SlideShare a Scribd company logo
1 of 42
Intensificarea
vânzărilor
prin intermediul
Google
AdWords
?ce si unde...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?cum...
?ce vindem
1. Sănătate (confort
psihologic)
2. Dragoste (stările
afective)
3. Statut (bani)
4. Eu (personalitate)
1. Scop (de la mine la
tine)
2. Produsul (oferta
noastră)
3. Necesități (utilitatea
produsului)
4. Acțiune (dacă -
atunci...)
IDEI REZULTATE
?cum...
?cum...
?cum...
?cum vindem rezultate
?cum vindem rezultate
?cum vindem idei / vise
?cum vindem idei / vise
Crearea listelor de cuvinte cheie
Crearea listelor de cuvinte cheie
Crearea listelor de cuvinte cheie
Tipul de Potrivire a Cuvintelor Cheie
LARG
poate apărea în orice combinatie de
căutare
hotel chişinău
hotel în chişinău, hotelul chişinău, hotel trei
stele
FRAZEOLOGIC
poate apărea doar în succesiunea indicată
în combinaţia de căutare
hotel chişinău
hotel chişinău rezervare
hotel în chişinău
EXACT
poate apărea cînd cuvîntul cheie
corespunde exact combinaţiei de căutare
hotel chişinău
hotel chişinău
hotel chişinău rezervare
NEGATIV
permite neafişarea anunţului în combinaţii
nerelevante
hotel chişinău istoric
- istoric
hotel chişinău
Crearea listelor de cuvinte cheie
Tehnica
COPY / CUT - PASTE
Gestionarea listelor de cuvinte cheie
Gestionarea listelor de cuvinte cheie
SPLIT - TESTINGClaude C. Hopkins “Publicitatea Științifică”
SPLIT - TESTINGClaude C. Hopkins “Publicitatea Științifică”
Puterea cuvântului
Structurat în 4 rînduri:
• maxim 25 de simboluri în titlu;
• 70 de simboluri text;
• URL site instituţional.
Rețea Mediatică
google for business
Bugetare
Poziţia Anunţului în Rezultatele Căutării =
CPC max. * Scorul de Calitate
Bugetare
CPC
CPM
CPCv (CPL, CPA)
CPV (TRUE VIEW)
Bugetare
PREŢUL DE FACTO PER CLICK=
(Rank-ul celui mai apropiat concurent / Sorul de calitate max)
+ 0,01$
Exemplu:
Agent MAX CPC * SC = Rank CPC de Facto
A 0,25 $ * 7 = 1,75 (#2) 1,75 / 10 + 0,01$ = 0,18$
B 0,22 * 10 = 2,2 (#1) PREŢ MINIM
Optimizarea cheltuielilor
Optimizarea cheltuielilor
STRATEGII
BRANDING
MARKETING
REMARKETING
Cheiţele succesului
Targheting binedefinit
Buget chibzuit
Nu cădeți in ispită….
Niciodată nu-i permiteți sistemului
să organizeze și să sistematizeze
accountul dvs!
Risc de fidelitate
Dan Kennedy: “Cel mai mare risc in afaceri il reprezintă cifra 1”
Ipoteza Reginei Roșii_“A slow sort of country!”
www.justclick.md
VĂ MULŢUMESC!
https://www.ru.adwords-community.com
http://www.google.com/intl/ru/adwordseditor/
http://splittester.com/
https://www.google.com/business/befound.html

More Related Content

More from Victoria Maxim

Presentation Public Media Grup & moldavian market
Presentation Public Media Grup & moldavian marketPresentation Public Media Grup & moldavian market
Presentation Public Media Grup & moldavian marketVictoria Maxim
 
Portfolio public media group
Portfolio public media groupPortfolio public media group
Portfolio public media groupVictoria Maxim
 
презентация Google adwords
презентация  Google adwordsпрезентация  Google adwords
презентация Google adwordsVictoria Maxim
 

More from Victoria Maxim (6)

2'nd part
2'nd part2'nd part
2'nd part
 
1'st part
1'st part1'st part
1'st part
 
Presentation Public Media Grup & moldavian market
Presentation Public Media Grup & moldavian marketPresentation Public Media Grup & moldavian market
Presentation Public Media Grup & moldavian market
 
Portfolio public media group
Portfolio public media groupPortfolio public media group
Portfolio public media group
 
Id media
Id mediaId media
Id media
 
презентация Google adwords
презентация  Google adwordsпрезентация  Google adwords
презентация Google adwords
 

Google Adwords