SlideShare a Scribd company logo
1 of 33
DIGITAL
MARKETÄ°NQ
Ramil Cabbarov
r.jabbarov@unec.edu.az
Digital Marketinq
WEB 1.0 .. 2.0
vs.
Ənənəvi Marketinq
Digital Marketinq
• Digital Marketinq kimlər üçündür? Sadəcə
böyük şirkətlər üçündür?
• Digital Marketinq gerçəkdən ucuzdur?
• Nəticələri eyni anda görə bilərik?
• Hər platdformada olmamız şərtmidir?
Digital Marketinq
• Markalar smart reklamlar istifadə edərək
mesajlarını hədəf kütləyə daha rahat
çatdıra bilir.
• Rəqiblərlə müqayisədə daha üstün mövqe
tuta bilirlər.
SĂśRĆŹT
•Adwords və Facebookda saniyələr içində
reklam hazırlaya və yayımlaya bilərsiniz.
•Hədəf kütlənin reklamınıza verdiyi
reaksiyaya əsasən və ya markanın verdiyi
təcili qərarlara əsasən strategiyanı sürətli
dəyişə bilirsiniz.
Qarşılıqlı təsir
•Web 2.0 texnologiyası sayəsində digital
medyadan istifadəçiyə və əksinə məlumat
axını baş verir.
Ənənəvi marketinqdə isə bu birtərəfli baş
verir və performans dəyərləndirilməsi
mĂĽmkĂĽn olmur.
Hədəfləmə
•Hədəfləmə digital marketinqin ən üstün
özəlliklərindən biridir.
•Həm lokal, həm də qlobal səviyyədə hədəfləmə
etməniz mümkündür.
•Bütün istifadəçilərə eyni mesajı ötürmək əvəzinə
hər hədəf kütləyə müxtəlif mesaj verməniz
mĂĽmkĂĽndĂĽr.
•Məhsul reklamını məhsulu alan adam reklam
etməyə bilər, əvəzinə məhsulla maraqlanmış,
səbətə daxil etmədən ayrılmış istifadəçiyə daha
çox fokuslana bilərsiniz.
Xərclər
•Ənənəvi marketinqdə mass
marketinq yanaşması
•Digital marketinqdə pizza metodu
STRATEGÄ°YA
•Digital marketinqdə tək bir kampaniya ilə bütün
hədəfə çata bilməzsiniz.
•Eyni kampaniya ilə marka bilinirliyini və satışı
eyni anda etməniz mümkün deyildir.
Digital Marketinq strategiyası qurulan zaman:
•Markanın mövcud durumu
•Strategiya bütün marketinq kanallarını əhatə
etməli
•Hədəf məhsul və ya xidmət deyil, istifadəçilərin
ehtiyacları olması vacib şərtdir.
STRATEGÄ°YA
1. ANALÄ°Z
2. PLANLAMA
3. Seqmenti əhatə etmə
4. Dönüşüm
 Nə qədər xərclədim və qazandım?
Hansı hədəf gəlirli alındır?
Hansı banner diqqət çəkti?
Hansı kontent maraq topladı?
Hansı kampaniyadan yeni müştəri gəldi?
5. Təsir
SEARCH
ENGINE
OPTIMIZATION
SEO
On Page SEO
Title (Başlıq etiketi)
Birincil Keyword – İkincil Keyword – Marka və ya Site adı
Məsələn: Mobil telefon axtarırsınız? Samsung, Apple, HTC və digərləri - irshad.az
50-60 simvol / 600 pixel
On Page SEO
Açıqlama Mətni (Meta Description)
PC üçün 200 simvol
Mobil üçün 172 simvol
Optimal: 165 - 170 simvol
On Page SEO
URL
Off Page SEO
Google Adwords
• Mətn reklamları
• Görüntülü reklamlar
• Alış-veriş reklamları
• Video reklamlar
• Gmail reklamları
•Neqativ açarsöz: iphone (kabura)
Quality Score
•Keyfiyyət balı açar sözün reklamla əlaqə dərəcəsini göstərən
ölçümdür.
•QS yüksək olarsa, aşağı qiymətdə CPC sayta trafik yığa
bilərsiniz.
•Təsir edən faktorlar:
•Gözlənən tıklama səviyyəsi
•Reklamla əlaqə səviyyəsi
•Açılış səhifə göstəricisi
•Neqativ açarsöz: iphone (kabura)
ReMarketing
 Site remarketing
 Search remarketing
 Email remarketing
HTML və Facebook Pixel
ReMarketing Seqmentləri
All visitors
Product Viewers
 Abandon Carts
Google Display Networks
Pageskin
Richmedia
Video Reklamlar
Pre - roll
Mid - roll
Post - roll
* OVERLAY
CPC or PPC
(Cost Per Click or Pay Per Click)
Xərc = CPC x Tıklama sayı
Məsələn:
Verdiyiniz reklam üçün CPC dəyəri 0.15 AZN
Reklamın tıklama sayı 600
Xərc = 0.15 x 600 = 90 TL
CPM
(Cost Per Mille və ya 1000 göstərişə görə xərc)
CPM = (Xərc / Göstəriş sayı) x 1000
Məsələn:
Aldığınız reklamın xərci 1200 AZN ikən
400.000 baxış təmin etdiniz.
CPM dəyəriniz:
CPM = (1200/400.000) x 1000 = 3 AZN
CTR
(Conversion Through Rate / Tıklama səviyyəsi)
CTR = Tıklama sayı / Göstəriş sayı
Məsələn:
Yayımlanan reklam 10.000 dəfə
göstərilib və 973 dəfə tıklanıb.
CTR = 973 / 10.000 = 0.97%
CPV
(Cost Per View)
CPV = Xərc / Video reklamını izləmə sayı
Məsələn:
Yayımlanan reklamın xərci 2.500 AZN
ikən 100.000 izləmə qazandınız.
CPV = 2500 / 100.000 = %0.025 AZN
CPA
(Cost Per Action)
CPA = Xərc / Fəaliyyət sayı
Məsələn:
Televiziya məhsulu üçün 2.250 AZN-lik
bütcə ayırdınız. Reklam sonunda 75 TV
satdınız.
CPA = 2250 / 75 = 30 AZN
CPL
(Cost Per Lead - Forum başına xərclər)
CPL = Xərc / Forum doldurma sayısı
CR
(Conversion Rate)
Saytınıza gələn ziyarətçilərin hədəfə çatıb-çatmamasını ölçən
faiz.
CR = Hədəflənən dönüşüm sayı / Ziyarətçi sayı
Məsələn:
İnternetdə satdığınız çantanı Adwords`də reklam
edirsiniz. Reklama tıklayanlar direkt çantanın səhifəsinə
gəlir. Burada dönüşüm faizi çantanı satın alanların
səhifəni ziyarət edənlərə olan nisbətidir.
Reklama tıklayan: 100
Satın alan: 3
CR = 3 / 100 = 3%
ROI
(Return of Investment)
ROI = (Gəlir - Xərc) / Xərc
Məsələn:
E-ticarət saytında 20AZN gəlirlə satdığınız
ayaqqabı üçün 1000 AZN reklam etmisiniz. Reklam
nəticəsində 80 ayaqqabı satıldı.
ROI= ((20 x 80) - 1000) / 1000 = 0.6
ROI əmsalı 1 üzərində olduğunda reklama davam
etmək olar.

More Related Content

Similar to Digital

Paketium
PaketiumPaketium
Paketium
managerr
 
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyasıYeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Ramil Jabbarov
 

Similar to Digital (16)

Crm
CrmCrm
Crm
 
Affliate Marketing- Satış Ortaqlığı
Affliate Marketing- Satış OrtaqlığıAffliate Marketing- Satış Ortaqlığı
Affliate Marketing- Satış Ortaqlığı
 
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptx
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptxRəqəmsal marketinq (bpt).pptx
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptx
 
Paketium
PaketiumPaketium
Paketium
 
Product təqdimatı [SEO 2.0]
Product təqdimatı [SEO 2.0]Product təqdimatı [SEO 2.0]
Product təqdimatı [SEO 2.0]
 
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyasıYeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
 
360AdWorks
360AdWorks360AdWorks
360AdWorks
 
Rəqəmsal Marketinq
Rəqəmsal Marketinq Rəqəmsal Marketinq
Rəqəmsal Marketinq
 
Rəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
Rəqəmsal (Digital) Marketing StrategiyalarRəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
Rəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
 
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
 
True media Liftlərdə Reklam
True media Liftlərdə ReklamTrue media Liftlərdə Reklam
True media Liftlərdə Reklam
 
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığımoxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
 
Teqdimat bacarigi
Teqdimat bacarigiTeqdimat bacarigi
Teqdimat bacarigi
 
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptxŞirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
 
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılmasıŞirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
 
Displey Reklamlar- Display Advertising
Displey Reklamlar- Display AdvertisingDispley Reklamlar- Display Advertising
Displey Reklamlar- Display Advertising
 

More from Ramil Jabbarov

Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Ramil Jabbarov
 

More from Ramil Jabbarov (20)

New product development startegies
New product development startegiesNew product development startegies
New product development startegies
 
Product, Service and Brand
Product, Service and BrandProduct, Service and Brand
Product, Service and Brand
 
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
 
Marketinq informasiya sistemləri
Marketinq informasiya sistemləriMarketinq informasiya sistemləri
Marketinq informasiya sistemləri
 
Qiymət və qiymət strategiyaları
Qiymət və qiymət strategiyalarıQiymət və qiymət strategiyaları
Qiymət və qiymət strategiyaları
 
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlarStrateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - XidmətSəhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimiSəhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
 
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
 
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyasıMarketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
 
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşmasıDestinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
 
Startup marketing
Startup marketingStartup marketing
Startup marketing
 
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
 
UNEC təqdimat
UNEC təqdimatUNEC təqdimat
UNEC təqdimat
 
Advertising Campaign management
Advertising Campaign managementAdvertising Campaign management
Advertising Campaign management
 

Digital

  • 2. Digital Marketinq WEB 1.0 .. 2.0 vs. ĆŹnÉ™nÉ™vi Marketinq
  • 3. Digital Marketinq • Digital Marketinq kimlÉ™r üçündĂĽr? SadÉ™cÉ™ böyĂĽk ĹźirkÉ™tlÉ™r üçündĂĽr? • Digital Marketinq gerçəkdÉ™n ucuzdur? • NÉ™ticÉ™lÉ™ri eyni anda görÉ™ bilÉ™rik? • HÉ™r platdformada olmamız şərtmidir?
  • 4. Digital Marketinq • Markalar smart reklamlar istifadÉ™ edÉ™rÉ™k mesajlarını hÉ™dÉ™f kĂĽtlÉ™yÉ™ daha rahat çatdıra bilir. • RÉ™qiblÉ™rlÉ™ mĂĽqayisÉ™dÉ™ daha ĂĽstĂĽn mövqe tuta bilirlÉ™r.
  • 5. SĂśRĆŹT •Adwords vÉ™ Facebookda saniyÉ™lÉ™r içindÉ™ reklam hazırlaya vÉ™ yayımlaya bilÉ™rsiniz. •HÉ™dÉ™f kĂĽtlÉ™nin reklamınıza verdiyi reaksiyaya É™sasÉ™n vÉ™ ya markanın verdiyi tÉ™cili qÉ™rarlara É™sasÉ™n strategiyanı sĂĽrÉ™tli dÉ™yişə bilirsiniz.
  • 6. Qarşılıqlı tÉ™sir •Web 2.0 texnologiyası sayÉ™sindÉ™ digital medyadan istifadəçiyÉ™ vÉ™ É™ksinÉ™ mÉ™lumat axını baĹź verir. ĆŹnÉ™nÉ™vi marketinqdÉ™ isÉ™ bu birtÉ™rÉ™fli baĹź verir vÉ™ performans dÉ™yÉ™rlÉ™ndirilmÉ™si mĂĽmkĂĽn olmur.
  • 7. HÉ™dÉ™flÉ™mÉ™ •HÉ™dÉ™flÉ™mÉ™ digital marketinqin É™n ĂĽstĂĽn özÉ™lliklÉ™rindÉ™n biridir. •HÉ™m lokal, hÉ™m dÉ™ qlobal sÉ™viyyÉ™dÉ™ hÉ™dÉ™flÉ™mÉ™ etmÉ™niz mĂĽmkĂĽndĂĽr. •BĂĽtĂĽn istifadəçilÉ™rÉ™ eyni mesajı ötĂĽrmÉ™k É™vÉ™zinÉ™ hÉ™r hÉ™dÉ™f kĂĽtlÉ™yÉ™ mĂĽxtÉ™lif mesaj vermÉ™niz mĂĽmkĂĽndĂĽr. •MÉ™hsul reklamını mÉ™hsulu alan adam reklam etmÉ™yÉ™ bilÉ™r, É™vÉ™zinÉ™ mÉ™hsulla maraqlanmış, sÉ™bÉ™tÉ™ daxil etmÉ™dÉ™n ayrılmış istifadəçiyÉ™ daha çox fokuslana bilÉ™rsiniz.
  • 8. XÉ™rclÉ™r •ƏnÉ™nÉ™vi marketinqdÉ™ mass marketinq yanaĹźması •Digital marketinqdÉ™ pizza metodu
  • 9. STRATEGÄ°YA •Digital marketinqdÉ™ tÉ™k bir kampaniya ilÉ™ bĂĽtĂĽn hÉ™dÉ™fÉ™ çata bilmÉ™zsiniz. •Eyni kampaniya ilÉ™ marka bilinirliyini vÉ™ satışı eyni anda etmÉ™niz mĂĽmkĂĽn deyildir. Digital Marketinq strategiyası qurulan zaman: •Markanın mövcud durumu •Strategiya bĂĽtĂĽn marketinq kanallarını É™hatÉ™ etmÉ™li •HÉ™dÉ™f mÉ™hsul vÉ™ ya xidmÉ™t deyil, istifadəçilÉ™rin ehtiyacları olması vacib şərtdir.
  • 10. STRATEGÄ°YA 1. ANALÄ°Z 2. PLANLAMA 3. Seqmenti É™hatÉ™ etmÉ™ 4. Dönüşüm  NÉ™ qÉ™dÉ™r xÉ™rclÉ™dim vÉ™ qazandım? Hansı hÉ™dÉ™f gÉ™lirli alındır? Hansı banner diqqÉ™t çəkti? Hansı kontent maraq topladı? Hansı kampaniyadan yeni mĂĽĹźtÉ™ri gÉ™ldi? 5. TÉ™sir
  • 12. On Page SEO Title (BaĹźlıq etiketi) Birincil Keyword – Ä°kincil Keyword – Marka vÉ™ ya Site adı MÉ™sÉ™lÉ™n: Mobil telefon axtarırsınız? Samsung, Apple, HTC vÉ™ digÉ™rlÉ™ri - irshad.az 50-60 simvol / 600 pixel
  • 13. On Page SEO Açıqlama MÉ™tni (Meta Description) PC üçün 200 simvol Mobil üçün 172 simvol Optimal: 165 - 170 simvol
  • 16.
  • 17. Google Adwords • MÉ™tn reklamları • GörĂĽntĂĽlĂĽ reklamlar • Alış-veriĹź reklamları • Video reklamlar • Gmail reklamları •Neqativ açarsöz: iphone (kabura)
  • 18. Quality Score •KeyfiyyÉ™t balı açar sözĂĽn reklamla É™laqÉ™ dÉ™rÉ™cÉ™sini göstÉ™rÉ™n ölçümdĂĽr. •QS yĂĽksÉ™k olarsa, aĹźağı qiymÉ™tdÉ™ CPC sayta trafik yığa bilÉ™rsiniz. •TÉ™sir edÉ™n faktorlar: •GözlÉ™nÉ™n tıklama sÉ™viyyÉ™si •Reklamla É™laqÉ™ sÉ™viyyÉ™si •Açılış sÉ™hifÉ™ göstÉ™ricisi •Neqativ açarsöz: iphone (kabura)
  • 19. ReMarketing  Site remarketing  Search remarketing  Email remarketing HTML vÉ™ Facebook Pixel
  • 22.
  • 25. Video Reklamlar Pre - roll Mid - roll Post - roll * OVERLAY
  • 26. CPC or PPC (Cost Per Click or Pay Per Click) XÉ™rc = CPC x Tıklama sayı MÉ™sÉ™lÉ™n: Verdiyiniz reklam üçün CPC dÉ™yÉ™ri 0.15 AZN Reklamın tıklama sayı 600 XÉ™rc = 0.15 x 600 = 90 TL
  • 27. CPM (Cost Per Mille vÉ™ ya 1000 göstÉ™rişə görÉ™ xÉ™rc) CPM = (XÉ™rc / GöstÉ™riĹź sayı) x 1000 MÉ™sÉ™lÉ™n: Aldığınız reklamın xÉ™rci 1200 AZN ikÉ™n 400.000 baxış tÉ™min etdiniz. CPM dÉ™yÉ™riniz: CPM = (1200/400.000) x 1000 = 3 AZN
  • 28. CTR (Conversion Through Rate / Tıklama sÉ™viyyÉ™si) CTR = Tıklama sayı / GöstÉ™riĹź sayı MÉ™sÉ™lÉ™n: Yayımlanan reklam 10.000 dÉ™fÉ™ göstÉ™rilib vÉ™ 973 dÉ™fÉ™ tıklanıb. CTR = 973 / 10.000 = 0.97%
  • 29. CPV (Cost Per View) CPV = XÉ™rc / Video reklamını izlÉ™mÉ™ sayı MÉ™sÉ™lÉ™n: Yayımlanan reklamın xÉ™rci 2.500 AZN ikÉ™n 100.000 izlÉ™mÉ™ qazandınız. CPV = 2500 / 100.000 = %0.025 AZN
  • 30. CPA (Cost Per Action) CPA = XÉ™rc / FÉ™aliyyÉ™t sayı MÉ™sÉ™lÉ™n: Televiziya mÉ™hsulu üçün 2.250 AZN-lik bĂĽtcÉ™ ayırdınız. Reklam sonunda 75 TV satdınız. CPA = 2250 / 75 = 30 AZN
  • 31. CPL (Cost Per Lead - Forum başına xÉ™rclÉ™r) CPL = XÉ™rc / Forum doldurma sayısı
  • 32. CR (Conversion Rate) Saytınıza gÉ™lÉ™n ziyarÉ™tçilÉ™rin hÉ™dÉ™fÉ™ çatıb-çatmamasını ölçən faiz. CR = HÉ™dÉ™flÉ™nÉ™n dönüşüm sayı / ZiyarÉ™tçi sayı MÉ™sÉ™lÉ™n: Ä°nternetdÉ™ satdığınız çantanı Adwords`dÉ™ reklam edirsiniz. Reklama tıklayanlar direkt çantanın sÉ™hifÉ™sinÉ™ gÉ™lir. Burada dönüşüm faizi çantanı satın alanların sÉ™hifÉ™ni ziyarÉ™t edÉ™nlÉ™rÉ™ olan nisbÉ™tidir. Reklama tıklayan: 100 Satın alan: 3 CR = 3 / 100 = 3%
  • 33. ROI (Return of Investment) ROI = (GÉ™lir - XÉ™rc) / XÉ™rc MÉ™sÉ™lÉ™n: E-ticarÉ™t saytında 20AZN gÉ™lirlÉ™ satdığınız ayaqqabı üçün 1000 AZN reklam etmisiniz. Reklam nÉ™ticÉ™sindÉ™ 80 ayaqqabı satıldı. ROI= ((20 x 80) - 1000) / 1000 = 0.6 ROI É™msalı 1 ĂĽzÉ™rindÉ™ olduÄźunda reklama davam etmÉ™k olar.