Jak mít lepší web pomocí řízených změn pro UX Monday v OstravěVojtech Mikula
Prezentace z ostravského UX Monday, která se týkala AB testování a CRO, povídali jsme si o tom, proč není vždy nutně nejlepší kompletně redesignovat web, ale pouštět se do postupných změn.
Dejte data z vašeho XML feedu do správné kondiceTaste Medio
Petra Pacáková na konferenci PPC Restart 2020: PPC specialisté často bojují s podobou dat ve feedech, které jim e-shopy poskytují. A přitom si jej může každý specialista snadno upravit i bez znalosti programovacích jazyků. P
Poslední středa: Chatboti (nejen) v HR kampaníchH1.cz
Česky mluvící chatboti, ať už na Facebooku, v Messengeru, nebo přímo na webu, nejsou už dnes žádnou novinkou. Dokáží poradit s otevírací dobou, denní nabídkou jídla i programem kina. Nebo posbírat relevantní informace od uchazečů o práci. Vám přitom ušetří spoustu rutinní práce, což se vždycky hodí. Právě s personální agenturou (a zkušeným developerem) jsme stáli u zrodu kampaně s chatbotem na Messengeru i na webu. A otestovali jsme efektivitu kampaní vedených k oběma typům chatbota.
Na Poslední středě se o zkušenosti podělili JITKA SOUČKOVÁ, marketingová manažerka Grafton Recruitment, SIMONA SVATOŠOVÁ, Project & Production Manager ve FeedU a VÍTEK DIVIŠ, Performance & Branding Specialist z Hájedničky.
Jak mít lepší web pomocí řízených změn pro UX Monday v OstravěVojtech Mikula
Prezentace z ostravského UX Monday, která se týkala AB testování a CRO, povídali jsme si o tom, proč není vždy nutně nejlepší kompletně redesignovat web, ale pouštět se do postupných změn.
Dejte data z vašeho XML feedu do správné kondiceTaste Medio
Petra Pacáková na konferenci PPC Restart 2020: PPC specialisté často bojují s podobou dat ve feedech, které jim e-shopy poskytují. A přitom si jej může každý specialista snadno upravit i bez znalosti programovacích jazyků. P
Poslední středa: Chatboti (nejen) v HR kampaníchH1.cz
Česky mluvící chatboti, ať už na Facebooku, v Messengeru, nebo přímo na webu, nejsou už dnes žádnou novinkou. Dokáží poradit s otevírací dobou, denní nabídkou jídla i programem kina. Nebo posbírat relevantní informace od uchazečů o práci. Vám přitom ušetří spoustu rutinní práce, což se vždycky hodí. Právě s personální agenturou (a zkušeným developerem) jsme stáli u zrodu kampaně s chatbotem na Messengeru i na webu. A otestovali jsme efektivitu kampaní vedených k oběma typům chatbota.
Na Poslední středě se o zkušenosti podělili JITKA SOUČKOVÁ, marketingová manažerka Grafton Recruitment, SIMONA SVATOŠOVÁ, Project & Production Manager ve FeedU a VÍTEK DIVIŠ, Performance & Branding Specialist z Hájedničky.
Poslední středa: Využijte plný potenciál feedu v PPC kampaníchH1.cz
Máte ve svém e-shopu stovky produktů nebo služeb, které chcete promovat přes reklamní systémy od Googlu, Seznamu a Facebooku, a nechcete se upsat? Ruční práce na inzerátech zabere v takovém případě spoooooustu času. Naštěstí většina (nejen) googlích systémů a nástrojů směřuje k automatizaci a k využívání feedů. Ještě jste s feedy nepracovali nebo vás zajímá, zda opravdu využíváte jejich plný potenciál?
Projděte si prezentaci ONDŘEJE NOVOTNÉHO, Performance & Branding Unit Leadera H1.cz a ONDŘEJE BARTASE z PPCBee, kteří vás uvedou do problematiky feedů a představí možnosti využití u různých typů PPC kampaní.
Zaměřují se také na několik nástrojů pro úpravu feedu a automatizaci produktových kampaní a v neposlední řadě se dozvíte, jak se dá ve vyhledávacích kampaních kombinovat feed, remarketingové publikum a cílení na obecná klíčová slova.
Jak testovat weby a reklamní kampaně, máte-li málo peněz, času, případně obojíhoRobertNemec.com
Na Marketing Monday jsem hovořil o tom, že je lepší jakékoli testování, i malé a neodborné, než žádné. Malé uživatelské testování webu můžete provádět i na svých kolezích v práci, stejně jako v rodině.
Nebude to možná tak dokonalé, jako když vám provede uživatelské testování webu internetová agentura, ale bude to rychlejší a samozřejmě levnější.
Další částí mé prezentace byla ukázka testování reklamních kampaních. Reklamní kampaně vám přijdou většinou na stovky tisíc korun, ne-li miliony. Testování na tisíce nebo nižší desítky tisíc korun.
Pomocí testování můžete odhalit nedostatky v bannerech a celkové kreativě a cílení. Zjistíte také, které reklamy (bannery, vizuály) budou pravděpodobně nejefektivnější. Malé testování reklamní kampaně vám může prudce zvýšit efektivitu reklamní kampaně.
Jak stanovit rozpočet na marketing a vyhodnocovat investice do marketingu | R...RobertNemec.com
Rozpočet na marketing a reklamu stanovujeme podle metriky CLV. Efektivitu marketingu pak podle ukazatele ROMI.
http://robertnemec.com/prednaska/vyhodnocovani-investic-digitalni-marketing-2016/
Sledujte nás na sociálních sítích:
https://fb.com/RobertNemec.com
https://plus.google.com/111881936553300641146
https://twitter.com/RobertNemec_com
https://www.linkedin.com/company/robertnemec-com
Koncem loňského roku jsem byl požádán Janem Linhartem, ze společnosti SEOlinhart.cz, zda-li bych nechtěl mít na některém z jeho NET srazů, alespoň krátký vstup o PPC marketingu. A protože jsem mu to slíbil a já své sliby plním, tak jsem včera 8.2.2013, hned na začátku 25. NET srazu v Olomouci se svou krátkou přednáškou vystoupil.
Poslední středa: Jak vytěžit informace, které máte o svých zákaznícíchH1.cz
Jste si jistí, že o své cílovce víte všechno podstatné? A používáte tyto informace v komunikaci správně? Internet má oproti offlinu obrovskou výhodu v tom, že umožňuje oslovovat cíleně zákazníky, u kterých je vyšší pravděpodobnost, že u nás nakoupí. Navíc se sdělením, které jim rozehraje ty správné orgány. Tahle výhoda se ale úplně vytrácí ve chvíli, kdy nemáme jasnou představu o cílových skupinách. Nebo je máme nadefinované špatně. Což stojí zbytečný čas a nemálo prostředků na nesprávně cílených kampaních.
Praktický pohled na práci s cílovými skupinami nabízí EVA VILÉMOVÁ, UX Consultant, VERONIKA OBLOUKOVÁ, Performance & Branding Specialist a ANDREA KREJČÍ, Chies Sales Officer H1.cz
Poslední středa: Data-driven business managementH1.cz
Jak vypadá řízení e-commerce projektu, které si troufáme označit za „data-driven“? Jak je toto řízení náročné na technologie, pravděpodobností matematické modely a je možné jeho převedení do každodenní praxe?
O své zkušenosti se dělí Milan Merglevský (H1.cz), Adam Zamojski (Kulina) a Martin Zítek, který aktuálně zavádí technologické inovace do praxe v Mall Group. Na reálných příkladech předvedou datovou integraci a popíšou, jaký má vliv nejen na každodenní rozhodování o marketingových investicích, ale i na komunikaci mezi dalšími týmy, které mají na starosti například produkt, nákup apod.
Petr Hovorka / Employer Branding & HR marketingPetr Hovorka
Leccos o značce zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele (employer brandingu), hr marketingu, trhu práce, preferencích kandidátů, praktické příklady a dvě případovky.
Umělá inteligence není jen v textech, ale postupně se dostává i do reklamní grafiky.
V čem může pomoci?
- výběr barev k cílovce
- výběr fontů
- generování obrázků
- doplňování textů
Všechny problémy, které máte s reklamní kreativou již z 80-90% může vykrýt umělá inteligence. Není to samozřejmě stoprocentní, ale 100% je extrémně nákladné pro malé podnikatele.
Více najdete v Klubu: https://www.ndigital.cz/
Optimalizovat na základě dat, když data máte, to umí každý. Ale optimalizovat na základě dat, když žádná data nemáte, to je větší výzva. A právě o tom byla moje prezentace.
Umělá inteligence umí hodně věcí, jen většinou dostává špatné zadání :(
Co kdybyste měli nástroj, který vám za pár minut vygeneruje luxusní texty, copywriterské frameworky nebo navrhne scénář na krátké video?
Podívejte se na https://www.ndigital.cz
Poslední středa: Využijte plný potenciál feedu v PPC kampaníchH1.cz
Máte ve svém e-shopu stovky produktů nebo služeb, které chcete promovat přes reklamní systémy od Googlu, Seznamu a Facebooku, a nechcete se upsat? Ruční práce na inzerátech zabere v takovém případě spoooooustu času. Naštěstí většina (nejen) googlích systémů a nástrojů směřuje k automatizaci a k využívání feedů. Ještě jste s feedy nepracovali nebo vás zajímá, zda opravdu využíváte jejich plný potenciál?
Projděte si prezentaci ONDŘEJE NOVOTNÉHO, Performance & Branding Unit Leadera H1.cz a ONDŘEJE BARTASE z PPCBee, kteří vás uvedou do problematiky feedů a představí možnosti využití u různých typů PPC kampaní.
Zaměřují se také na několik nástrojů pro úpravu feedu a automatizaci produktových kampaní a v neposlední řadě se dozvíte, jak se dá ve vyhledávacích kampaních kombinovat feed, remarketingové publikum a cílení na obecná klíčová slova.
Jak testovat weby a reklamní kampaně, máte-li málo peněz, času, případně obojíhoRobertNemec.com
Na Marketing Monday jsem hovořil o tom, že je lepší jakékoli testování, i malé a neodborné, než žádné. Malé uživatelské testování webu můžete provádět i na svých kolezích v práci, stejně jako v rodině.
Nebude to možná tak dokonalé, jako když vám provede uživatelské testování webu internetová agentura, ale bude to rychlejší a samozřejmě levnější.
Další částí mé prezentace byla ukázka testování reklamních kampaních. Reklamní kampaně vám přijdou většinou na stovky tisíc korun, ne-li miliony. Testování na tisíce nebo nižší desítky tisíc korun.
Pomocí testování můžete odhalit nedostatky v bannerech a celkové kreativě a cílení. Zjistíte také, které reklamy (bannery, vizuály) budou pravděpodobně nejefektivnější. Malé testování reklamní kampaně vám může prudce zvýšit efektivitu reklamní kampaně.
Jak stanovit rozpočet na marketing a vyhodnocovat investice do marketingu | R...RobertNemec.com
Rozpočet na marketing a reklamu stanovujeme podle metriky CLV. Efektivitu marketingu pak podle ukazatele ROMI.
http://robertnemec.com/prednaska/vyhodnocovani-investic-digitalni-marketing-2016/
Sledujte nás na sociálních sítích:
https://fb.com/RobertNemec.com
https://plus.google.com/111881936553300641146
https://twitter.com/RobertNemec_com
https://www.linkedin.com/company/robertnemec-com
Koncem loňského roku jsem byl požádán Janem Linhartem, ze společnosti SEOlinhart.cz, zda-li bych nechtěl mít na některém z jeho NET srazů, alespoň krátký vstup o PPC marketingu. A protože jsem mu to slíbil a já své sliby plním, tak jsem včera 8.2.2013, hned na začátku 25. NET srazu v Olomouci se svou krátkou přednáškou vystoupil.
Poslední středa: Jak vytěžit informace, které máte o svých zákaznícíchH1.cz
Jste si jistí, že o své cílovce víte všechno podstatné? A používáte tyto informace v komunikaci správně? Internet má oproti offlinu obrovskou výhodu v tom, že umožňuje oslovovat cíleně zákazníky, u kterých je vyšší pravděpodobnost, že u nás nakoupí. Navíc se sdělením, které jim rozehraje ty správné orgány. Tahle výhoda se ale úplně vytrácí ve chvíli, kdy nemáme jasnou představu o cílových skupinách. Nebo je máme nadefinované špatně. Což stojí zbytečný čas a nemálo prostředků na nesprávně cílených kampaních.
Praktický pohled na práci s cílovými skupinami nabízí EVA VILÉMOVÁ, UX Consultant, VERONIKA OBLOUKOVÁ, Performance & Branding Specialist a ANDREA KREJČÍ, Chies Sales Officer H1.cz
Poslední středa: Data-driven business managementH1.cz
Jak vypadá řízení e-commerce projektu, které si troufáme označit za „data-driven“? Jak je toto řízení náročné na technologie, pravděpodobností matematické modely a je možné jeho převedení do každodenní praxe?
O své zkušenosti se dělí Milan Merglevský (H1.cz), Adam Zamojski (Kulina) a Martin Zítek, který aktuálně zavádí technologické inovace do praxe v Mall Group. Na reálných příkladech předvedou datovou integraci a popíšou, jaký má vliv nejen na každodenní rozhodování o marketingových investicích, ale i na komunikaci mezi dalšími týmy, které mají na starosti například produkt, nákup apod.
Petr Hovorka / Employer Branding & HR marketingPetr Hovorka
Leccos o značce zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele (employer brandingu), hr marketingu, trhu práce, preferencích kandidátů, praktické příklady a dvě případovky.
Umělá inteligence není jen v textech, ale postupně se dostává i do reklamní grafiky.
V čem může pomoci?
- výběr barev k cílovce
- výběr fontů
- generování obrázků
- doplňování textů
Všechny problémy, které máte s reklamní kreativou již z 80-90% může vykrýt umělá inteligence. Není to samozřejmě stoprocentní, ale 100% je extrémně nákladné pro malé podnikatele.
Více najdete v Klubu: https://www.ndigital.cz/
Optimalizovat na základě dat, když data máte, to umí každý. Ale optimalizovat na základě dat, když žádná data nemáte, to je větší výzva. A právě o tom byla moje prezentace.
Umělá inteligence umí hodně věcí, jen většinou dostává špatné zadání :(
Co kdybyste měli nástroj, který vám za pár minut vygeneruje luxusní texty, copywriterské frameworky nebo navrhne scénář na krátké video?
Podívejte se na https://www.ndigital.cz
Váš web by měl cíleně zapadat do obchodního procesu vaší společnosti. Jaké jsou klíčové otázky, které byste si měli zodpovědět, než se do tvorby webu pustíte? Co bude následovat po spuštění webu? Jak to vše pomůže vašim firemním cílům? A hlavně, co na to říkají vaši zákazníci? – Na tyto a další otázky Vám odpoví Daniel Musil v prezentaci a zároveň vám ukáže konkrétní případové studie.
Video najdete na https://www.aitom.cz/co-je-noveho/jak-zaradit-web-do-prodejniho-procesu
Jak zvýšit výkon PPC účtu e-shopu o desítky procentPetr Pavelek
Prezentace v rámci ShopCamp 2014.
Nejste spokojeni s návratností investic do PPC? Zajímá vás jak dostat vaše kampaně na vrchol? Odneste si žhavé novinky a tipy jak vytěžit maximum z Skliku! Přidejte se a Petr Pavelek, který má zkušenosti se stovkou významných klientů včetně e-shopů vám ukáže jak na to!
Petr Pavelek: Jak zvýšit výkon PPC účtu e-shopu o desítky % během 45 minut (S...Shopcamp 2014
Nejste spokojeni s návratností investic do PPC? Zajímá vás jak dostat vaše kampaně na vrchol? Odneste si žhavé novinky a tipy jak vytěžit maximum z Skliku! Přidejte se a Petr Pavelek, který má zkušenosti se stovkou významných klientů včetně e-shopů vám ukáže jak na to! Účast na workshopu doporučuji účastníkům, kteří již mají zkušenosti se správou PPC. Na konci workshopu bude prostor pro případnou osobní konzultaci nebo diskuzi.
Marketing a data. Umíme v nich najít hodnotu?Taste Medio
Jan Kadleček na konferenci Data Restart 2020: AI, ML, neuronové sítě, advanced analysis a ostatní – versus běžný CMO. Všichni chceme dělat super cool data science projekty. Kde ale markeťákům nejčastěji leží v datech tržby a čekají na shrábnutí?
Pustit se do „Hurá zakázek“ často vyžaduje kus odvahy. Navíc pokud se jedná o kampaň pro mladé studenty. Jak účinně pomoci klientovi a zároveň se z toho nezbláznit? Budeme mluvit o zdarech a nezdarech kampaně pro VUT. Poradíme, jak naplánovat kampaň napříč online kanály a nástroji. A konečně, také ukážeme na podrobném vyhodnocení, jak to vše dopadlo.
Copycamp 2022 - Content gap analýza praktickyH1.cz
Content Gap analýza je sada dat, bez které copywriteři v Hájedničce neudělají (téměř) ani čárku. Jak vzniká? Co obsahuje? A jak v ní číst jako v otevřené knize? Tedy s maximálním porozuměním a ideálně i s nadšením? To vám prozradí Patrik Gregor, SEO konzultant v H1.cz.
Copycamp 2022 - Miloš Kočí, VMLY&R - Jak se vaří koncept pro Pilsner UrquellH1.cz
Abyste uvařili pivo, potřebujete chmel, slad, vodu a pivovarské kvasinky. Vytvořit na pivo kampaň, navíc pro tu nejikoničtější značku, jakou v naší zemi máme, ale zase tak jednoduché není. Vlastně je to celkem slušná alchymie. Jak to udělat, aby i tak prémiový produkt jako Pilsner Urquell mluvil relevantně i k "obyčejným” lidem a dokázal u nich vyvolat ty správné emoce? Navíc v době pandemie, kdy se na dlouhé měsíce zavírají hospody a lidé obrací každou korunu? Přijďte a dozvíte se to. Povím vám vše a nic nezamlčím.
Reklamu si můžete pustit na Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=JKdi_iDJhbA
Copycamp 2022 - Karolína Smolíková, H1.cz - Starý obsah novým kouskům... naučíš!H1.cz
Napíšete článek, vypublikujete, možná ho ještě přesdílíte na sítích… A tím to všechno končí? Na letošním CopyCampu vám povím, proč vám tu možná utíká příležitost. I to, že starý obsah nemusí patřit do koše. Využijte skrytý potenciál zapadlých textů a přetvořte je v nástroj, díky kterému vás vyhledávače i čtenáři budou mít zas o kousek radši.
Copycamp 2022 - Eliška Gunišová, Obsahová agentura - Jak vidět smysl v dlouho...H1.cz
V Obsahové agentuře nepočítáme spolupráci s klienty na týdny, ale na roky. Dává nám to tak největší smysl a stejně tak i našim klientům. V přednášce se zaměříme na to, jak v takových spolupracích stále hledat nové impulsy, kde brát inspiraci, jak takovou spolupráci vůbec udržet a nastavit, aby nezastarala.
Copycamp 2022 - Pavel Hrdina, ČSOB - Jak psát špatné zprávyH1.cz
Tak co nám píšou z banky? Jejda! Dobré zprávy sypeme z rukávu, sem tam ale musíme sdělit i špatnou. Třeba že snižujeme sazby na spoření. Jindy klientům připomínáme, že nám dluží a ta půjčka se opravdu sama splácet nezačne. Máme nějakých 25 minut na to, abychom si řekli, jak psát špatné zprávy. Čím začít a čím skončit, jaká volit slovíčka a jak se do toho nezamotat. To dáme.
Copycamp 2022- Holka z Moravy & Týna z vína - Jak budovat svůj brandH1.cz
Jak budovat svůj brand, jak reagovat na hejtry, kteří byli, jsou a budou, jak předejít vyhoření se dostat z vyhoření i jak najít balanc mezi prací, koníčkem, ze kterého se postupně stává práce, a osobním životem. Co vám říkají, že k budování značky potřebujete, ale není to tak, a pár praktických tipů, jak na úspěšný obsah.
Copycamp 2022- Lucie Zitterbartová - Poznej a pochop svého zákazníkaH1.cz
Realita velkých značek a agentur: výzkum, testování, hromada chytrých nástrojů. K tomu brief, debrief a někde na konci strategie. Jste na volné noze nebo máte klienty z řad menších nebo začínajících firem? Ve světě mikroznaček zpravidla nic z toho nemáte. Klient to často ani nezaplatí. Ukážu vám, jak si s LEAN Canvasem pomáhám tam, kde chybí strategie a dobré zadání.
Copycamp 2022- Radka Legerská, Linkedin Academy - Ambasadoři na Linekdinu.pdfH1.cz
Tajemství značek úspěšných na LinkedIn tkví v ambasadoringu. Propůjčíte značce tvář, slova i prostor na osobním profilu a začnete získávat vliv i nový byznys. Jak ale psát na osobním profilu tak, aby z toho značka profitovala? V čem se při psaní na osobních profilech nejčastěji chybuje? Proč to někomu na LinkedIn prostě nefunguje? A proč na osobním profilu nemůžete psát stejně jako na firemním? Spousta otázek. Radka vám ve své přednášce odpoví nejen na ně.
Poslední středa: Trendy a priority v online marketingu nejen pro rok 2020H1.cz
Neustále se mluví o nových trendech a novinkách v digitálním marketingu. Často se při tom ale zapomíná na podstatu marketingu a marketingového plánování. V únorové diskusi se spolu se zástupci Google, Seznamu i Facebooku zaměříme na to, čemu věnovat pozornost, jak vytvořit dlouhodobě udržitelný koncept komunikace, přirozeně posilovat branding a co nejvíce vytěžit z výkonnostních kampaní.
Témata společně s CEO H1.cz, VERONIKOU BUREŠOVOU, diskutovali PETER MIŽÍK, Agency & Client Relationship Manager, Google, ZUZANA ZÁHOROVÁ, Client Partner CEE, Facebook a ONDŘEJ KRIŠICA, ředitel divize reklamy, Seznam.cz.
Copycamp2019: Lucie Hrdinová & Martina Tomková - Někdy stačí milionový nápad ...H1.cz
S velkými zdroji (lidskými i finančními) zvládnete velké věci. Ještě větší věci ale zmáknete, když vás omezený rozpočet donutí přemýšlet buď ve větších souvislostech, nebo zcela „out of box“. V přednášce si na konkrétních příkladech ukážeme, že nepotřebujete armádu copywriterů a obrovských rozpočet, když si připravíte opravdu důkladnou rešerši, obsah postavíte na datech, sledujete trendy a reagujete na aktuální události a jste pečliví a hlídáte si každé písmenko.
Copycamp2019: Michelle Losekoot - Jak napsat knihuH1.cz
Opravdu stačí jen sednout za počítač a začít psát? Jde to skloubit s prací a rodinou? Kolik v tom utopíte času a peněz? A vrátí se vám to? Dokáže vůbec člověk z digitálu dělat celý rok jednu a tu samou věc a nesdílet to na Facebooku? Praktická přednáška pro všechny, kteří chtějí někdy napsat knihu a nezbláznit se z toho.
Copycamp2019: Richard Dobiáš - 7 fíglů, jak napsat famózní otvírákH1.cz
Skvělý titulek už napíšete i poslepu. Teď je čas na skvělý otvírák. Pár vět, které donutí číst dál, a přitom řeknou to nejdůležitější. Být, či nebýt kreativní? A jak moc? Stačí pár fíglů ze storytellingu, reklamních formulí a out of the box technik. Ukážeme si je na příkladech.
Copycamp2019: Pavel Šenkapoun - 10 originálních autorských stylů českého copy...H1.cz
Internet je zaplaven jednolitou masou textů, které se od sebe navzájem liší zpravidla jen hustotou pravopisných chyb na normostranu čtvereční. Z tohoto chmurného oceánu ale vystupují ostrůvky originálních autorských stylů, na nichž se lze občerstvit a získat sílu k dalšímu putování. 10 z nich prozkoumáme a seznámíme se s jejich faunou i flórou – se speciálním zaměřením na místní endemity.
Copycamp2019: Martina Vejvodová - Něžná facka, kterou by měl dostat každý cop...H1.cz
Revize textů vám za pár minut podkope sebevědomí, skokově zlepší výstupy a udělá z vás lepšího copywritera. Ukážu vám, jak v Obsahovce mícháme tento koktejl emocí nad každým textem, který od nás ke klientovi odchází. A navzdory tomu, že si předkládané texty mnohdy nemilosrdně rozcupujeme, 100 % copywriterů vnímá možnosti revize jako to nejpřínosnější, co je každý den posouvá. Náš postup využijete bez ohledu na to, kolik jste toho už nabušili do klávesnice nebo jestli jste na psaní ve firmě sami. Přijďte si vykrást naše postupy a posuňte své texty na vyšší úroveň.
Copycamp2019: Marie Háková - Jak udělat skvělý firemní blog ještě lepšíH1.cz
Tchibo Blog nejenom vyhrává marketingové ceny, ale především zlepšuje život zákazníkům Tchibo – a tím prodává. V Bubble jsme ho převzali jako zaběhnutý projekt a posunuli ho dál. Není za tím velká věda; místo ní si při každodenní práci na magazínu klademe dobré otázky a nezapomínáme na několik důležitých věcí.
Copycamp2019: Ondřej Ilinčev - Jak využít přirozené instinkty lidí v textech ...H1.cz
Lidi jsou divní a nechovají se logicky. Zaplaťpánbůh. Povíme si něco o kognitivních zkresleních a já ke každému ukážu konkrétní příklady textů, které vyhrály a prohrály. Můžete se těšit na zkameněliny, ručníky, daňová přiznání a jednu vraždu.
Copycamp2019: Dan Arzt - Tonalita jako alfa a omega komunikaceH1.cz
Komunikace Wooxu je v českých vodách úkaz. Stovky lidí díky osobitému vyjadřovacímu stylu reprezantanta značky, Richarda, dobrovolně otvírají každý týden newsletter, komunikace se zákaznickým centrem, které Woox zveřejňuje, jsou vyšperkovanou etudou na druhou. Naráží se svým tone of voice Woox někde?
Poslední středa: Krizová komunikace v onlinu (Pavla Hladečková, Ondřej Urbane...H1.cz
Vybudovat si mezi zákazníky dobré jméno trvá mnoho let. Přijít o něj může být otázkou několika hodin. Stačí špatná recenze, nedorozumění, nevhodně komunikovaná omluva anebo „zaručeně informovaný“ názor internetového diskutéra, který mezi ostatními strhne hotovou lavinu. Co v takové situaci dělat a čemu se naopak vyhnout, abychom nepřilívali olej do ohně? Na květnové Poslední středě jsme si ukázali, jak profesionálně zvládnout krizovou komunikaci a komunikaci nepříjemných sdělení nejen na sociálních sítích.
Za Hájedničku se s vámi o své zkušenosti dělí PAVLA HLADEČKOVÁ, Online Marketing Consultant, ONDŘEJ URBANEC, Performance & Branding Specialist a copywriterka MARTINA TOMKOVÁ.
Poslední středa: Krizová komunikace v onlinu (Pavla Hladečková, Ondřej Urbane...
Petra Plimlová: Základy výkonnostní PPC reklamy
1. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
První středa s H1.cz
Základy výkonnostní
PPC reklamy
Petra Plimlová
2. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Tři věci, které vás chci dnes naučit
Jak přemýšlet nad strategií PPC kampaní
Jak vytvořit správnou strukturu kampaní
Jak dosahovat optimalizací lepších výsledků
3. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Co je to vlastně to PPC
• PPC = pay per click, platba za proklik
• PPC reklama – PPC systémy
AdWords – Google Sklik – Seznam
Složitější Jednodušší
Více možností cílení Méně možností
Více typů reklamy
• PPC fungují na principu aukce
• Soutěž CPC v reálném čase,
která ovlivňuje, zda se inzerce zobrazí
4. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Jak to celé funguje
Klíčová slova v PPC systému
Shoda?
(volná/frázová/přesná)
Aukce a výpočet pozice
Zobrazení inzerátu
Proklik na inzerát
Výpočet skutečné CPC
5. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Kde se PPC reklama zobrazuje
6. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
A co 12. pozice?
7. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Musím tedy být vždy na TOP pozici?
• Nikoliv
• Hlavní výhodou PPC je měřitelnost
• Umění dobrého PPC specialisty tkví v efektivní
správě a pozic, které dávají největší smysl vzhledem
k cílům
8. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Jak se dostat na první stránku vyhledávání
• Pozici si nelze koupit ani garantovat! Opravdu ne…
Pozice inzerátu = max. CPC * kvalita
9. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Kvalita
AdWords – skóre kvality
Složky skóre kvality
CTR
Relevance
Cílová
URL
Sklik – COEC
COEC = clicks over expected
clicks
Relevance
+ nezveřejněné faktory kvality
10. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Inzerent Max CPC Skóre
kvality
Hodnocení Pozice
A 5 Kč 6 5*6 = 30 2.
B 6 Kč 4 6*4 = 24 3.
C 4 Kč 9 4*9 = 36 1.
Výpočet pozice - příklad
● Čím vyšší hodnocení, tím vyšší pozice
11. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Inzerent Max CPC
(Kč)
Skóre
kvality
Hodnocení Pozice Skutečná CPC
(Kč)
C 4 9 4*9 = 36 1. 30/9+0,2 = 3,53
A 5 6 5*6 = 30 2. 24/6+0,2 = 4,2
B 6 4 6*4 = 24 3. 20/4+0,2 = 5,2
Výpočet skutečné ceny za proklik
● Hodnocení inzerátu o pozici níž se vydělí skóre kvality
a k výsledku se přičte min. částka pro udržení pozice
● Tj. čím vyšší skóre kvality, tím nižší cena
12. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Strategie PPC kampaní
13. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Strategie je cesta k dosažení cílů
K vytvoření strategie je nutno znát:
1. Co chcete inzerovat, co je váš produkt
2. Cíle kampaní
3. Cílová skupina
4. Dostupný rozpočet
14. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Základní cíle PPC kampaní
1. Výkon v podobě konverzí
• Podíl nákladů na obratu – PNO
• Max. cena za konverzi – max. CPA
2. Návštěvnost
• Maximalizace návštěvnosti při max. stropu CPC
• Maximalizace návštěvnosti při daném rozpočtu
3. Branding/uvedení nového produktu
• Zvýšení povědomí o produktu/značce
• Počet zobrazení, cena za proklik a další
15. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Možnosti inzerce
● Známe cíle, cílovou skupinu, rozpočet…
● Jaké máme ale možnosti inzerce?
Vyhledávání
Mobilní aplikace
16. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Tradiční textová reklama ve vyhledávání
17. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Bannerová a textová reklama v obsahových
sítích
18. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Reklama na YouTube
19. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Kampaň Google Nákupy
20. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Další formy PPC reklamy
1. Bannerová a textová reklama v mobilních aplikacích
2. AdWords interaktivní formáty (spojení banner +
video) apod.
3. Gmail Sponsored Promotions - GSP
4. Další…
21. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Strategie - jaké jsou možnosti?
Vyhledávání
Aktivní poptávka
Vysoký výkon
X Neúměrně drahá CPC
X Zakázané produkty
(zbraně, tabák)
X Neznámé zboží, novinky
Obsahové sítě
Vhodné pro vyvolání
poptávky
Uvedení nových produktů
X Zakázané produkty
X Typicky nižší výkon než ve
vyhledávání
22. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Jaké máte možnosti?
Vyhledávání
● Brandová kampaň ve
vyhledávání – nízké CPC,
vysoký výkon
● Produktová kampaň –
mnoho slov, nízká
hledanost
● Kampaň na kategorie
● Kampaň cílená na
konkurenci – vysoké CPC,
nízký provoz
● Obecná kampaň – velká
konkurence, velký provoz
Obsahové sítě
● Bannerová kampaň
● Textová kampaň
• Remarketing – nejlepší výkon v
obsahu
• Zájmy
• Témata stránek
• Kontextově dle klíčových slov
• Demografie
• Na vybraná umístění
23. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Typové strategie
Maximální tlak na výkon:
● Brandová kampaň
● Produktová kampaň
● Remarketing s textovými inzeráty
Uvedení nového produktu/služby:
● Bannery i texty v obsahu – vzbudit zájem
● Remarketing – připomenout se
● Obecná kampaň – dát o sobě vědět
● Konkurence – dát o sobě vědět
24. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Struktura kampaní
25. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Struktura kampaní
Účet
Kampaň 1
Sestava A
Klíčová
slova
Inzeráty
Sestava B
Klíčová
slova
Inzeráty
Kampaň 2 Sestava C
Klíčová
slova
Inzeráty
26. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Plánování struktury účtu
● S ohledem na strategii a dle očekávaného výkonu
• Obecné výrazy – fotoaparáty
• Konkrétní produkty – Fotoaparát Canon eos
• Brandové výrazy
• Konkurence
● Dle struktury webu
• Fotoaparáty, kamery, mobilní telefony
27. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Struktura kampaní - příklad
Eshop s elektronikou
- Brandová kampaň
- Fotoaparáty – obecně
- Fotoaparáty – produkty
- Kamery – obecně
- Kamery – produkty
- Bannerová kampaň v obsahu
- Textová kampaň v obsahu
- Remarketing s texty
28. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Jak tvořit sestavy
● Nutná vysoká relevance:
• klíčového slova A textu inzerátu
• Základ – pro každou kategorii či produkt vytvořit
sestavu
• ALE!!! Nutná blízkost klíčových slov! (holínky –
gumáky)
• 1 kategorie = více sestav
• 1 produkt = více sestav
29. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Jak zjistíte, jaká klíčová slova použít?
1. Uvažujte, co lidé hledají
2. A následně si to ověřte!
• AdWords Plánovač klíčových slov
https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner/Home
• Sklik Návrh klíčových slov
https://sklik.cz/navrh-klicovych-slov
30. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Zkusme si zapřemýšlet
● Chceme prodávat psí krmivo…
● Jak lidé asi hledají psí krmivo?
31. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Klíčová slova a shody
● Přesná shoda (exact match)
• Značka je [klíčové slovo]
● Frázová shoda (phrase match)
• Značka je „klíčové slovo“
● Volná shoda (broad match)
• Bez značky
● Volná shoda s modifikátorem – jen AdWords
• Značka je +klíčové slovo
● Vylučující shoda (negative match)
• Značka je –klíčové slovo
32. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Příklad shod v AdWords
● Dámské oblečení - v různých shodách
34. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Kvíz
● klíčové slovo – vyhledávací dotaz
● „křupavé müsli“ - müsli s oříšky
● motorový člun - pronájem motorových člunů
● [plastová okna] - plastová okna praha
● +canon +eos - zrcadlovka canon eos
35. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Židle k počítači
Kvalitní židle k počítači.
Kupte nyní v akci od 1 690 Kč!
www.zidle.cz/zidle-k-pocitaci
http://www.zidle.cz/kancelarske-zidle_c.html
Titulek (25 znaků)
Řádek 1 (35)
Řádek 2 (35)
Jak vypadá inzerát
Viditelná URL (35)
Cílová URL
(po prokliku)
36. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Pravidla pro psaní inzerátů
● Jeden ! na celý inzerát a ne v titulku
● Dodržovat pravidla interpunkce (za .:;,?! mezera,
pomlčka oddělená z obou stran apod.)
● Ne VELKÁ PÍSMENA (jen začátky vět a max. 8 písmen
zkratek či názvů firem a produktů)
● Ceny, slevy, akce uvedené přímo na cíl. URL
a nepodmíněné
● Doprava zdarma – max. na 2 kliknutí z cílové URL
37. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Co v inzerátech funguje
● Inzerát není billboard!
● Texty méně marketingové, více systematické
● Klíčové slovo v titulku, textu i viditelné URL (ztučnění)
● Časové omezení – pouze nyní, jen do 30.10.
● Výzva k akci – registrujte se ještě dnes! Kupte nyní!
38. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Efektivní optimalizace
PPC kampaní
39. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Na vyhodnocování nespěchejte
Minimálně týden, dva.
1. Kampaně potřebují čas na získání dostatku statistik
2. Uživatelé potřebují čas na rozmyšlení nákupu
40. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Dva základní směry optimalizace
• Snižuje cenu za proklik
• Zlepšuje pozici
inzerátu
CTR
• Zajišťuje návratnost
investiceKonverzní
poměr
41. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Používejte vylučující klíčová slova
• Snižují počet nerelevantních zobrazení
• Přidáváme vždy, když chceme použít volnou shodu
Zvyšují
relevanci
Zvyšují CTR
Snižují reálnou
CPC
42. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Práce s vyhledávacími dotazy
Nerelevantní
dotazy mezi
negativa
Relevantní
dotazy mezi
klíčová slova
Příklad:
• Máte klíčové slovo boty ve volné shodě.
• Prodáváte dámské boty.
• Ve vyhledávacích dotazech najdete pánské boty a dámské
kozačky.
• Vyloučíte slovo pánské, přidáte dámské kozačky jako klíčové
slovo.
43. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Zvyšování kvality
• Nízké skóre kvality nebo koeficient kvality v Skliku?
• Zjištění problému a jeho odstranění
• Úprava inzerátu
• Zlepšení relevance klíčových slov a reklamy
• Jiná cílová URL
44. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
AB testování inzerátů
• Vždy vytvářejte alespoň 2 verze inzerátu
• Testovat lze:
• Titulek inzerátu
• Text inzerátu
• Cílovou URL
• Výzvu k akci
45. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Shrnutí optimalizace PPC kampaní
1. Na optimalizaci nespěchejte
2. Používejte vylučující klíčová slova
3. Pracujte s vyhledávacími dotazy
4. Testujte inzeráty
5. Průběžně se snažte o zvyšování CTR
46. Factory Office Center, Rozkošného 5, Praha 5, 150 00
Telefon: +420 234 299 800 Fax: +420 234 299 801 Email: info@h1.cz
JEDNIČKA V INTERNETOVÉM PORADENSTVÍ
A VÝKONNOSTNÍM MARKETINGU
Prostor pro dotazy
Děkuji za pozornost
Petra Plimlová