SlideShare a Scribd company logo
1 of 13
Банерна реклама
Підготував
Студент групи СН-22
Сембай Олег
Банерна реклама - це графічне зображення рекламного характеру ,
розміщене на сторінці Web - сайту , при натисканні на яку
користувач потрапляє або на сайт рекламодавця або на сторінку з
формою заявки продукту
Як правило, Банер являє собою прямокутне графічне зображення у
форматі GIF чи JPG, хоча зустрічаються Банери, створені за
допомогою JAVA, ShockWave і т.д
В даний час не існує офіційно прийнятих стандартів по
розмірі Банерів, хоча найбільш розповсюдженим є
розмір 468х60 пікселів.
Першими в стандартизації розмірів Банерів стали
рекомендації запропоновані Internet Advertising Bureau
разом з CASIE:
Розмір (пікселі) Тип
468 x 60 Full Banner
392 x 72 Full banner with Vertical Navigation
Bar
125 x 125 Square Banner
120 x 90 Button #1
120 x60 Button #2
120 x 240 Vertical Banner
88 x 31 Micro Button
234 x 60 Half Banner
Рекомендації з розміру Банерів запропоновані Internet
Advertising Bureau разом з CASIE:
Якщо виникає необхідність створювати
Банери свого розміру, то
рекомендується за основу формату
брати висоту (у пікселях) одного з
найбільш розповсюджених розмірів -
31, 60, 100. У такому випадку іншим
сайтам буде простіше інтегрувати новий
формат у випадку його поширення.
Створення банеру власного розміру
Тому, ще необхідно, щоб Банер завантажувався на сторінку
якнайшвидше, існує обмеження на розмір Банера в кілобайтах. Так,
наприклад, для Банера 468х60 максимальний розмір звичайно складає
10 чи 15 кілобайт.
Існують три основні методи Банерної реклами:
 1. Використання спеціальних служб обміну Банерів (Banner
Exchange Services), що забезпечують показ Банерів
рекламованої сторінки на інших сторінках взамін на показ
сторінках рекламованого ресурсу чужих Банерів.
 2. Можна прямо домовитися з wеbмастером іншої сторінки
на розміщення Банерів один в одного.
 3. Можна заплатити Банерній системі, пошуковому серверу,
чи каталогу просто популярному web-сайту за показ Банерів
рекламованої сторінки на їхніх сторінках.
Відношення користувачів інтернету до реклами в
мережі:
Рейтинг кліків або Клікабельність Банера (англ. Click-through rate, CTR)
— відношення числа кліків на оголошення до числа його показів.
Вимірюється у відсотках.
Формула розрахунку: CTR = (число кліків / число показів) х 100 %.
Наприклад, якщо рекламне оголошення було показано 100 раз, а
клікнули по ньому лише один раз, то показник CTR дорівнюватиме 1 %.
Кількість показів банера. Цей показник відображає, скільки разів був
показаний зацікавленому потенційному покупцеві той або інший банер.
Витрати на банерну рекламу визначаються тим, скільки коштує 1 тис.
показів банеру на даному сервері.
Для цього використають термін СРМ (cost perthosand impression) -
вартість за тисячу показів. В українській частині Інтернету ціна 1 тис.
показів коливається від $2 до $50.
Формула розрахунку: CPM= (вартість реклами / цільова
аудиторія) * 1 000.
Приклад розрахунку:
Вартість реклами - $ 18 500.
Загальна аудиторія - 3 100 000 чоловік.
В такому випадку, CPM = ($ 18 500/3 100 000) * 1000 = $ 5.97
 1. Чарівна фраза - "Click Here".
 2. Ніщо людське користувачу мережі не чуже. Варто зробити Банер
загадковим, нехай користувач буде заінтригований:
Що вони цим хотіли сказати?
Куди веде цей Банер?
 3. Розмір Банера (пікселі). Банери більшого розміру мають значно більший
відгук, ніж Банери меншого розміру.
 4. Розмір Банера (байти). Імовірність того, що Банер швидко завантажиться
на поточну сторінку і користувач побачить його до того, як перейде до іншої
сторінки, прямо залежить від розміру Банера.
 5. Використання анімації.
 6. Кольори повинні бути яскравими.
Як робиться ефективний Банер
 1.Банер, розташований
нижче на 1/3 від верху
екрану дає CTR на 70%
більше, ніж Банер,
розташований у самому
верху;
Як вигідно розташувати Банер на сторінці
 2.Банер не стандартного розміру (квадратний 125х125 пікселів),
розташований у нижньому правому куті першого екрана сторінки
(користувач не повинний прокручувати сторінку щоб побачити
Банер) дає CTR на 228% більше, ніж стандартний Банер (468х60
пікселів), розташований у самому верху;
Список Використаних джерел
 1. Електронна комерція: навчальний посібник з підготовки бакалаврів / Царьов
Р.Ю. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010. – 112 с.
 2.http://www.promo.ru/.
 3.http://www.system.ru/.
 4.http://www.bannermaker.ru/.
 5.http://www.clickz.com/.
 6.http://www.microscope.com/.
 7.http://www.wilsonweb.com/.
 8.http://www.citforum.ru/.

More Related Content

What's hot

Поняття моделі даних, бази даних
Поняття моделі даних, бази данихПоняття моделі даних, бази даних
Поняття моделі даних, бази данихVladyslavKochkin
 
Vchimosya chitati
Vchimosya chitatiVchimosya chitati
Vchimosya chitatigololobova
 
Організація проектної діяльності у позаурочний час
Організація проектної діяльності у позаурочний часОрганізація проектної діяльності у позаурочний час
Організація проектної діяльності у позаурочний часМарина Римаренко
 
Презентація Бази даних Урок 1.pptx
Презентація Бази даних Урок 1.pptxПрезентація Бази даних Урок 1.pptx
Презентація Бази даних Урок 1.pptxssuserceb60a
 
Урок 6 для 3 класу - Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті
Урок 6 для 3 класу - Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в ІнтернетіУрок 6 для 3 класу - Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті
Урок 6 для 3 класу - Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в ІнтернетіVsimPPT
 
Урок 9 для 6 класу - Додавання тексту до графічних зображень та його форматув...
Урок 9 для 6 класу - Додавання тексту до графічних зображень та його форматув...Урок 9 для 6 класу - Додавання тексту до графічних зображень та його форматув...
Урок 9 для 6 класу - Додавання тексту до графічних зображень та його форматув...VsimPPT
 
тема 3. розробка бренда
тема 3. розробка брендатема 3. розробка бренда
тема 3. розробка брендаAngela Olkhoskay
 
презентація діаграми в Excel
 презентація діаграми в Excel презентація діаграми в Excel
презентація діаграми в Excel1cana1
 
презентація до уроку інформатики 2 клас "Графічний редактор"
презентація до уроку інформатики 2 клас "Графічний редактор"презентація до уроку інформатики 2 клас "Графічний редактор"
презентація до уроку інформатики 2 клас "Графічний редактор"yuliavasilienko
 
6 клас урок 1 Інформатика
6 клас урок 1 Інформатика6 клас урок 1 Інформатика
6 клас урок 1 ІнформатикаТатьяна Ляш
 
презентація
презентаціяпрезентація
презентаціяsachykSasha
 
Проектування Інтернет речей (IoT)
Проектування Інтернет речей (IoT)Проектування Інтернет речей (IoT)
Проектування Інтернет речей (IoT)Oleh
 
7 клас 6 урок. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних м...
7 клас 6 урок. Етапи побудови інформаційної моделі.  Побудова інформаційних м...7 клас 6 урок. Етапи побудови інформаційної моделі.  Побудова інформаційних м...
7 клас 6 урок. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних м...StAlKeRoV
 
Інформаційна година на тему: "Інформаційна війна"
Інформаційна година на тему: "Інформаційна війна"Інформаційна година на тему: "Інформаційна війна"
Інформаційна година на тему: "Інформаційна війна"sa_denegko
 
Математична модель
Математична модельМатематична модель
Математична модельt0hins
 
Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.Василь Тереховський
 

What's hot (20)

Поняття моделі даних, бази даних
Поняття моделі даних, бази данихПоняття моделі даних, бази даних
Поняття моделі даних, бази даних
 
Vchimosya chitati
Vchimosya chitatiVchimosya chitati
Vchimosya chitati
 
Організація проектної діяльності у позаурочний час
Організація проектної діяльності у позаурочний часОрганізація проектної діяльності у позаурочний час
Організація проектної діяльності у позаурочний час
 
Презентація Бази даних Урок 1.pptx
Презентація Бази даних Урок 1.pptxПрезентація Бази даних Урок 1.pptx
Презентація Бази даних Урок 1.pptx
 
Урок 6 для 3 класу - Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті
Урок 6 для 3 класу - Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в ІнтернетіУрок 6 для 3 класу - Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті
Урок 6 для 3 класу - Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті
 
Урок 9 для 6 класу - Додавання тексту до графічних зображень та його форматув...
Урок 9 для 6 класу - Додавання тексту до графічних зображень та його форматув...Урок 9 для 6 класу - Додавання тексту до графічних зображень та його форматув...
Урок 9 для 6 класу - Додавання тексту до графічних зображень та його форматув...
 
тема 3. розробка бренда
тема 3. розробка брендатема 3. розробка бренда
тема 3. розробка бренда
 
презентація діаграми в Excel
 презентація діаграми в Excel презентація діаграми в Excel
презентація діаграми в Excel
 
Comics masha and the internet
Comics masha and the internetComics masha and the internet
Comics masha and the internet
 
презентація до уроку інформатики 2 клас "Графічний редактор"
презентація до уроку інформатики 2 клас "Графічний редактор"презентація до уроку інформатики 2 клас "Графічний редактор"
презентація до уроку інформатики 2 клас "Графічний редактор"
 
6 клас урок 1 Інформатика
6 клас урок 1 Інформатика6 клас урок 1 Інформатика
6 клас урок 1 Інформатика
 
презентація
презентаціяпрезентація
презентація
 
кінц луцьк
кінц луцьккінц луцьк
кінц луцьк
 
Проектування Інтернет речей (IoT)
Проектування Інтернет речей (IoT)Проектування Інтернет речей (IoT)
Проектування Інтернет речей (IoT)
 
7 клас 6 урок. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних м...
7 клас 6 урок. Етапи побудови інформаційної моделі.  Побудова інформаційних м...7 клас 6 урок. Етапи побудови інформаційної моделі.  Побудова інформаційних м...
7 клас 6 урок. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних м...
 
Інформаційна година на тему: "Інформаційна війна"
Інформаційна година на тему: "Інформаційна війна"Інформаційна година на тему: "Інформаційна війна"
Інформаційна година на тему: "Інформаційна війна"
 
Математична модель
Математична модельМатематична модель
Математична модель
 
розумний пошук від Google
розумний пошук від Googleрозумний пошук від Google
розумний пошук від Google
 
6 клас урок 18
6 клас урок 186 клас урок 18
6 клас урок 18
 
Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.
Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.
 

Viewers also liked

Тема 14 Пошукова оптимізація. SEO оптимізація
Тема 14 Пошукова оптимізація. SEO оптимізаціяТема 14 Пошукова оптимізація. SEO оптимізація
Тема 14 Пошукова оптимізація. SEO оптимізаціяOleg Nazarevych
 
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежівТема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежівOleg Nazarevych
 
Дебетові системи електронних платежів
Дебетові системи електронних платежівДебетові системи електронних платежів
Дебетові системи електронних платежівOleg Nazarevych
 
Тема №4 Сектор B2B
Тема №4 Сектор B2BТема №4 Сектор B2B
Тема №4 Сектор B2BOleg Nazarevych
 
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерціїТема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерціїOleg Nazarevych
 

Viewers also liked (7)

огеіп 16
огеіп 16огеіп 16
огеіп 16
 
Тема 14 Пошукова оптимізація. SEO оптимізація
Тема 14 Пошукова оптимізація. SEO оптимізаціяТема 14 Пошукова оптимізація. SEO оптимізація
Тема 14 Пошукова оптимізація. SEO оптимізація
 
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежівТема № 12. Дебетові системи електронних платежів
Тема № 12. Дебетові системи електронних платежів
 
Дебетові системи електронних платежів
Дебетові системи електронних платежівДебетові системи електронних платежів
Дебетові системи електронних платежів
 
Тема №4 Сектор B2B
Тема №4 Сектор B2BТема №4 Сектор B2B
Тема №4 Сектор B2B
 
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерціїТема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
Тема 3 (2) Основні принципи функціонування та роботи систем електронної комерції
 
Internet
InternetInternet
Internet
 

Similar to Тема 15 Банерна реклама

Reklamni baneri
Reklamni baneriReklamni baneri
Reklamni banerislavinskiy
 
Анімовані банери
Анімовані банериАнімовані банери
Анімовані банериolegvasilets20133
 
Анімовані банери
Анімовані банериАнімовані банери
Анімовані банериolegvasilets20133
 
виготовлення рекламних банерів
виготовлення рекламних банеріввиготовлення рекламних банерів
виготовлення рекламних банерівzaykoannaivanivna
 
Основи інтернет маркетингу #3
Основи інтернет маркетингу #3Основи інтернет маркетингу #3
Основи інтернет маркетингу #3Rostyslav Chayka
 
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитикиКак сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитикиNetpeak
 
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет рекламиТема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет рекламиOleg Nazarevych
 
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні Lyuba Balashova
 
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...Lviv Startup Club
 
Типы рекламных кампаний в Google Ads
Типы рекламных кампаний в Google AdsТипы рекламных кампаний в Google Ads
Типы рекламных кампаний в Google AdsNetpeak
 
банери
банерибанери
банериAloxes
 
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...Netpeak
 

Similar to Тема 15 Банерна реклама (20)

Reklamni baneri
Reklamni baneriReklamni baneri
Reklamni baneri
 
Анімовані банери
Анімовані банериАнімовані банери
Анімовані банери
 
Анімовані банери
Анімовані банериАнімовані банери
Анімовані банери
 
банери
банерибанери
банери
 
банери
банерибанери
банери
 
банери
банерибанери
банери
 
банери
банерибанери
банери
 
банери
банерибанери
банери
 
виготовлення рекламних банерів
виготовлення рекламних банеріввиготовлення рекламних банерів
виготовлення рекламних банерів
 
Основи інтернет маркетингу #3
Основи інтернет маркетингу #3Основи інтернет маркетингу #3
Основи інтернет маркетингу #3
 
штемпель
штемпельштемпель
штемпель
 
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитикиКак сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
Как сделать рекламу эффективнее с помощью аналитики
 
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет рекламиТема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
Тема №17 Спонсорські програми та показники ефектвності інтернет реклами
 
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
Методика дослідження ринку інтернет-реклами в Україні
 
Uia adcom internet-market-research
Uia adcom internet-market-researchUia adcom internet-market-research
Uia adcom internet-market-research
 
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
Lviv iCamp 2016 Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна "Стратегія просування ...
 
Типы рекламных кампаний в Google Ads
Типы рекламных кампаний в Google AdsТипы рекламных кампаний в Google Ads
Типы рекламных кампаний в Google Ads
 
банери
банерибанери
банери
 
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
Как увеличить объем продаж с помощью контекстной рекламы в тематике детских т...
 
presentation REX2023.pdf
presentation REX2023.pdfpresentation REX2023.pdf
presentation REX2023.pdf
 

More from Oleg Nazarevych

Етикет службового листування
Етикет службового листуванняЕтикет службового листування
Етикет службового листуванняOleg Nazarevych
 
Оцінка трудомісткості і термінів проекту
Оцінка трудомісткості і термінів проектуОцінка трудомісткості і термінів проекту
Оцінка трудомісткості і термінів проектуOleg Nazarevych
 
5 Управління ризиками (2016)
5 Управління ризиками (2016)5 Управління ризиками (2016)
5 Управління ризиками (2016)Oleg Nazarevych
 
Л2 Управління проектами. Визначення та концепції
Л2 Управління проектами. Визначення та концепціїЛ2 Управління проектами. Визначення та концепції
Л2 Управління проектами. Визначення та концепціїOleg Nazarevych
 
Л1 Введення в програмну інженерію
Л1 Введення в програмну інженеріюЛ1 Введення в програмну інженерію
Л1 Введення в програмну інженеріюOleg Nazarevych
 
Ініціація проекту
Ініціація проектуІніціація проекту
Ініціація проектуOleg Nazarevych
 
4 Планування проекту (2018)
4 Планування проекту (2018)4 Планування проекту (2018)
4 Планування проекту (2018)Oleg Nazarevych
 
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектівВведення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектівOleg Nazarevych
 
Відеоскрайбінг
ВідеоскрайбінгВідеоскрайбінг
ВідеоскрайбінгOleg Nazarevych
 
Основи графічного дизайну
Основи графічного дизайнуОснови графічного дизайну
Основи графічного дизайнуOleg Nazarevych
 
Тема 1 Основні терміни і поняття
Тема 1 Основні терміни і поняттяТема 1 Основні терміни і поняття
Тема 1 Основні терміни і поняттяOleg Nazarevych
 
Тема 5 Системи електронної комерції B2C
Тема 5 Системи електронної комерції B2CТема 5 Системи електронної комерції B2C
Тема 5 Системи електронної комерції B2COleg Nazarevych
 
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерціїТема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерціїOleg Nazarevych
 
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет рекламиТема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет рекламиOleg Nazarevych
 
Тема 16 E-mail реклама
Тема 16 E-mail рекламаТема 16 E-mail реклама
Тема 16 E-mail рекламаOleg Nazarevych
 
Тема 14 SEO оптимізація
Тема 14 SEO оптимізаціяТема 14 SEO оптимізація
Тема 14 SEO оптимізаціяOleg Nazarevych
 
Тема 10 Електронні платіжні системи
Тема 10 Електронні платіжні системиТема 10 Електронні платіжні системи
Тема 10 Електронні платіжні системиOleg Nazarevych
 
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2bТема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2bOleg Nazarevych
 
Тема №10 Електронні платіжні системи
Тема №10 Електронні платіжні системиТема №10 Електронні платіжні системи
Тема №10 Електронні платіжні системиOleg Nazarevych
 

More from Oleg Nazarevych (20)

Етикет службового листування
Етикет службового листуванняЕтикет службового листування
Етикет службового листування
 
Оцінка трудомісткості і термінів проекту
Оцінка трудомісткості і термінів проектуОцінка трудомісткості і термінів проекту
Оцінка трудомісткості і термінів проекту
 
5 Управління ризиками (2016)
5 Управління ризиками (2016)5 Управління ризиками (2016)
5 Управління ризиками (2016)
 
Л2 Управління проектами. Визначення та концепції
Л2 Управління проектами. Визначення та концепціїЛ2 Управління проектами. Визначення та концепції
Л2 Управління проектами. Визначення та концепції
 
Л1 Введення в програмну інженерію
Л1 Введення в програмну інженеріюЛ1 Введення в програмну інженерію
Л1 Введення в програмну інженерію
 
Ініціація проекту
Ініціація проектуІніціація проекту
Ініціація проекту
 
4 Планування проекту (2018)
4 Планування проекту (2018)4 Планування проекту (2018)
4 Планування проекту (2018)
 
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектівВведення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
Введення в програмну інженерію. Моделі розробки проектів
 
Відеоскрайбінг
ВідеоскрайбінгВідеоскрайбінг
Відеоскрайбінг
 
3D графіка
3D графіка3D графіка
3D графіка
 
Основи графічного дизайну
Основи графічного дизайнуОснови графічного дизайну
Основи графічного дизайну
 
Тема 1 Основні терміни і поняття
Тема 1 Основні терміни і поняттяТема 1 Основні терміни і поняття
Тема 1 Основні терміни і поняття
 
Тема 5 Системи електронної комерції B2C
Тема 5 Системи електронної комерції B2CТема 5 Системи електронної комерції B2C
Тема 5 Системи електронної комерції B2C
 
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерціїТема 7 (2) Послуги в електронній комерції
Тема 7 (2) Послуги в електронній комерції
 
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет рекламиТема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
Тема 18 Методи аналізу ефективності інтернет реклами
 
Тема 16 E-mail реклама
Тема 16 E-mail рекламаТема 16 E-mail реклама
Тема 16 E-mail реклама
 
Тема 14 SEO оптимізація
Тема 14 SEO оптимізаціяТема 14 SEO оптимізація
Тема 14 SEO оптимізація
 
Тема 10 Електронні платіжні системи
Тема 10 Електронні платіжні системиТема 10 Електронні платіжні системи
Тема 10 Електронні платіжні системи
 
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2bТема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
Тема №9 (2) Системи електронної комерції g2 c та g2b
 
Тема №10 Електронні платіжні системи
Тема №10 Електронні платіжні системиТема №10 Електронні платіжні системи
Тема №10 Електронні платіжні системи
 

Recently uploaded

Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін НБУ для дітей
 
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenKryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenolha1koval
 
освітня програма 2023-2024 .
освітня програма  2023-2024                    .освітня програма  2023-2024                    .
освітня програма 2023-2024 .zaskalko111
 
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxАвтомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxvitalina6709
 
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxAlexanderSholk
 
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання  Іноземні мови.pdfКритерії самоцінювання  Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdfolha1koval
 
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейЧеркаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейvitaliyinformatik
 
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxЛуцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxhome
 
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxПрезентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxssuserc6cee7
 
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаРоберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаAdriana Himinets
 
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfкритерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfolha1koval
 

Recently uploaded (14)

Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
Проєкт «ІТ.UA: народжені в Україні». Єгор Анчишкін
 
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
 
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenKryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
 
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
 
освітня програма 2023-2024 .
освітня програма  2023-2024                    .освітня програма  2023-2024                    .
освітня програма 2023-2024 .
 
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxАвтомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
 
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
 
Віртуальна виставка «Аграрна наука України у виданнях: історичний аспект»
Віртуальна виставка «Аграрна наука України у виданнях: історичний аспект»Віртуальна виставка «Аграрна наука України у виданнях: історичний аспект»
Віртуальна виставка «Аграрна наука України у виданнях: історичний аспект»
 
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання  Іноземні мови.pdfКритерії самоцінювання  Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
 
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейЧеркаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
 
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxЛуцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
 
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxПрезентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
 
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаРоберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
 
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfкритерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
 

Тема 15 Банерна реклама

  • 2. Банерна реклама - це графічне зображення рекламного характеру , розміщене на сторінці Web - сайту , при натисканні на яку користувач потрапляє або на сайт рекламодавця або на сторінку з формою заявки продукту Як правило, Банер являє собою прямокутне графічне зображення у форматі GIF чи JPG, хоча зустрічаються Банери, створені за допомогою JAVA, ShockWave і т.д
  • 3. В даний час не існує офіційно прийнятих стандартів по розмірі Банерів, хоча найбільш розповсюдженим є розмір 468х60 пікселів.
  • 4. Першими в стандартизації розмірів Банерів стали рекомендації запропоновані Internet Advertising Bureau разом з CASIE: Розмір (пікселі) Тип 468 x 60 Full Banner 392 x 72 Full banner with Vertical Navigation Bar 125 x 125 Square Banner 120 x 90 Button #1 120 x60 Button #2 120 x 240 Vertical Banner 88 x 31 Micro Button 234 x 60 Half Banner
  • 5. Рекомендації з розміру Банерів запропоновані Internet Advertising Bureau разом з CASIE:
  • 6. Якщо виникає необхідність створювати Банери свого розміру, то рекомендується за основу формату брати висоту (у пікселях) одного з найбільш розповсюджених розмірів - 31, 60, 100. У такому випадку іншим сайтам буде простіше інтегрувати новий формат у випадку його поширення. Створення банеру власного розміру Тому, ще необхідно, щоб Банер завантажувався на сторінку якнайшвидше, існує обмеження на розмір Банера в кілобайтах. Так, наприклад, для Банера 468х60 максимальний розмір звичайно складає 10 чи 15 кілобайт.
  • 7. Існують три основні методи Банерної реклами:  1. Використання спеціальних служб обміну Банерів (Banner Exchange Services), що забезпечують показ Банерів рекламованої сторінки на інших сторінках взамін на показ сторінках рекламованого ресурсу чужих Банерів.  2. Можна прямо домовитися з wеbмастером іншої сторінки на розміщення Банерів один в одного.  3. Можна заплатити Банерній системі, пошуковому серверу, чи каталогу просто популярному web-сайту за показ Банерів рекламованої сторінки на їхніх сторінках.
  • 9. Рейтинг кліків або Клікабельність Банера (англ. Click-through rate, CTR) — відношення числа кліків на оголошення до числа його показів. Вимірюється у відсотках. Формула розрахунку: CTR = (число кліків / число показів) х 100 %. Наприклад, якщо рекламне оголошення було показано 100 раз, а клікнули по ньому лише один раз, то показник CTR дорівнюватиме 1 %.
  • 10. Кількість показів банера. Цей показник відображає, скільки разів був показаний зацікавленому потенційному покупцеві той або інший банер. Витрати на банерну рекламу визначаються тим, скільки коштує 1 тис. показів банеру на даному сервері. Для цього використають термін СРМ (cost perthosand impression) - вартість за тисячу показів. В українській частині Інтернету ціна 1 тис. показів коливається від $2 до $50. Формула розрахунку: CPM= (вартість реклами / цільова аудиторія) * 1 000. Приклад розрахунку: Вартість реклами - $ 18 500. Загальна аудиторія - 3 100 000 чоловік. В такому випадку, CPM = ($ 18 500/3 100 000) * 1000 = $ 5.97
  • 11.  1. Чарівна фраза - "Click Here".  2. Ніщо людське користувачу мережі не чуже. Варто зробити Банер загадковим, нехай користувач буде заінтригований: Що вони цим хотіли сказати? Куди веде цей Банер?  3. Розмір Банера (пікселі). Банери більшого розміру мають значно більший відгук, ніж Банери меншого розміру.  4. Розмір Банера (байти). Імовірність того, що Банер швидко завантажиться на поточну сторінку і користувач побачить його до того, як перейде до іншої сторінки, прямо залежить від розміру Банера.  5. Використання анімації.  6. Кольори повинні бути яскравими. Як робиться ефективний Банер
  • 12.  1.Банер, розташований нижче на 1/3 від верху екрану дає CTR на 70% більше, ніж Банер, розташований у самому верху; Як вигідно розташувати Банер на сторінці  2.Банер не стандартного розміру (квадратний 125х125 пікселів), розташований у нижньому правому куті першого екрана сторінки (користувач не повинний прокручувати сторінку щоб побачити Банер) дає CTR на 228% більше, ніж стандартний Банер (468х60 пікселів), розташований у самому верху;
  • 13. Список Використаних джерел  1. Електронна комерція: навчальний посібник з підготовки бакалаврів / Царьов Р.Ю. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2010. – 112 с.  2.http://www.promo.ru/.  3.http://www.system.ru/.  4.http://www.bannermaker.ru/.  5.http://www.clickz.com/.  6.http://www.microscope.com/.  7.http://www.wilsonweb.com/.  8.http://www.citforum.ru/.