Restart 2021: Olena Romanova - Vaše produktové inzeráty a jejich správná ...
 
Správa kampaní v Google AdWords z pohledu konzultanta i markeťáka
Správa kampaní v Google AdWords z pohledu konzultanta i markeťákaSpráva kampaní v Google AdWords z pohledu konzultanta i markeťáka
Správa kampaní v Google AdWords z pohledu konzultanta i markeťáka
 
Lukáš Balek | Targito | Pusťte na to roboty! Automatizaci!
 Lukáš Balek | Targito | Pusťte na to roboty! Automatizaci! Lukáš Balek | Targito | Pusťte na to roboty! Automatizaci!
Lukáš Balek | Targito | Pusťte na to roboty! Automatizaci!
 
PPC v collabimu ppc camp 2018
PPC v collabimu   ppc camp 2018PPC v collabimu   ppc camp 2018
PPC v collabimu ppc camp 2018
 
Jak vyhodnocovat data z Google Analytics a nenechat se podvést při správě mar...
Jak vyhodnocovat data z Google Analytics a nenechat se podvést při správě mar...Jak vyhodnocovat data z Google Analytics a nenechat se podvést při správě mar...
Jak vyhodnocovat data z Google Analytics a nenechat se podvést při správě mar...
 
PPC na stojáka - Efektivní práce s nástrojem ppcHit
PPC na stojáka - Efektivní práce s nástrojem ppcHitPPC na stojáka - Efektivní práce s nástrojem ppcHit
PPC na stojáka - Efektivní práce s nástrojem ppcHit
 
PPC na stoják - ppcHIT
PPC na stoják - ppcHITPPC na stoják - ppcHIT
PPC na stoják - ppcHIT
 
Synergie PPC a programatických kampaní
Synergie PPC a programatických kampaníSynergie PPC a programatických kampaní
Synergie PPC a programatických kampaní
 
Click it - Masters of PPC - Adwords I. - workshop 4. 11. 2017
Click it - Masters of PPC - Adwords I. - workshop 4. 11. 2017Click it - Masters of PPC - Adwords I. - workshop 4. 11. 2017
Click it - Masters of PPC - Adwords I. - workshop 4. 11. 2017
 
Affiliate konference - Reklama na Facebooku výkonově
Affiliate konference - Reklama na Facebooku výkonověAffiliate konference - Reklama na Facebooku výkonově
Affiliate konference - Reklama na Facebooku výkonově
 

More from Honza Bartoš

Shoptet - Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy 2022.pdf
Shoptet - Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy 2022.pdfShoptet - Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy 2022.pdf
Shoptet - Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy 2022.pdfHonza Bartoš
 
Reshoper - Facebook reklama v konkurenčním prostředí.pdf
Reshoper - Facebook reklama v konkurenčním prostředí.pdfReshoper - Facebook reklama v konkurenčním prostředí.pdf
Reshoper - Facebook reklama v konkurenčním prostředí.pdfHonza Bartoš
 
Shoptet - Business Manager 2021.pdf
Shoptet - Business Manager 2021.pdfShoptet - Business Manager 2021.pdf
Shoptet - Business Manager 2021.pdfHonza Bartoš
 
WordCamp - 4 změny pro Facebook 2021 .pdf
WordCamp - 4 změny pro Facebook 2021 .pdfWordCamp - 4 změny pro Facebook 2021 .pdf
WordCamp - 4 změny pro Facebook 2021 .pdfHonza Bartoš
 
Webinář pro Shoptet_ Jak na dynamickou reklamu na Facebooku.pdf
Webinář pro Shoptet_ Jak na dynamickou reklamu na Facebooku.pdfWebinář pro Shoptet_ Jak na dynamickou reklamu na Facebooku.pdf
Webinář pro Shoptet_ Jak na dynamickou reklamu na Facebooku.pdfHonza Bartoš
 
Digisemestr 2022 - Facebook reklama z praxe.pdf
Digisemestr 2022 - Facebook reklama z praxe.pdfDigisemestr 2022 - Facebook reklama z praxe.pdf
Digisemestr 2022 - Facebook reklama z praxe.pdfHonza Bartoš
 

More from Honza Bartoš (6)

Shoptet - Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy 2022.pdf
Shoptet - Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy 2022.pdfShoptet - Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy 2022.pdf
Shoptet - Jak zvýšit efektivitu Facebook reklamy 2022.pdf
 
Reshoper - Facebook reklama v konkurenčním prostředí.pdf
Reshoper - Facebook reklama v konkurenčním prostředí.pdfReshoper - Facebook reklama v konkurenčním prostředí.pdf
Reshoper - Facebook reklama v konkurenčním prostředí.pdf
 
Shoptet - Business Manager 2021.pdf
Shoptet - Business Manager 2021.pdfShoptet - Business Manager 2021.pdf
Shoptet - Business Manager 2021.pdf
 
WordCamp - 4 změny pro Facebook 2021 .pdf
WordCamp - 4 změny pro Facebook 2021 .pdfWordCamp - 4 změny pro Facebook 2021 .pdf
WordCamp - 4 změny pro Facebook 2021 .pdf
 
Webinář pro Shoptet_ Jak na dynamickou reklamu na Facebooku.pdf
Webinář pro Shoptet_ Jak na dynamickou reklamu na Facebooku.pdfWebinář pro Shoptet_ Jak na dynamickou reklamu na Facebooku.pdf
Webinář pro Shoptet_ Jak na dynamickou reklamu na Facebooku.pdf
 
Digisemestr 2022 - Facebook reklama z praxe.pdf
Digisemestr 2022 - Facebook reklama z praxe.pdfDigisemestr 2022 - Facebook reklama z praxe.pdf
Digisemestr 2022 - Facebook reklama z praxe.pdf
 

APEK - Facebook reklama pro pokročilé - duben 2022.pdf