2010.05.15 Aurora TOMA - Arbo Context – promovare PPC prin media localaLumea SEO PPC
Aurora TOMA a susținut o prezentare pe tema "Arbo Context – promovare PPC prin media locală" în data de 15 mai 2010, la Orange Concept Store. Detalii despre Lumea SEO PPC: http://lumeaseoppc.ro/
Alinierea Marketingului cu Vanzarile sau SmarketingBeans United
Prezentarea sustinuta in cadrul seminarului de inbound marketing (SIM) dedicat alinierii marketingului cu vanzarile, din 28 aprilie 2015, la Metropolis center
Prezentare sustinuta in cadrul conferintei "Digitalizarea, Trend sau Tsunami in Marketing si Vanzari" organizata de Doingbusiness.ro la Bucuresti pe 8 noiembrie 2016.
2010.05.15 Aurora TOMA - Arbo Context – promovare PPC prin media localaLumea SEO PPC
Aurora TOMA a susținut o prezentare pe tema "Arbo Context – promovare PPC prin media locală" în data de 15 mai 2010, la Orange Concept Store. Detalii despre Lumea SEO PPC: http://lumeaseoppc.ro/
Alinierea Marketingului cu Vanzarile sau SmarketingBeans United
Prezentarea sustinuta in cadrul seminarului de inbound marketing (SIM) dedicat alinierii marketingului cu vanzarile, din 28 aprilie 2015, la Metropolis center
Prezentare sustinuta in cadrul conferintei "Digitalizarea, Trend sau Tsunami in Marketing si Vanzari" organizata de Doingbusiness.ro la Bucuresti pe 8 noiembrie 2016.
Zoom Biz este la ora actuala singura platforma ce insumeaza toate tehnicile de promovare online intr-un singur serviciu accesibil si eficient din punct de vedere al costurilor, pentru a creste vizibilitatea si credibilitatea companiei dumneavostra, garantand astfel un nou flux de clienti si contribuind la cresterea cifrei de afaceri.
Gabi Nistoran - Marketing Prin Motoarele De Cautarembdragan
Prezentarea lui Gabi Nistoran despre Search Engine Marketing de la NowMedia Craiova. "Potentialii tai clienti te urmaresc pe motoarele de cautare. Esti prezent?"
5 Metode Ca Să-ți Crești Rank-ul în Google în 2017Marius Câmpean
Dacă vrei să-ți crești rank-ul în Google în 2017, fără să fii penalizat, aici găsești câteva elemente importante care-ți merită atenția.
Vizionează video-ul și vizitează-ne site-ul ca să afli mai multe detalii http://campenii.ro/
Nu mai e nici un secret faptul că Google a început indexarea mobile first.
De ce?
Din noiembrie 2016, dispozitivele mobile și tabletele au depășit desktop-urile în ceea ce privește vizionarea video-urilor pe internet.
În plus, peste 70% din video-urile de pe Youtube sunt vizionate de pe smartphone.
Întrebarea e: Ce să faci ca să ai un rank mai bun în motoarele de căutare?
Ce să faci ca să nu te penalizeze Google?
EXACT asta vei afla din acest video.
Vei învăța:
- 5 metode cu care poți să ai un rank mai bun în Google.
- Cum să folosești metodele acestea, fără să riști o penalizare.
Pentru video și mai multe detalii intră pe http://campenii.ro/rank-ul-in-google/
Promovarea pentru ONG-uri este la fel de importanta ca valoarea adusa de programele acestora. Prezentarea a fost sustinuta pentru organizatia AIESEC in cadrul conferintei nationale Romanian Youth Leadership Forum.
Cum să îți optimizezi canalul YOUTUBE pentru a vinde mai mult iMarketingMD
Pentru a beneficia de o consultație GRATIS ne găseşti aici:
Site: http://www.imarketing.md/?ref=slideshare
Facebook: https://www.facebook.com/imarketing.m...
G+:https://plus.google.com/u/1/b/1138918...
Instagram: https://www.instagram.com/imarketing.md/
Twitter: https://twitter.com/ComImarketing
Optimizarea SEO devine un trend în rîndul antreprenorilor naționali. Tot mai multe persoane încep să realizeze avantajele reale ale unui plasament de top în motoarele de căutare. Vedeți această prezentare pentru o mai bună cunoaștere a domeniului SEO.
Zoom Biz este la ora actuala singura platforma ce insumeaza toate tehnicile de promovare online intr-un singur serviciu accesibil si eficient din punct de vedere al costurilor, pentru a creste vizibilitatea si credibilitatea companiei dumneavostra, garantand astfel un nou flux de clienti si contribuind la cresterea cifrei de afaceri.
Gabi Nistoran - Marketing Prin Motoarele De Cautarembdragan
Prezentarea lui Gabi Nistoran despre Search Engine Marketing de la NowMedia Craiova. "Potentialii tai clienti te urmaresc pe motoarele de cautare. Esti prezent?"
5 Metode Ca Să-ți Crești Rank-ul în Google în 2017Marius Câmpean
Dacă vrei să-ți crești rank-ul în Google în 2017, fără să fii penalizat, aici găsești câteva elemente importante care-ți merită atenția.
Vizionează video-ul și vizitează-ne site-ul ca să afli mai multe detalii http://campenii.ro/
Nu mai e nici un secret faptul că Google a început indexarea mobile first.
De ce?
Din noiembrie 2016, dispozitivele mobile și tabletele au depășit desktop-urile în ceea ce privește vizionarea video-urilor pe internet.
În plus, peste 70% din video-urile de pe Youtube sunt vizionate de pe smartphone.
Întrebarea e: Ce să faci ca să ai un rank mai bun în motoarele de căutare?
Ce să faci ca să nu te penalizeze Google?
EXACT asta vei afla din acest video.
Vei învăța:
- 5 metode cu care poți să ai un rank mai bun în Google.
- Cum să folosești metodele acestea, fără să riști o penalizare.
Pentru video și mai multe detalii intră pe http://campenii.ro/rank-ul-in-google/
Promovarea pentru ONG-uri este la fel de importanta ca valoarea adusa de programele acestora. Prezentarea a fost sustinuta pentru organizatia AIESEC in cadrul conferintei nationale Romanian Youth Leadership Forum.
Cum să îți optimizezi canalul YOUTUBE pentru a vinde mai mult iMarketingMD
Pentru a beneficia de o consultație GRATIS ne găseşti aici:
Site: http://www.imarketing.md/?ref=slideshare
Facebook: https://www.facebook.com/imarketing.m...
G+:https://plus.google.com/u/1/b/1138918...
Instagram: https://www.instagram.com/imarketing.md/
Twitter: https://twitter.com/ComImarketing
Optimizarea SEO devine un trend în rîndul antreprenorilor naționali. Tot mai multe persoane încep să realizeze avantajele reale ale unui plasament de top în motoarele de căutare. Vedeți această prezentare pentru o mai bună cunoaștere a domeniului SEO.
Presentation Public Media Grup & moldavian marketVictoria Maxim
“Public Media Group” is a full-service advertising agency, that activates on the advertising market of Moldova for 9 years now.
Our portfolio includes commercial campaigns for international companies such as: Lukoil, OSRAM, Carlsberg/Slavutici, Electrolux, Pro Credit, Zepter, Levi’s, Romstal, etc. We have also worked for agencies of the United Nations (UNDP, UN women), for which we have created and implemented social advertising campaigns.
“Public Media Group” is a full-service advertising agency, that activates on the advertising market of Moldova for 9 years now. Our portfolio includes commercial campaigns for international companies such as: Lukoil, OSRAM, Carlsberg/Slavutici, Electrolux, Pro Credit, Zepter, Levi’s, Romstal, etc. We have also worked for agencies of the United Nations (UNDP, UN women), for which we have created and implemented social advertising campaigns.
13. TARGETING
Tipul de Potrivire a Cuvintelor Cheie
LARG
poate apărea în orice combinatie de
căutare
hotel chişinău
hotel în chişinău, hotelul chişinău, hotel trei
stele
FRAZEOLOGIC
poate apărea doar în succesiunea indicată
în combinaţia de căutare
hotel chişinău
hotel chişinău rezervare
hotel în chişinău
EXACT
poate apărea cînd cuvîntul cheie
corespunde exact combinaţiei de căutare
hotel chişinău
hotel chişinău
hotel chişinău rezervare
NEGATIV
permite neafişarea anunţului în combinaţii
nerelevante
hotel chişinău istoric
- istoric
hotel chişinău
16. LICITAŢIA
Poziţia Anunţului în Rezultatele Căutării =
CPC max. * Scorul de Calitate
Scorul de calitate:
1.CTR
2.RELEVANŢĂ
3.CALITATE SITE-ULUI
17.
18. LICITAŢIA
PREŢUL DE FACTO PER CLICK=
(Rank-ul celui mai apropiat concurent / Sorul de calitate max)
+ 0,01$
Exemplu:
Agent MAX CPC * SC = Rank CPC de Facto
A 0,25 $ * 7 = 1,75 (#2) 1,75 / 10 + 0,01$ = 0,18$
B 0,22 * 10 = 2,2 (#1) PREŢ MINIM
28. CUM?IN-STREAM
Utilizaţi acest format când aveţi
conţinut video pe care doriţi să-l
promovaţi înainte de videoclipuri în
format scurt sau lung. După cinci
secunde, utilizatorul are opţiunea
de a ignora anunţul. Videoclipurile
TrueView InStream pot apărea în
videoclipurile YouTube (pagini de
vizionare pe YouTube), în pagini
de editori video din Reţeaua de
display Google (inclusiv YouTube)
şi în pagini de editori video din
afara reţelei. Pentru videoclipuri de
cel puţin 30 de secunde, veţi fi
taxat când utilizatorul atinge pragul
de 30 de secunde al videoclipului.
Pentru videoclipuri mai scurte de
30 de secunde, veţi fi taxat când
utilizatorul termină de urmărit
videoclipul.
29. CUM?IN - SLATE
Utilizaţi acest format pentru a
promova un anunţ video înaintea
videoclipurilor în format lung (cu o
durată mai mare de 10 minute) de pe
YouTube şi din Reţeaua de display
Google. Înainte de redarea
videoclipului în format lung, utilizatorii
au opţiunea de a viziona unul dintre
cele trei anunţuri disponibile de la
diferiţi agenţi de publicitate sau
să vizioneze pauze publicitare
obişnuite pe parcursul videoclipului.
Videoclipurile TrueView InSlate pot
apărea numai în videoclipurile
YouTube (pagini de vizionare pe
YouTube) şi în pagini de editori video
din Reţeaua de display Google. Veţi fi
taxat numai când utilizatorii decid să
vizioneze anunţul dvs.
30. CUM?IN - SEARCH
Cunoscut anterior drept secţiunea cu
anunţuri afişate în reţeaua de căutare a
„Videoclipurilor promovate pe
YouTube”, acest format vă permite să
promovaţi un videoclip în dreptul
rezultatelor căutării pe YouTube.
Cuvintele cheie ale videoclipului dvs.
vor evidenţia videoclipul dvs. pentru
utilizatorii YouTube care ar putea fi
interesaţi de conţinutul dvs. Acest
format va include un dreptunghi cu
dimensiunile de 640x90 sau un
dreptunghi mic cu dimensiunile de
300x70, în funcţie de poziţia anunţului
în rezultatele căutării. Videoclipurile
TrueView InSearch apar în pagina cu
rezultatele căutării YouTube. Veţi fi
taxat numai când utilizatorii încep să
vizioneze videoclipul dvs.
31. CUM?IN - DISPLAY
Utilizaţi acest format pentru a promova un
videoclip lângă videoclipurile YouTube sau
lângă alt conţinut al site-urilor în Reţeaua de
display Google. Aspectul formatului de anunţ
variază în funcţie de dimensiunile de anunţ şi
de formatele de afişare acceptate de editorii de
conţinut. De exemplu, YouTube este un editor
de conţinut major în reţea, iar aceste anunţuri
vor funcţiona şi apărea în acelaşi fel pe tot
site-ul YouTube. Dimensiunea unităţii de
previzualizare a anunţurilor video poate varia.
Puteţi alege ca videoclipul să fie redat fie în
cadrul unităţii de anunţuri, fie când un utilizator
face clic pe unitate pentru a viziona un
videoclip în pagina sa de vizionare
YouTube. Videoclipurile TrueView InDisplay
pot apărea numai în videoclipurile YouTube şi
în pagini de vizionare ale editorilor video din
Reţeaua de display Google. Veţi fi taxat numai
când utilizatorii decid să vizioneze anunţul dvs.
overlay