SlideShare a Scribd company logo
Банерна реклама
Підготував
Студент групи СН-22
Сембай Олег
Банерна реклама - це графічне зображення рекламного характеру ,
розміщене на сторінці Web - сайту , при натисканні на яку
користувач потрапляє або на сайт рекламодавця або на сторінку з
формою заявки продукту
Як правило, Банер являє собою прямокутне графічне зображення у
форматі GIF чи JPG, хоча зустрічаються Банери, створені за
допомогою JAVA, ShockWave і т.д
В даний час не існує офіційно прийнятих стандартів по
розмірі Банерів, хоча найбільш розповсюдженим є
розмір 468х60 пікселів.
Першими в стандартизації розмірів Банерів стали
рекомендації запропоновані Internet Advertising Bureau
разом з CASIE:
Розмір (пікселі) Тип
468 x 60 Full Banner
392 x 72 Full banner with Vertical Navigation
Bar
125 x 125 Square Banner
120 x 90 Button #1
120 x60 Button #2
120 x 240 Vertical Banner
88 x 31 Micro Button
234 x 60 Half Banner
Рекомендації з розміру Банерів запропоновані Internet
Advertising Bureau разом з CASIE:
Якщо виникає необхідність створювати
Банери свого розміру, то
рекомендується за основу формату
брати висоту (у пікселях) одного з
найбільш розповсюджених розмірів -
31, 60, 100. У такому випадку іншим
сайтам буде простіше інтегрувати новий
формат у випадку його поширення.
Створення банеру власного розміру
Тому, ще необхідно, щоб Банер завантажувався на сторінку
якнайшвидше, існує обмеження на розмір Банера в кілобайтах. Так,
наприклад, для Банера 468х60 максимальний розмір звичайно складає
10 чи 15 кілобайт.
Існують три основні методи Банерної реклами:
 1. Використання спеціальних служб обміну Банерів (Banner
Exchange Services), що забезпечують показ Банерів
рекламованої сторінки на інших сторінках взамін на показ
сторінках рекламованого ресурсу чужих Банерів.
 2. Можна прямо домовитися з wеbмастером іншої сторінки
на розміщення Банерів один в одного.
 3. Можна заплатити Банерній системі, пошуковому серверу,
чи каталогу просто популярному web-сайту за показ Банерів
рекламованої сторінки на їхніх сторінках.
Відношення користувачів інтернету до реклами в
мережі:
Рейтинг кліків або Клікабельність Банера (англ. Click-through rate, CTR)
— відношення числа кліків на оголошення до числа його показів.
Вимірюється у відсотках.
Формула розрахунку: CTR = (число кліків / число показів) х 100 %.
Наприклад, якщо рекламне оголошення було показано 100 раз, а
клікнули по ньому лише один раз, то показник CTR дорівнюватиме 1 %.
Кількість показів банера. Цей показник відображає, скільки разів був
показаний зацікавленому потенційному покупцеві той або інший банер.
Витрати на банерну рекламу визначаються тим, скільки коштує 1 тис.
показів банеру на даному сервері.
Для цього використають термін СРМ (cost perthosand impression) -
вартість за тисячу показів. В українській частині Інтернету ціна 1 тис.
показів коливається від $2 до $50.
Формула розрахунку: CPM= (вартість реклами / цільова
аудиторія) * 1 000.
Приклад розрахунку:
Вартість реклами - $ 18 500.
Загальна аудиторія - 3 100 000 чоловік.
В такому випадку, CPM = ($ 18 500/3 100 000) * 1000 = $ 5.97
 1. Чарівна фраза - "Click Here".
 2. Ніщо людське користувачу мережі не чуже. Варто зробити Банер
загадковим, нехай користувач буде заінтригований:
Що вони цим хотіли сказати?
Куди веде цей Банер?
 3. Розмір Банера (пікселі). Банери більшого розміру мають значно більший
відгук, ніж Банери меншого розміру.
 4. Розмір Банера (байти). Імовірність того, що Банер швидко завантажиться
на поточну сторінку і користувач побачить його до того, як перейде до іншої
сторінки, прямо залежить від розміру Банера.
 5. Використання анімації.
 6. Кольори повинні бути яскравими.
Як робиться ефективний Банер
 1.Банер, розташований
нижче на 1/3 від верху
екрану дає CTR на 70%
більше, ніж Банер,
розташований у самому
верху;
Як вигідно розташувати Банер на сторінці
 2.Банер не стандартного розміру (квадратний 125х125 пікселів),
розташований у нижньому правому куті першого екрана сторінки
(користувач не повинний прокручувати сторінку щоб побачити
Банер) дає CTR на 228% більше, ніж стандартний Банер (468х60
пікселів), розташований у самому верху;
Список Використаних джерел
 1. Електронна комерція: навчальний посібник з підготовки бакалаврів / Царьов
Р.Ю. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010. – 112 с.
 2.http://www.promo.ru/.
 3.http://www.system.ru/.
 4.http://www.bannermaker.ru/.
 5.http://www.clickz.com/.
 6.http://www.microscope.com/.
 7.http://www.wilsonweb.com/.
 8.http://www.citforum.ru/.

More Related Content

What's hot

2_Бізнес_модель_як_топ_менеджеру_масштабувати_бізнес_в_умовах_4.pdf
2_Бізнес_модель_як_топ_менеджеру_масштабувати_бізнес_в_умовах_4.pdf2_Бізнес_модель_як_топ_менеджеру_масштабувати_бізнес_в_умовах_4.pdf
2_Бізнес_модель_як_топ_менеджеру_масштабувати_бізнес_в_умовах_4.pdf
RostyslavDmytruk
 
모바일앱 시장현황 및 마케팅을 위한 25가지 방법
모바일앱 시장현황 및 마케팅을 위한 25가지 방법 모바일앱 시장현황 및 마케팅을 위한 25가지 방법
모바일앱 시장현황 및 마케팅을 위한 25가지 방법
마킨드(makiind)
 
4 маркектингова товарна політика
4 маркектингова товарна політика4 маркектингова товарна політика
4 маркектингова товарна політикаPavlo Syrvatka
 
AI Golf: Golf Swing Analysis Tool for Self-Training
AI Golf: Golf Swing Analysis Tool for Self-TrainingAI Golf: Golf Swing Analysis Tool for Self-Training
AI Golf: Golf Swing Analysis Tool for Self-Training
IRJET Journal
 
Making Good SEO Reports Portent Webinar
Making Good SEO Reports Portent WebinarMaking Good SEO Reports Portent Webinar
Making Good SEO Reports Portent Webinar
BrightEdge
 
[메조미디어] 2022 자동차 업종 분석 리포트
[메조미디어] 2022 자동차 업종 분석 리포트[메조미디어] 2022 자동차 업종 분석 리포트
[메조미디어] 2022 자동차 업종 분석 리포트
MezzoMedia
 
Презентація до теми 12.1
Презентація до теми 12.1Презентація до теми 12.1
Презентація до теми 12.1
cit-cit
 
블로그 마케팅3(블로그 운영전략)
블로그 마케팅3(블로그 운영전략)블로그 마케팅3(블로그 운영전략)
블로그 마케팅3(블로그 운영전략)
Sangchul Ahn
 
слайд шоу функції маркетингу
слайд шоу функції маркетингуслайд шоу функції маркетингу
слайд шоу функції маркетингу
cit-cit
 
Тема 5 маркетингова цінова політика
Тема 5 маркетингова цінова політикаТема 5 маркетингова цінова політика
Тема 5 маркетингова цінова політикаPavlo Syrvatka
 
Web Analytics : Google Merchandise Store - Google Analytics
Web Analytics : Google Merchandise Store - Google AnalyticsWeb Analytics : Google Merchandise Store - Google Analytics
Web Analytics : Google Merchandise Store - Google Analytics
Sahil Sehgal
 
методи маркетингових досліджень
методи маркетингових дослідженьметоди маркетингових досліджень
методи маркетингових дослідженьfalkovolodymyr
 
MezzoMedia - MEDIA SALES GUIDE [디지털 마케팅 시작 광고주]
MezzoMedia - MEDIA SALES GUIDE [디지털 마케팅 시작 광고주]MezzoMedia - MEDIA SALES GUIDE [디지털 마케팅 시작 광고주]
MezzoMedia - MEDIA SALES GUIDE [디지털 마케팅 시작 광고주]
MezzoMedia
 
한국에서 혁신적인 디지털 헬스케어 스타트업이 탄생하려면
한국에서 혁신적인 디지털 헬스케어 스타트업이 탄생하려면한국에서 혁신적인 디지털 헬스케어 스타트업이 탄생하려면
한국에서 혁신적인 디지털 헬스케어 스타트업이 탄생하려면
Yoon Sup Choi
 
Roda Mágica do Google
Roda Mágica do GoogleRoda Mágica do Google
Roda Mágica do Google
Movida Comunicação
 
Основи статистики та аналізу даних. Представлення даних.
Основи статистики та аналізу даних. Представлення даних.Основи статистики та аналізу даних. Представлення даних.
Основи статистики та аналізу даних. Представлення даних.
Andriy Gorbal
 
[러니웨어] 제안서 Pdf
[러니웨어] 제안서 Pdf[러니웨어] 제안서 Pdf
[러니웨어] 제안서 Pdf
호진 곽
 
Рекламные и PR акции Coca-Cola
Рекламные и PR акции Coca-ColaРекламные и PR акции Coca-Cola
Рекламные и PR акции Coca-ColaNatalie Boo
 
Використання правових Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх юристів та їх ...
Використання правових Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх юристів та їх ...Використання правових Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх юристів та їх ...
Використання правових Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх юристів та їх ...
Savua
 
Тема 2 система маркетингу підпиємства
Тема 2 система маркетингу підпиємстваТема 2 система маркетингу підпиємства
Тема 2 система маркетингу підпиємстваPavlo Syrvatka
 

What's hot (20)

2_Бізнес_модель_як_топ_менеджеру_масштабувати_бізнес_в_умовах_4.pdf
2_Бізнес_модель_як_топ_менеджеру_масштабувати_бізнес_в_умовах_4.pdf2_Бізнес_модель_як_топ_менеджеру_масштабувати_бізнес_в_умовах_4.pdf
2_Бізнес_модель_як_топ_менеджеру_масштабувати_бізнес_в_умовах_4.pdf
 
모바일앱 시장현황 및 마케팅을 위한 25가지 방법
모바일앱 시장현황 및 마케팅을 위한 25가지 방법 모바일앱 시장현황 및 마케팅을 위한 25가지 방법
모바일앱 시장현황 및 마케팅을 위한 25가지 방법
 
4 маркектингова товарна політика
4 маркектингова товарна політика4 маркектингова товарна політика
4 маркектингова товарна політика
 
AI Golf: Golf Swing Analysis Tool for Self-Training
AI Golf: Golf Swing Analysis Tool for Self-TrainingAI Golf: Golf Swing Analysis Tool for Self-Training
AI Golf: Golf Swing Analysis Tool for Self-Training
 
Making Good SEO Reports Portent Webinar
Making Good SEO Reports Portent WebinarMaking Good SEO Reports Portent Webinar
Making Good SEO Reports Portent Webinar
 
[메조미디어] 2022 자동차 업종 분석 리포트
[메조미디어] 2022 자동차 업종 분석 리포트[메조미디어] 2022 자동차 업종 분석 리포트
[메조미디어] 2022 자동차 업종 분석 리포트
 
Презентація до теми 12.1
Презентація до теми 12.1Презентація до теми 12.1
Презентація до теми 12.1
 
블로그 마케팅3(블로그 운영전략)
블로그 마케팅3(블로그 운영전략)블로그 마케팅3(블로그 운영전략)
블로그 마케팅3(블로그 운영전략)
 
слайд шоу функції маркетингу
слайд шоу функції маркетингуслайд шоу функції маркетингу
слайд шоу функції маркетингу
 
Тема 5 маркетингова цінова політика
Тема 5 маркетингова цінова політикаТема 5 маркетингова цінова політика
Тема 5 маркетингова цінова політика
 
Web Analytics : Google Merchandise Store - Google Analytics
Web Analytics : Google Merchandise Store - Google AnalyticsWeb Analytics : Google Merchandise Store - Google Analytics
Web Analytics : Google Merchandise Store - Google Analytics
 
методи маркетингових досліджень
методи маркетингових дослідженьметоди маркетингових досліджень
методи маркетингових досліджень
 
MezzoMedia - MEDIA SALES GUIDE [디지털 마케팅 시작 광고주]
MezzoMedia - MEDIA SALES GUIDE [디지털 마케팅 시작 광고주]MezzoMedia - MEDIA SALES GUIDE [디지털 마케팅 시작 광고주]
MezzoMedia - MEDIA SALES GUIDE [디지털 마케팅 시작 광고주]
 
한국에서 혁신적인 디지털 헬스케어 스타트업이 탄생하려면
한국에서 혁신적인 디지털 헬스케어 스타트업이 탄생하려면한국에서 혁신적인 디지털 헬스케어 스타트업이 탄생하려면
한국에서 혁신적인 디지털 헬스케어 스타트업이 탄생하려면
 
Roda Mágica do Google
Roda Mágica do GoogleRoda Mágica do Google
Roda Mágica do Google
 
Основи статистики та аналізу даних. Представлення даних.
Основи статистики та аналізу даних. Представлення даних.Основи статистики та аналізу даних. Представлення даних.
Основи статистики та аналізу даних. Представлення даних.
 
[러니웨어] 제안서 Pdf
[러니웨어] 제안서 Pdf[러니웨어] 제안서 Pdf
[러니웨어] 제안서 Pdf
 
Рекламные и PR акции Coca-Cola
Рекламные и PR акции Coca-ColaРекламные и PR акции Coca-Cola
Рекламные и PR акции Coca-Cola
 
Використання правових Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх юристів та їх ...
Використання правових Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх юристів та їх ...Використання правових Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх юристів та їх ...
Використання правових Інтернет-ресурсів у підготовці майбутніх юристів та їх ...
 
Тема 2 система маркетингу підпиємства
Тема 2 система маркетингу підпиємстваТема 2 система маркетингу підпиємства
Тема 2 система маркетингу підпиємства
 

Viewers also liked

Тема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежівТема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Oleg Nazarevych
 
Дебетові системи електронних платежів
Дебетові системи електронних платежівДебетові системи електронних платежів
Дебетові системи електронних платежів
Oleg Nazarevych
 
Тема №4 Сектор B2B
Тема №4 Сектор B2BТема №4 Сектор B2B
Тема №4 Сектор B2B
Oleg Nazarevych
 
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерціїТема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Oleg Nazarevych
 

Viewers also liked (6)

огеіп 16
огеіп 16огеіп 16
огеіп 16
 
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежівТема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежів
 
Дебетові системи електронних платежів
Дебетові системи електронних платежівДебетові системи електронних платежів
Дебетові системи електронних платежів
 
Тема №4 Сектор B2B
Тема №4 Сектор B2BТема №4 Сектор B2B
Тема №4 Сектор B2B
 
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерціїТема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
 
Internet
InternetInternet
Internet
 

Similar to Тема 15 Банерна реклама

Reklamni baneri
Reklamni baneriReklamni baneri
Reklamni baneri
slavinskiy
 
Анімовані банери
Анімовані банериАнімовані банери
Анімовані банери
olegvasilets20133
 
Анімовані банери
Анімовані банериАнімовані банери
Анімовані банери
olegvasilets20133
 
банери
банерибанери
банери
marunasorokina
 
банери
банерибанери
банери
marunasorokina
 
банери
банерибанери
банери
marunasorokina
 
банери
банерибанери
банери
marunasorokina
 
банери
банерибанери
банери
marunasorokina
 
виготовлення рекламних банерів
виготовлення рекламних банеріввиготовлення рекламних банерів
виготовлення рекламних банерів
zaykoannaivanivna
 
Основи інтернет маркетингу #3
Основи інтернет маркетингу #3Основи інтернет маркетингу #3
Основи інтернет маркетингу #3
Rostyslav Chayka
 
штемпель
штемпельштемпель
штемпель
marunasorokina
 
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитикиКак сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Netpeak
 
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет рекламиТема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Oleg Nazarevych
 
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Lyuba Balashova
 
Uia adcom internet-market-research
Uia adcom internet-market-researchUia adcom internet-market-research
Uia adcom internet-market-research
Marketing Media Review
 
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv Startup Club
 
Типы рекламных кампаний в Google Ads
Типы рекламных кампаний в Google AdsТипы рекламных кампаний в Google Ads
Типы рекламных кампаний в Google Ads
Netpeak
 
банери
банерибанери
банери
Aloxes
 
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Netpeak
 
presentation REX2023.pdf
presentation REX2023.pdfpresentation REX2023.pdf
presentation REX2023.pdf
alinaboyarkinaua
 

Similar to Тема 15 Банерна реклама (20)

Reklamni baneri
Reklamni baneriReklamni baneri
Reklamni baneri
 
Анімовані банери
Анімовані банериАнімовані банери
Анімовані банери
 
Анімовані банери
Анімовані банериАнімовані банери
Анімовані банери
 
банери
банерибанери
банери
 
банери
банерибанери
банери
 
банери
банерибанери
банери
 
банери
банерибанери
банери
 
банери
банерибанери
банери
 
виготовлення рекламних банерів
виготовлення рекламних банеріввиготовлення рекламних банерів
виготовлення рекламних банерів
 
Основи інтернет маркетингу #3
Основи інтернет маркетингу #3Основи інтернет маркетингу #3
Основи інтернет маркетингу #3
 
штемпель
штемпельштемпель
штемпель
 
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитикиКак сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
 
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет рекламиТема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
 
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
 
Uia adcom internet-market-research
Uia adcom internet-market-researchUia adcom internet-market-research
Uia adcom internet-market-research
 
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
 
Типы рекламных кампаний в Google Ads
Типы рекламных кампаний в Google AdsТипы рекламных кампаний в Google Ads
Типы рекламных кампаний в Google Ads
 
банери
банерибанери
банери
 
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
 
presentation REX2023.pdf
presentation REX2023.pdfpresentation REX2023.pdf
presentation REX2023.pdf
 

More from Oleg Nazarevych

Етикет службового листування
Етикет службового листуванняЕтикет службового листування
Етикет службового листування
Oleg Nazarevych
 
Оцінка трудомісткості і термінів проекту
Оцінка трудомісткості і термінів проектуОцінка трудомісткості і термінів проекту
Оцінка трудомісткості і термінів проекту
Oleg Nazarevych
 
5 Управління ризиками (2016)
5 Управління ризиками (2016)5 Управління ризиками (2016)
5 Управління ризиками (2016)
Oleg Nazarevych
 
Л2 Управління проектами. Визначення та концепції
Л2 Управління проектами. Визначення та концепціїЛ2 Управління проектами. Визначення та концепції
Л2 Управління проектами. Визначення та концепції
Oleg Nazarevych
 
Л1 Введення в програмну інженерію
Л1 Введення в програмну інженеріюЛ1 Введення в програмну інженерію
Л1 Введення в програмну інженерію
Oleg Nazarevych
 
Ініціація проекту
Ініціація проектуІніціація проекту
Ініціація проекту
Oleg Nazarevych
 
4 Планування проекту (2018)
4 Планування проекту (2018)4 Планування проекту (2018)
4 Планування проекту (2018)
Oleg Nazarevych
 
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектівВведення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Oleg Nazarevych
 
Відеоскрайбінг
ВідеоскрайбінгВідеоскрайбінг
Відеоскрайбінг
Oleg Nazarevych
 
3D графіка
3D графіка3D графіка
3D графіка
Oleg Nazarevych
 
Основи графічного дизайну
Основи графічного дизайнуОснови графічного дизайну
Основи графічного дизайну
Oleg Nazarevych
 
Тема 1 Основні терміни і поняття
Тема 1 Основні терміни і поняттяТема 1 Основні терміни і поняття
Тема 1 Основні терміни і поняття
Oleg Nazarevych
 
Тема 5 Системи електронної комерції B2C
Тема 5 Системи електронної комерції B2CТема 5 Системи електронної комерції B2C
Тема 5 Системи електронної комерції B2C
Oleg Nazarevych
 
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерціїТема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Oleg Nazarevych
 
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет рекламиТема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Oleg Nazarevych
 
Тема 16 E-mail реклама
Тема 16 E-mail рекламаТема 16 E-mail реклама
Тема 16 E-mail реклама
Oleg Nazarevych
 
Тема 14 SEO оптимізація
Тема 14 SEO оптимізаціяТема 14 SEO оптимізація
Тема 14 SEO оптимізація
Oleg Nazarevych
 
Тема 10 Електронні платіжні системи
Тема 10 Електронні платіжні системиТема 10 Електронні платіжні системи
Тема 10 Електронні платіжні системи
Oleg Nazarevych
 
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2bТема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Oleg Nazarevych
 
Тема №10 Електронні платіжні системи
Тема №10 Електронні платіжні системиТема №10 Електронні платіжні системи
Тема №10 Електронні платіжні системи
Oleg Nazarevych
 

More from Oleg Nazarevych (20)

Етикет службового листування
Етикет службового листуванняЕтикет службового листування
Етикет службового листування
 
Оцінка трудомісткості і термінів проекту
Оцінка трудомісткості і термінів проектуОцінка трудомісткості і термінів проекту
Оцінка трудомісткості і термінів проекту
 
5 Управління ризиками (2016)
5 Управління ризиками (2016)5 Управління ризиками (2016)
5 Управління ризиками (2016)
 
Л2 Управління проектами. Визначення та концепції
Л2 Управління проектами. Визначення та концепціїЛ2 Управління проектами. Визначення та концепції
Л2 Управління проектами. Визначення та концепції
 
Л1 Введення в програмну інженерію
Л1 Введення в програмну інженеріюЛ1 Введення в програмну інженерію
Л1 Введення в програмну інженерію
 
Ініціація проекту
Ініціація проектуІніціація проекту
Ініціація проекту
 
4 Планування проекту (2018)
4 Планування проекту (2018)4 Планування проекту (2018)
4 Планування проекту (2018)
 
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектівВведення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
 
Відеоскрайбінг
ВідеоскрайбінгВідеоскрайбінг
Відеоскрайбінг
 
3D графіка
3D графіка3D графіка
3D графіка
 
Основи графічного дизайну
Основи графічного дизайнуОснови графічного дизайну
Основи графічного дизайну
 
Тема 1 Основні терміни і поняття
Тема 1 Основні терміни і поняттяТема 1 Основні терміни і поняття
Тема 1 Основні терміни і поняття
 
Тема 5 Системи електронної комерції B2C
Тема 5 Системи електронної комерції B2CТема 5 Системи електронної комерції B2C
Тема 5 Системи електронної комерції B2C
 
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерціїТема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерції
 
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет рекламиТема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
 
Тема 16 E-mail реклама
Тема 16 E-mail рекламаТема 16 E-mail реклама
Тема 16 E-mail реклама
 
Тема 14 SEO оптимізація
Тема 14 SEO оптимізаціяТема 14 SEO оптимізація
Тема 14 SEO оптимізація
 
Тема 10 Електронні платіжні системи
Тема 10 Електронні платіжні системиТема 10 Електронні платіжні системи
Тема 10 Електронні платіжні системи
 
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2bТема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
 
Тема №10 Електронні платіжні системи
Тема №10 Електронні платіжні системиТема №10 Електронні платіжні системи
Тема №10 Електронні платіжні системи
 

Recently uploaded

POPOVICH_Nina_PORTFOLIO_librarianCRE.pdf
POPOVICH_Nina_PORTFOLIO_librarianCRE.pdfPOPOVICH_Nina_PORTFOLIO_librarianCRE.pdf
POPOVICH_Nina_PORTFOLIO_librarianCRE.pdf
Olga Kudriavtseva
 
Основи_історичної_просвіти_—_для_перекладу.pdf
Основи_історичної_просвіти_—_для_перекладу.pdfОснови_історичної_просвіти_—_для_перекладу.pdf
Основи_історичної_просвіти_—_для_перекладу.pdf
olaola5673
 
«Слова і кулі». Письменники, що захищають Україну. Єлизавета Жарікова
«Слова і кулі». Письменники, що захищають Україну. Єлизавета Жарікова«Слова і кулі». Письменники, що захищають Україну. Єлизавета Жарікова
«Слова і кулі». Письменники, що захищають Україну. Єлизавета Жарікова
estet13
 
KUDRIAVTSEVA_Olha_PORTFOLIO_librarian.pdf
KUDRIAVTSEVA_Olha_PORTFOLIO_librarian.pdfKUDRIAVTSEVA_Olha_PORTFOLIO_librarian.pdf
KUDRIAVTSEVA_Olha_PORTFOLIO_librarian.pdf
Olga Kudriavtseva
 
29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx
29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx
29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx
Репетитор Історія України
 
Віртуальна виставка «Допомога НАТО Україні»
Віртуальна виставка «Допомога НАТО Україні»Віртуальна виставка «Допомога НАТО Україні»
Віртуальна виставка «Допомога НАТО Україні»
Vinnytsia Regional Universal Scientific Library named after Valentin Otamanovsky
 
Важливість впровадження стандарту ISO/IEC 17025:2019 у процес державних випро...
Важливість впровадження стандарту ISO/IEC 17025:2019 у процес державних випро...Важливість впровадження стандарту ISO/IEC 17025:2019 у процес державних випро...
Важливість впровадження стандарту ISO/IEC 17025:2019 у процес державних випро...
tetiana1958
 
Підсумки, перспективи роботи профспільнот педагогів ЗДО (2).pdf
Підсумки, перспективи роботи профспільнот педагогів ЗДО (2).pdfПідсумки, перспективи роботи профспільнот педагогів ЗДО (2).pdf
Підсумки, перспективи роботи профспільнот педагогів ЗДО (2).pdf
ssuser7541ef1
 
Главлит_2_0_Книжкова_цензура_в_Росії.pdf
Главлит_2_0_Книжкова_цензура_в_Росії.pdfГлавлит_2_0_Книжкова_цензура_в_Росії.pdf
Главлит_2_0_Книжкова_цензура_в_Росії.pdf
olaola5673
 
LOBANOVA_Tetiana_PORTFOLIO_Librarian.pdf
LOBANOVA_Tetiana_PORTFOLIO_Librarian.pdfLOBANOVA_Tetiana_PORTFOLIO_Librarian.pdf
LOBANOVA_Tetiana_PORTFOLIO_Librarian.pdf
Olga Kudriavtseva
 

Recently uploaded (10)

POPOVICH_Nina_PORTFOLIO_librarianCRE.pdf
POPOVICH_Nina_PORTFOLIO_librarianCRE.pdfPOPOVICH_Nina_PORTFOLIO_librarianCRE.pdf
POPOVICH_Nina_PORTFOLIO_librarianCRE.pdf
 
Основи_історичної_просвіти_—_для_перекладу.pdf
Основи_історичної_просвіти_—_для_перекладу.pdfОснови_історичної_просвіти_—_для_перекладу.pdf
Основи_історичної_просвіти_—_для_перекладу.pdf
 
«Слова і кулі». Письменники, що захищають Україну. Єлизавета Жарікова
«Слова і кулі». Письменники, що захищають Україну. Єлизавета Жарікова«Слова і кулі». Письменники, що захищають Україну. Єлизавета Жарікова
«Слова і кулі». Письменники, що захищають Україну. Єлизавета Жарікова
 
KUDRIAVTSEVA_Olha_PORTFOLIO_librarian.pdf
KUDRIAVTSEVA_Olha_PORTFOLIO_librarian.pdfKUDRIAVTSEVA_Olha_PORTFOLIO_librarian.pdf
KUDRIAVTSEVA_Olha_PORTFOLIO_librarian.pdf
 
29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx
29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx
29.05.2024.docx29.05.2024.docx29.05.2024.docx
 
Віртуальна виставка «Допомога НАТО Україні»
Віртуальна виставка «Допомога НАТО Україні»Віртуальна виставка «Допомога НАТО Україні»
Віртуальна виставка «Допомога НАТО Україні»
 
Важливість впровадження стандарту ISO/IEC 17025:2019 у процес державних випро...
Важливість впровадження стандарту ISO/IEC 17025:2019 у процес державних випро...Важливість впровадження стандарту ISO/IEC 17025:2019 у процес державних випро...
Важливість впровадження стандарту ISO/IEC 17025:2019 у процес державних випро...
 
Підсумки, перспективи роботи профспільнот педагогів ЗДО (2).pdf
Підсумки, перспективи роботи профспільнот педагогів ЗДО (2).pdfПідсумки, перспективи роботи профспільнот педагогів ЗДО (2).pdf
Підсумки, перспективи роботи профспільнот педагогів ЗДО (2).pdf
 
Главлит_2_0_Книжкова_цензура_в_Росії.pdf
Главлит_2_0_Книжкова_цензура_в_Росії.pdfГлавлит_2_0_Книжкова_цензура_в_Росії.pdf
Главлит_2_0_Книжкова_цензура_в_Росії.pdf
 
LOBANOVA_Tetiana_PORTFOLIO_Librarian.pdf
LOBANOVA_Tetiana_PORTFOLIO_Librarian.pdfLOBANOVA_Tetiana_PORTFOLIO_Librarian.pdf
LOBANOVA_Tetiana_PORTFOLIO_Librarian.pdf
 

Тема 15 Банерна реклама

  • 2. Банерна реклама - це графічне зображення рекламного характеру , розміщене на сторінці Web - сайту , при натисканні на яку користувач потрапляє або на сайт рекламодавця або на сторінку з формою заявки продукту Як правило, Банер являє собою прямокутне графічне зображення у форматі GIF чи JPG, хоча зустрічаються Банери, створені за допомогою JAVA, ShockWave і т.д
  • 3. В даний час не існує офіційно прийнятих стандартів по розмірі Банерів, хоча найбільш розповсюдженим є розмір 468х60 пікселів.
  • 4. Першими в стандартизації розмірів Банерів стали рекомендації запропоновані Internet Advertising Bureau разом з CASIE: Розмір (пікселі) Тип 468 x 60 Full Banner 392 x 72 Full banner with Vertical Navigation Bar 125 x 125 Square Banner 120 x 90 Button #1 120 x60 Button #2 120 x 240 Vertical Banner 88 x 31 Micro Button 234 x 60 Half Banner
  • 5. Рекомендації з розміру Банерів запропоновані Internet Advertising Bureau разом з CASIE:
  • 6. Якщо виникає необхідність створювати Банери свого розміру, то рекомендується за основу формату брати висоту (у пікселях) одного з найбільш розповсюджених розмірів - 31, 60, 100. У такому випадку іншим сайтам буде простіше інтегрувати новий формат у випадку його поширення. Створення банеру власного розміру Тому, ще необхідно, щоб Банер завантажувався на сторінку якнайшвидше, існує обмеження на розмір Банера в кілобайтах. Так, наприклад, для Банера 468х60 максимальний розмір звичайно складає 10 чи 15 кілобайт.
  • 7. Існують три основні методи Банерної реклами:  1. Використання спеціальних служб обміну Банерів (Banner Exchange Services), що забезпечують показ Банерів рекламованої сторінки на інших сторінках взамін на показ сторінках рекламованого ресурсу чужих Банерів.  2. Можна прямо домовитися з wеbмастером іншої сторінки на розміщення Банерів один в одного.  3. Можна заплатити Банерній системі, пошуковому серверу, чи каталогу просто популярному web-сайту за показ Банерів рекламованої сторінки на їхніх сторінках.
  • 9. Рейтинг кліків або Клікабельність Банера (англ. Click-through rate, CTR) — відношення числа кліків на оголошення до числа його показів. Вимірюється у відсотках. Формула розрахунку: CTR = (число кліків / число показів) х 100 %. Наприклад, якщо рекламне оголошення було показано 100 раз, а клікнули по ньому лише один раз, то показник CTR дорівнюватиме 1 %.
  • 10. Кількість показів банера. Цей показник відображає, скільки разів був показаний зацікавленому потенційному покупцеві той або інший банер. Витрати на банерну рекламу визначаються тим, скільки коштує 1 тис. показів банеру на даному сервері. Для цього використають термін СРМ (cost perthosand impression) - вартість за тисячу показів. В українській частині Інтернету ціна 1 тис. показів коливається від $2 до $50. Формула розрахунку: CPM= (вартість реклами / цільова аудиторія) * 1 000. Приклад розрахунку: Вартість реклами - $ 18 500. Загальна аудиторія - 3 100 000 чоловік. В такому випадку, CPM = ($ 18 500/3 100 000) * 1000 = $ 5.97
  • 11.  1. Чарівна фраза - "Click Here".  2. Ніщо людське користувачу мережі не чуже. Варто зробити Банер загадковим, нехай користувач буде заінтригований: Що вони цим хотіли сказати? Куди веде цей Банер?  3. Розмір Банера (пікселі). Банери більшого розміру мають значно більший відгук, ніж Банери меншого розміру.  4. Розмір Банера (байти). Імовірність того, що Банер швидко завантажиться на поточну сторінку і користувач побачить його до того, як перейде до іншої сторінки, прямо залежить від розміру Банера.  5. Використання анімації.  6. Кольори повинні бути яскравими. Як робиться ефективний Банер
  • 12.  1.Банер, розташований нижче на 1/3 від верху екрану дає CTR на 70% більше, ніж Банер, розташований у самому верху; Як вигідно розташувати Банер на сторінці  2.Банер не стандартного розміру (квадратний 125х125 пікселів), розташований у нижньому правому куті першого екрана сторінки (користувач не повинний прокручувати сторінку щоб побачити Банер) дає CTR на 228% більше, ніж стандартний Банер (468х60 пікселів), розташований у самому верху;
  • 13. Список Використаних джерел  1. Електронна комерція: навчальний посібник з підготовки бакалаврів / Царьов Р.Ю. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010. – 112 с.  2.http://www.promo.ru/.  3.http://www.system.ru/.  4.http://www.bannermaker.ru/.  5.http://www.clickz.com/.  6.http://www.microscope.com/.  7.http://www.wilsonweb.com/.  8.http://www.citforum.ru/.