SlideShare a Scribd company logo
1 of 22
Download to read offline
ROI W MARKETINGU MAREK ODZIEŻOWYCH 
Jak wydawać mniej i skuteczniej docierać do klientów 
poprzez dostępne kanały marketingowe? 
Dominika Nawrocka i Magda Daniluk 
Sopot, 25 września 2014 r.
KONDYCJA BRANŻY ODZIEŻOWEJ 
Źródło: inwestycje.pl 
Cena akcji polskiej spółki 
LPP SA notowanej na 
warszawskiej GPW. 
17.10.2008 – 969 zł 
01.09.2014 – 9898,40 zł 
Jak to się robi?
KONDYCJA BRANŻY ODZIEŻOWEJ 
• 2014 
• 2008 
• Odradzanie się lokalnych producentów i dostawców 
odpowiadających na aktualne potrzeby klientów B2C 
i B2B 
• Bankructwa najsłabszych, rozwój i ekspansja silnych 
i mocnych graczy 
• Zmniejszenie wydatków na marketing, cięcia kosztów, 
zwolnienia, restrukturyzacje 
• Rozwój taniego azjatyckiego zaplecza produkcyjnego. 
Weryfikacja dostawców 
• Wielki kryzys, który nie ominął producentów 
i dystrybutorów odzieży na całym świecie
MARKETING I SPRZEDAŻ 
SIŁĄ NAPĘDOWĄ KAŻDEJ BRANŻY 
Fot. marlowandgrump.com.au
MARKETING I SPRZEDAŻ 
WSPÓŁPRACA – MUST HAVE 
• Wspólne cele i strategia 
• Wspólne działanie, optymalizacje i realizacja celu 
• Marketing zorientowany na większą sprzedaż 
• Sprzedaż zorientowana na większy przychód 
Uniwersalna prawda każdej działalności biznesowej 
MMaarrkkeettiinngg SSpprrzzeeddaażż PPrrzzyycchhóódd
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W MARKETINGU 
JEDNYM ZE SPOSOBÓW NA WIĘKSZY ZYSK 
Fot. www.business2community.com
ROI W MARKETINGU 
SPOSÓB NA BADANIE SKUTECZNOŚCI 
ROI 
Return on Investment 
PRZYCHODY Z TYTUŁU KONWERSJI - KOSZTY 
ROI = 
ZYSK 
KOSZT 
*100% 
KOSZT MEDIÓW 
CONTENT MANAGER 
CENA KAMPANII 
GRAFIKA COPYWRITING 
Im wyższy ROI tym wyższy zwrot 
z zainwestowanych pieniędzy 
w marketing.
ZOBACZMY TO NA PRZYKŁADZIE 
• Kampania SEM 
 KKKKttttoooo:::: firma produkująca ubranie 
na co dzień i do pracy dla 
młodych kobiet 
 ZZZZaaaaddddaaaannnniiiieeee:::: reklama ma 
wypromować sprzedaż 
sukienek z dzianiny 
 CCCCeeeennnnaaaa pppprrrroooodddduuuukkkkttttuuuu:::: 300 zł 
 MMMMaaaarrrrżżżżaaaa:::: 50% 
 CCCCeeeellll:::: ROI 120% 
Fot. SheMore
FRAZA: SUKIENKI 
• Konkurencja w wynikach organicznych: 9999 mmmmllllnnnn 
• Koszt kampanii miesięcznej: ~~~~111155559999 000000000000 zzzzłłłł 
Koszt za kliknięcie: ddddoooo 3333 zzzzłłłł 
• Średnia ilość wyszukiwań: 99990000 555500000000 
• Wyświetleń: 1111,,,,6666 mmmmllllnnnn 
• CTR: 5555,,,,2222%%%% 
• Kliknięć: ~~~~88887777666600000000 
• Konwersja statystycznie: 22-4444%%%% 
Zakupy: 1111777755552222 sssszzzztttt.... 
Przychód: 555522225555 666600000000 zzzzłłłł 
Marża: 222266662222 888800000000 zzzzłłłł 
Koszt całkowity: 444422221111 888800000000 zzzzłłłł 
Zysk = 111100003333 888800000000 zzzzłłłł 
ROI = 24%
FRAZA: SUKIENKA 
• Konkurencja w wynikach organicznych: 2222,,,,8888 mmmmllllnnnn 
• Koszt kampanii miesięcznej: ~~~~8888 555566660000 zzzzłłłł 
• Koszt za kliknięcie: ddddoooo 3333 zzzzłłłł 
• Średnia ilość wyszukiwań: 11114444 888800000000 
• Wyświetleń: 333322228888 000000000000 
• CTR: 6666,,,,1111%%%% 
• Kliknięć: ~~~~11119999 000000000000 
• Konwersja statystycznie: 22-4444%%%% 
Zakupy: 333388880000 –– 777722220000 sssszzzztttt.... 
Przychód: 111111114444 000000000000 zzzzłłłł 
Marża: 55557777 000000000000 zzzzłłłł 
Koszt całkowity: 66665555 555566660000 zzzzłłłł 
Zysk = 44448888 444444440000 zzzzłłłł 
ROI = 73% (max. 86%)
TARGETOWANIE: 
SKĄD POCHODZĄ ODBIORCY? 
Cena sukienki 300 zł = duże miasta 
Wyświetlanie reklamy: od 6:00 do 23:00
SELEKCJA FRAZ: 
CZEGO SZUKAJĄ UŻYTKOWNICY?
SELEKCJA FRAZ: 
JAKIE SĄ TRENDY? Top: maj, grudzień 
Dołek: marzec, październik
SELEKCJA FRAZ: 
CZEGO NIE SPRZEDAJEMY? 
NNNNiiiieeee sssszzzzuuuukkkkaaaammmmyyyy:::: 
Sukienki na wesele 
Sukienki na wesela 
Sukienki na ślub 
sukienki weselne 
Allegro sukienki 
Sukienki komunijne 
Tanie sukienki 
Sukienki ślubne 
Sukienki na lato 
Sukienki na studniówkę 
sukienki dla dziewczynek 
czerwone sukienki 
czarne sukienki 
białe sukienki 
sukienki bombki 
sukienki letnie 
sukienki ciążowe 
sukienki wieczorowe 
sukienki studniówkowe 
la mania sukienki 
sukienki dziewczęce 
sukienki princeski 
sukienki apart 
sexy sukienki 
sukienki lniane 
modbis sukienki 
sukienki mała czarna 
krótkie sukienki 
sukienki dla dziewczynki 
mini sukienki 
sukienki dla dzieci 
sukienki w kwiatki 
sukienka mała czarna wieczorowa 
sukienka ciążowa wieczorowa 
biała sukienka dla dziewczynki 
sukienka czerwona 
mała czarna sukienka 
czerwona sukienka 
suknie
SELEKCJA FRAZ: 
JAKIE SĄ NISZE?
• Kwota za kliknięcie: do 1,5 zł 
• Koszt kampanii: 10 300 zł 
• Pozycja: 3-4 
• CTR: 2,1% 
• Kliknięć: 20 600 
• Konwersja: 2-4% 
• Zakupy: min. 412 szt. 
• Przychód: 123 600 zł 
• Marża: 61 800 zł 
• Koszt całkowity: 72 100 zł 
• Zysk = 51 500 zł 
• ROI = 71% ÷ 118%
DIGITAL MARKETING INDEX 
NASZ SPOSÓB NA ZBADANIE KONDYCJI 
TWOJEGO DIGITAL MARKETINGU
DIGITAL MARKETING INDEX 
JEST DIAGNOZA – JEST RECEPTA 
Otwieramy oczy na: 
• Braki w digital marketingu Twojej 
marki 
• Mówimy, co trzeba uzupełnić, co 
wyeliminować, a co wdrożyć od 
nowa 
• Doradzamy indywidualnie, jak 
optymalizować digital marketing 
dla Twojej marki 
• Mówimy, gdzie trzeba przyciąć, a 
gdzie wydać, żeby dotrzeć do 
nowych klientów
Fat ROI w wolnym tłumaczeniu to zysk z wydatków na marketing. 
Oferujemy działania interactive, PR, performance, IT - 
doradztwo i podnoszenie efektywności kampanii on-line. 
Magda Daniluk 
T: +48 888 760 229 
magdalena.daniluk@fatroi.com 
Dominika Nawrocka 
T: +48 784 803 605 
dominika.nawrocka@fatroi.com

More Related Content

Similar to ROI w marketingu marek odzieżowych

Ile wart jest Twój bank w Internecie? Czyli cała prawda o reklamie instytucji...
Ile wart jest Twój bank w Internecie? Czyli cała prawda o reklamie instytucji...Ile wart jest Twój bank w Internecie? Czyli cała prawda o reklamie instytucji...
Ile wart jest Twój bank w Internecie? Czyli cała prawda o reklamie instytucji...Marcin Kowalik
 
Salesmedia ecommerce-standard-2013
Salesmedia ecommerce-standard-2013Salesmedia ecommerce-standard-2013
Salesmedia ecommerce-standard-2013salesmediapl
 
Paweł Danielewski, Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł...
Paweł Danielewski, Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł...Paweł Danielewski, Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł...
Paweł Danielewski, Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł...Sprawny Marketing by MaxROY.com
 
Mity utrudniajace zarabianie on-line
Mity utrudniajace zarabianie on-lineMity utrudniajace zarabianie on-line
Mity utrudniajace zarabianie on-lineDivante
 
Jak sprawdzić, które wydatki na marketing w Internecie to pieniądze wyrzucone...
Jak sprawdzić, które wydatki na marketing w Internecie to pieniądze wyrzucone...Jak sprawdzić, które wydatki na marketing w Internecie to pieniądze wyrzucone...
Jak sprawdzić, które wydatki na marketing w Internecie to pieniądze wyrzucone...eTechnologie sp. z o.o.
 
Piotr zabula-ecommerce-1350-v3
Piotr zabula-ecommerce-1350-v3Piotr zabula-ecommerce-1350-v3
Piotr zabula-ecommerce-1350-v3salesmediapl
 
Szczupła analityka w ecommerce. Akademia Grupy Netsprint
Szczupła analityka w ecommerce. Akademia Grupy NetsprintSzczupła analityka w ecommerce. Akademia Grupy Netsprint
Szczupła analityka w ecommerce. Akademia Grupy NetsprintNetsprint
 
Forum Informacji Zarządczej 2016 Warszawa - Adequate
Forum Informacji Zarządczej 2016 Warszawa - AdequateForum Informacji Zarządczej 2016 Warszawa - Adequate
Forum Informacji Zarządczej 2016 Warszawa - AdequateWitold Wrodarczyk
 
LifeTime Value (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
LifeTime Value  (LTV) - koncepcja w marketingu internetowymLifeTime Value  (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
LifeTime Value (LTV) - koncepcja w marketingu internetowymPrzemysław Modrzewski
 
DMR Profit Driven Marketing Optimisation Adequate Interactive Boutique
DMR Profit Driven Marketing Optimisation Adequate Interactive BoutiqueDMR Profit Driven Marketing Optimisation Adequate Interactive Boutique
DMR Profit Driven Marketing Optimisation Adequate Interactive BoutiqueWitold Wrodarczyk
 
Digital Marketing Revolution Adequate Witold Wrodarczyk
Digital Marketing Revolution Adequate Witold Wrodarczyk Digital Marketing Revolution Adequate Witold Wrodarczyk
Digital Marketing Revolution Adequate Witold Wrodarczyk Witold Wrodarczyk
 
Kryzys to szansa dla komunikacji instytucji finansowych (27.05.09)
Kryzys to szansa dla komunikacji instytucji finansowych (27.05.09)Kryzys to szansa dla komunikacji instytucji finansowych (27.05.09)
Kryzys to szansa dla komunikacji instytucji finansowych (27.05.09)Paweł Tomczuk
 
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach . Recepta na sukces w 2013 r.
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Recepta na sukces w 2013 r.Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Recepta na sukces w 2013 r.
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach . Recepta na sukces w 2013 r.Bluerank
 
Sodexo Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość w bra...
Sodexo Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość w bra...Sodexo Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość w bra...
Sodexo Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość w bra...Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
 
Inovo egzekucja zamiast innowacji internet beta final slideshare
Inovo egzekucja zamiast innowacji internet beta final slideshareInovo egzekucja zamiast innowacji internet beta final slideshare
Inovo egzekucja zamiast innowacji internet beta final slideshareInovoVC
 
4.google reklama w_google
4.google reklama w_google4.google reklama w_google
4.google reklama w_googlednirewolucji
 
Ecommerce trends - Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 2...
Ecommerce trends - Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 2...Ecommerce trends - Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 2...
Ecommerce trends - Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 2...Maciej Górski
 

Similar to ROI w marketingu marek odzieżowych (20)

Ile wart jest Twój bank w Internecie? Czyli cała prawda o reklamie instytucji...
Ile wart jest Twój bank w Internecie? Czyli cała prawda o reklamie instytucji...Ile wart jest Twój bank w Internecie? Czyli cała prawda o reklamie instytucji...
Ile wart jest Twój bank w Internecie? Czyli cała prawda o reklamie instytucji...
 
Salesmedia ecommerce-standard-2013
Salesmedia ecommerce-standard-2013Salesmedia ecommerce-standard-2013
Salesmedia ecommerce-standard-2013
 
Paweł Danielewski, Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł...
Paweł Danielewski, Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł...Paweł Danielewski, Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł...
Paweł Danielewski, Jak wygenerować 56% konwersji na Landing Page i 193.000 zł...
 
Mity utrudniajace zarabianie on-line
Mity utrudniajace zarabianie on-lineMity utrudniajace zarabianie on-line
Mity utrudniajace zarabianie on-line
 
Jak sprawdzić, które wydatki na marketing w Internecie to pieniądze wyrzucone...
Jak sprawdzić, które wydatki na marketing w Internecie to pieniądze wyrzucone...Jak sprawdzić, które wydatki na marketing w Internecie to pieniądze wyrzucone...
Jak sprawdzić, które wydatki na marketing w Internecie to pieniądze wyrzucone...
 
Piotr zabula-ecommerce-1350-v3
Piotr zabula-ecommerce-1350-v3Piotr zabula-ecommerce-1350-v3
Piotr zabula-ecommerce-1350-v3
 
Kongres eHandlu 2016
Kongres eHandlu 2016Kongres eHandlu 2016
Kongres eHandlu 2016
 
Szczupła analityka w ecommerce. Akademia Grupy Netsprint
Szczupła analityka w ecommerce. Akademia Grupy NetsprintSzczupła analityka w ecommerce. Akademia Grupy Netsprint
Szczupła analityka w ecommerce. Akademia Grupy Netsprint
 
Forum Informacji Zarządczej 2016 Warszawa - Adequate
Forum Informacji Zarządczej 2016 Warszawa - AdequateForum Informacji Zarządczej 2016 Warszawa - Adequate
Forum Informacji Zarządczej 2016 Warszawa - Adequate
 
LifeTime Value (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
LifeTime Value  (LTV) - koncepcja w marketingu internetowymLifeTime Value  (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
LifeTime Value (LTV) - koncepcja w marketingu internetowym
 
Marketing w czasie kryzysu - Manage or Die Presentation
Marketing w czasie kryzysu - Manage or Die PresentationMarketing w czasie kryzysu - Manage or Die Presentation
Marketing w czasie kryzysu - Manage or Die Presentation
 
DMR Profit Driven Marketing Optimisation Adequate Interactive Boutique
DMR Profit Driven Marketing Optimisation Adequate Interactive BoutiqueDMR Profit Driven Marketing Optimisation Adequate Interactive Boutique
DMR Profit Driven Marketing Optimisation Adequate Interactive Boutique
 
Digital Marketing Revolution Adequate Witold Wrodarczyk
Digital Marketing Revolution Adequate Witold Wrodarczyk Digital Marketing Revolution Adequate Witold Wrodarczyk
Digital Marketing Revolution Adequate Witold Wrodarczyk
 
Kryzys to szansa dla komunikacji instytucji finansowych (27.05.09)
Kryzys to szansa dla komunikacji instytucji finansowych (27.05.09)Kryzys to szansa dla komunikacji instytucji finansowych (27.05.09)
Kryzys to szansa dla komunikacji instytucji finansowych (27.05.09)
 
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach . Recepta na sukces w 2013 r.
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Recepta na sukces w 2013 r.Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach. Recepta na sukces w 2013 r.
Kampanie reklamowe w wyszukiwarkach . Recepta na sukces w 2013 r.
 
Sodexo Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość w bra...
Sodexo Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość w bra...Sodexo Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość w bra...
Sodexo Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość w bra...
 
Inovo egzekucja zamiast innowacji internet beta final slideshare
Inovo egzekucja zamiast innowacji internet beta final slideshareInovo egzekucja zamiast innowacji internet beta final slideshare
Inovo egzekucja zamiast innowacji internet beta final slideshare
 
4.google reklama w_google
4.google reklama w_google4.google reklama w_google
4.google reklama w_google
 
eCommerce Trends 2014
eCommerce Trends 2014eCommerce Trends 2014
eCommerce Trends 2014
 
Ecommerce trends - Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 2...
Ecommerce trends - Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 2...Ecommerce trends - Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 2...
Ecommerce trends - Jak zwiększyć konwersję z email marketingu o co najmniej 2...
 

ROI w marketingu marek odzieżowych

  • 1. ROI W MARKETINGU MAREK ODZIEŻOWYCH Jak wydawać mniej i skuteczniej docierać do klientów poprzez dostępne kanały marketingowe? Dominika Nawrocka i Magda Daniluk Sopot, 25 września 2014 r.
  • 2. KONDYCJA BRANŻY ODZIEŻOWEJ Źródło: inwestycje.pl Cena akcji polskiej spółki LPP SA notowanej na warszawskiej GPW. 17.10.2008 – 969 zł 01.09.2014 – 9898,40 zł Jak to się robi?
  • 3. KONDYCJA BRANŻY ODZIEŻOWEJ • 2014 • 2008 • Odradzanie się lokalnych producentów i dostawców odpowiadających na aktualne potrzeby klientów B2C i B2B • Bankructwa najsłabszych, rozwój i ekspansja silnych i mocnych graczy • Zmniejszenie wydatków na marketing, cięcia kosztów, zwolnienia, restrukturyzacje • Rozwój taniego azjatyckiego zaplecza produkcyjnego. Weryfikacja dostawców • Wielki kryzys, który nie ominął producentów i dystrybutorów odzieży na całym świecie
  • 4. MARKETING I SPRZEDAŻ SIŁĄ NAPĘDOWĄ KAŻDEJ BRANŻY Fot. marlowandgrump.com.au
  • 5. MARKETING I SPRZEDAŻ WSPÓŁPRACA – MUST HAVE • Wspólne cele i strategia • Wspólne działanie, optymalizacje i realizacja celu • Marketing zorientowany na większą sprzedaż • Sprzedaż zorientowana na większy przychód Uniwersalna prawda każdej działalności biznesowej MMaarrkkeettiinngg SSpprrzzeeddaażż PPrrzzyycchhóódd
  • 6. OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W MARKETINGU JEDNYM ZE SPOSOBÓW NA WIĘKSZY ZYSK Fot. www.business2community.com
  • 7. ROI W MARKETINGU SPOSÓB NA BADANIE SKUTECZNOŚCI ROI Return on Investment PRZYCHODY Z TYTUŁU KONWERSJI - KOSZTY ROI = ZYSK KOSZT *100% KOSZT MEDIÓW CONTENT MANAGER CENA KAMPANII GRAFIKA COPYWRITING Im wyższy ROI tym wyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy w marketing.
  • 8. ZOBACZMY TO NA PRZYKŁADZIE • Kampania SEM KKKKttttoooo:::: firma produkująca ubranie na co dzień i do pracy dla młodych kobiet ZZZZaaaaddddaaaannnniiiieeee:::: reklama ma wypromować sprzedaż sukienek z dzianiny CCCCeeeennnnaaaa pppprrrroooodddduuuukkkkttttuuuu:::: 300 zł MMMMaaaarrrrżżżżaaaa:::: 50% CCCCeeeellll:::: ROI 120% Fot. SheMore
  • 9.
  • 10. FRAZA: SUKIENKI • Konkurencja w wynikach organicznych: 9999 mmmmllllnnnn • Koszt kampanii miesięcznej: ~~~~111155559999 000000000000 zzzzłłłł Koszt za kliknięcie: ddddoooo 3333 zzzzłłłł • Średnia ilość wyszukiwań: 99990000 555500000000 • Wyświetleń: 1111,,,,6666 mmmmllllnnnn • CTR: 5555,,,,2222%%%% • Kliknięć: ~~~~88887777666600000000 • Konwersja statystycznie: 22-4444%%%% Zakupy: 1111777755552222 sssszzzztttt.... Przychód: 555522225555 666600000000 zzzzłłłł Marża: 222266662222 888800000000 zzzzłłłł Koszt całkowity: 444422221111 888800000000 zzzzłłłł Zysk = 111100003333 888800000000 zzzzłłłł ROI = 24%
  • 11.
  • 12. FRAZA: SUKIENKA • Konkurencja w wynikach organicznych: 2222,,,,8888 mmmmllllnnnn • Koszt kampanii miesięcznej: ~~~~8888 555566660000 zzzzłłłł • Koszt za kliknięcie: ddddoooo 3333 zzzzłłłł • Średnia ilość wyszukiwań: 11114444 888800000000 • Wyświetleń: 333322228888 000000000000 • CTR: 6666,,,,1111%%%% • Kliknięć: ~~~~11119999 000000000000 • Konwersja statystycznie: 22-4444%%%% Zakupy: 333388880000 –– 777722220000 sssszzzztttt.... Przychód: 111111114444 000000000000 zzzzłłłł Marża: 55557777 000000000000 zzzzłłłł Koszt całkowity: 66665555 555566660000 zzzzłłłł Zysk = 44448888 444444440000 zzzzłłłł ROI = 73% (max. 86%)
  • 13. TARGETOWANIE: SKĄD POCHODZĄ ODBIORCY? Cena sukienki 300 zł = duże miasta Wyświetlanie reklamy: od 6:00 do 23:00
  • 14. SELEKCJA FRAZ: CZEGO SZUKAJĄ UŻYTKOWNICY?
  • 15. SELEKCJA FRAZ: JAKIE SĄ TRENDY? Top: maj, grudzień Dołek: marzec, październik
  • 16. SELEKCJA FRAZ: CZEGO NIE SPRZEDAJEMY? NNNNiiiieeee sssszzzzuuuukkkkaaaammmmyyyy:::: Sukienki na wesele Sukienki na wesela Sukienki na ślub sukienki weselne Allegro sukienki Sukienki komunijne Tanie sukienki Sukienki ślubne Sukienki na lato Sukienki na studniówkę sukienki dla dziewczynek czerwone sukienki czarne sukienki białe sukienki sukienki bombki sukienki letnie sukienki ciążowe sukienki wieczorowe sukienki studniówkowe la mania sukienki sukienki dziewczęce sukienki princeski sukienki apart sexy sukienki sukienki lniane modbis sukienki sukienki mała czarna krótkie sukienki sukienki dla dziewczynki mini sukienki sukienki dla dzieci sukienki w kwiatki sukienka mała czarna wieczorowa sukienka ciążowa wieczorowa biała sukienka dla dziewczynki sukienka czerwona mała czarna sukienka czerwona sukienka suknie
  • 17. SELEKCJA FRAZ: JAKIE SĄ NISZE?
  • 18.
  • 19. • Kwota za kliknięcie: do 1,5 zł • Koszt kampanii: 10 300 zł • Pozycja: 3-4 • CTR: 2,1% • Kliknięć: 20 600 • Konwersja: 2-4% • Zakupy: min. 412 szt. • Przychód: 123 600 zł • Marża: 61 800 zł • Koszt całkowity: 72 100 zł • Zysk = 51 500 zł • ROI = 71% ÷ 118%
  • 20. DIGITAL MARKETING INDEX NASZ SPOSÓB NA ZBADANIE KONDYCJI TWOJEGO DIGITAL MARKETINGU
  • 21. DIGITAL MARKETING INDEX JEST DIAGNOZA – JEST RECEPTA Otwieramy oczy na: • Braki w digital marketingu Twojej marki • Mówimy, co trzeba uzupełnić, co wyeliminować, a co wdrożyć od nowa • Doradzamy indywidualnie, jak optymalizować digital marketing dla Twojej marki • Mówimy, gdzie trzeba przyciąć, a gdzie wydać, żeby dotrzeć do nowych klientów
  • 22. Fat ROI w wolnym tłumaczeniu to zysk z wydatków na marketing. Oferujemy działania interactive, PR, performance, IT - doradztwo i podnoszenie efektywności kampanii on-line. Magda Daniluk T: +48 888 760 229 magdalena.daniluk@fatroi.com Dominika Nawrocka T: +48 784 803 605 dominika.nawrocka@fatroi.com