SlideShare a Scribd company logo
DIGITAL
MARKETİNQ
Ramil Cabbarov
r.jabbarov@unec.edu.az
Digital Marketinq
WEB 1.0 .. 2.0
vs.
Ənənəvi Marketinq
Digital Marketinq
• Digital Marketinq kimlər üçündür? Sadəcə
böyük şirkətlər üçündür?
• Digital Marketinq gerçəkdən ucuzdur?
• Nəticələri eyni anda görə bilərik?
• Hər platdformada olmamız şərtmidir?
Digital Marketinq
• Markalar smart reklamlar istifadə edərək
mesajlarını hədəf kütləyə daha rahat
çatdıra bilir.
• Rəqiblərlə müqayisədə daha üstün mövqe
tuta bilirlər.
SÜRƏT
•Adwords və Facebookda saniyələr içində
reklam hazırlaya və yayımlaya bilərsiniz.
•Hədəf kütlənin reklamınıza verdiyi
reaksiyaya əsasən və ya markanın verdiyi
təcili qərarlara əsasən strategiyanı sürətli
dəyişə bilirsiniz.
Qarşılıqlı təsir
•Web 2.0 texnologiyası sayəsində digital
medyadan istifadəçiyə və əksinə məlumat
axını baş verir.
Ənənəvi marketinqdə isə bu birtərəfli baş
verir və performans dəyərləndirilməsi
mümkün olmur.
Hədəfləmə
•Hədəfləmə digital marketinqin ən üstün
özəlliklərindən biridir.
•Həm lokal, həm də qlobal səviyyədə hədəfləmə
etməniz mümkündür.
•Bütün istifadəçilərə eyni mesajı ötürmək əvəzinə
hər hədəf kütləyə müxtəlif mesaj verməniz
mümkündür.
•Məhsul reklamını məhsulu alan adam reklam
etməyə bilər, əvəzinə məhsulla maraqlanmış,
səbətə daxil etmədən ayrılmış istifadəçiyə daha
çox fokuslana bilərsiniz.
Xərclər
•Ənənəvi marketinqdə mass
marketinq yanaşması
•Digital marketinqdə pizza metodu
STRATEGİYA
•Digital marketinqdə tək bir kampaniya ilə bütün
hədəfə çata bilməzsiniz.
•Eyni kampaniya ilə marka bilinirliyini və satışı
eyni anda etməniz mümkün deyildir.
Digital Marketinq strategiyası qurulan zaman:
•Markanın mövcud durumu
•Strategiya bütün marketinq kanallarını əhatə
etməli
•Hədəf məhsul və ya xidmət deyil, istifadəçilərin
ehtiyacları olması vacib şərtdir.
STRATEGİYA
1. ANALİZ
2. PLANLAMA
3. Seqmenti əhatə etmə
4. Dönüşüm
 Nə qədər xərclədim və qazandım?
Hansı hədəf gəlirli alındır?
Hansı banner diqqət çəkti?
Hansı kontent maraq topladı?
Hansı kampaniyadan yeni müştəri gəldi?
5. Təsir
SEARCH
ENGINE
OPTIMIZATION
SEO
On Page SEO
Title (Başlıq etiketi)
Birincil Keyword – İkincil Keyword – Marka və ya Site adı
Məsələn: Mobil telefon axtarırsınız? Samsung, Apple, HTC və digərləri - irshad.az
50-60 simvol / 600 pixel
On Page SEO
Açıqlama Mətni (Meta Description)
PC üçün 200 simvol
Mobil üçün 172 simvol
Optimal: 165 - 170 simvol
On Page SEO
URL
Off Page SEO
Google Adwords
• Mətn reklamları
• Görüntülü reklamlar
• Alış-veriş reklamları
• Video reklamlar
• Gmail reklamları
•Neqativ açarsöz: iphone (kabura)
Quality Score
•Keyfiyyət balı açar sözün reklamla əlaqə dərəcəsini göstərən
ölçümdür.
•QS yüksək olarsa, aşağı qiymətdə CPC sayta trafik yığa
bilərsiniz.
•Təsir edən faktorlar:
•Gözlənən tıklama səviyyəsi
•Reklamla əlaqə səviyyəsi
•Açılış səhifə göstəricisi
•Neqativ açarsöz: iphone (kabura)
ReMarketing
 Site remarketing
 Search remarketing
 Email remarketing
HTML və Facebook Pixel
ReMarketing Seqmentləri
All visitors
Product Viewers
 Abandon Carts
Google Display Networks
Pageskin
Richmedia
Video Reklamlar
Pre - roll
Mid - roll
Post - roll
* OVERLAY
CPC or PPC
(Cost Per Click or Pay Per Click)
Xərc = CPC x Tıklama sayı
Məsələn:
Verdiyiniz reklam üçün CPC dəyəri 0.15 AZN
Reklamın tıklama sayı 600
Xərc = 0.15 x 600 = 90 TL
CPM
(Cost Per Mille və ya 1000 göstərişə görə xərc)
CPM = (Xərc / Göstəriş sayı) x 1000
Məsələn:
Aldığınız reklamın xərci 1200 AZN ikən
400.000 baxış təmin etdiniz.
CPM dəyəriniz:
CPM = (1200/400.000) x 1000 = 3 AZN
CTR
(Conversion Through Rate / Tıklama səviyyəsi)
CTR = Tıklama sayı / Göstəriş sayı
Məsələn:
Yayımlanan reklam 10.000 dəfə
göstərilib və 973 dəfə tıklanıb.
CTR = 973 / 10.000 = 0.97%
CPV
(Cost Per View)
CPV = Xərc / Video reklamını izləmə sayı
Məsələn:
Yayımlanan reklamın xərci 2.500 AZN
ikən 100.000 izləmə qazandınız.
CPV = 2500 / 100.000 = %0.025 AZN
CPA
(Cost Per Action)
CPA = Xərc / Fəaliyyət sayı
Məsələn:
Televiziya məhsulu üçün 2.250 AZN-lik
bütcə ayırdınız. Reklam sonunda 75 TV
satdınız.
CPA = 2250 / 75 = 30 AZN
CPL
(Cost Per Lead - Forum başına xərclər)
CPL = Xərc / Forum doldurma sayısı
CR
(Conversion Rate)
Saytınıza gələn ziyarətçilərin hədəfə çatıb-çatmamasını ölçən
faiz.
CR = Hədəflənən dönüşüm sayı / Ziyarətçi sayı
Məsələn:
İnternetdə satdığınız çantanı Adwords`də reklam
edirsiniz. Reklama tıklayanlar direkt çantanın səhifəsinə
gəlir. Burada dönüşüm faizi çantanı satın alanların
səhifəni ziyarət edənlərə olan nisbətidir.
Reklama tıklayan: 100
Satın alan: 3
CR = 3 / 100 = 3%
ROI
(Return of Investment)
ROI = (Gəlir - Xərc) / Xərc
Məsələn:
E-ticarət saytında 20AZN gəlirlə satdığınız
ayaqqabı üçün 1000 AZN reklam etmisiniz. Reklam
nəticəsində 80 ayaqqabı satıldı.
ROI= ((20 x 80) - 1000) / 1000 = 0.6
ROI əmsalı 1 üzərində olduğunda reklama davam
etmək olar.

More Related Content

Similar to Digital

Crm
CrmCrm
Affliate Marketing- Satış Ortaqlığı
Affliate Marketing- Satış OrtaqlığıAffliate Marketing- Satış Ortaqlığı
Affliate Marketing- Satış Ortaqlığı
Qelender Memmedli
 
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptx
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptxRəqəmsal marketinq (bpt).pptx
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptx
KhataiAsgarov
 
Product təqdimatı [SEO 2.0]
Product təqdimatı [SEO 2.0]Product təqdimatı [SEO 2.0]
Product təqdimatı [SEO 2.0]
Netpeak
 
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyasıYeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Ramil Jabbarov
 
360AdWorks
360AdWorks360AdWorks
360AdWorks
Mirceyhun Guliyev
 
Rəqəmsal Marketinq
Rəqəmsal Marketinq Rəqəmsal Marketinq
Rəqəmsal Marketinq
Shamil Fataliyev
 
Rəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
Rəqəmsal (Digital) Marketing StrategiyalarRəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
Rəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
Qelender Memmedli
 
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
Namiq Bayramov
 
True media Liftlərdə Reklam
True media Liftlərdə ReklamTrue media Liftlərdə Reklam
True media Liftlərdə Reklam
Mohammed Ali
 
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığımoxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
Rashad Aliyev
 
Teqdimat bacarigi
Teqdimat bacarigiTeqdimat bacarigi
Teqdimat bacarigi
Rashid Aliyev
 
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptxŞirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
KhataiAsgarov
 
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılmasıŞirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
Cbrayl
 
Displey Reklamlar- Display Advertising
Displey Reklamlar- Display AdvertisingDispley Reklamlar- Display Advertising
Displey Reklamlar- Display Advertising
Qelender Memmedli
 

Similar to Digital (16)

Crm
CrmCrm
Crm
 
Affliate Marketing- Satış Ortaqlığı
Affliate Marketing- Satış OrtaqlığıAffliate Marketing- Satış Ortaqlığı
Affliate Marketing- Satış Ortaqlığı
 
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptx
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptxRəqəmsal marketinq (bpt).pptx
Rəqəmsal marketinq (bpt).pptx
 
Paketium
PaketiumPaketium
Paketium
 
Product təqdimatı [SEO 2.0]
Product təqdimatı [SEO 2.0]Product təqdimatı [SEO 2.0]
Product təqdimatı [SEO 2.0]
 
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyasıYeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strategiyası
 
360AdWorks
360AdWorks360AdWorks
360AdWorks
 
Rəqəmsal Marketinq
Rəqəmsal Marketinq Rəqəmsal Marketinq
Rəqəmsal Marketinq
 
Rəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
Rəqəmsal (Digital) Marketing StrategiyalarRəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
Rəqəmsal (Digital) Marketing Strategiyalar
 
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
Namig Bayramov (Yello Advertising) - How does an advertising agency works?
 
True media Liftlərdə Reklam
True media Liftlərdə ReklamTrue media Liftlərdə Reklam
True media Liftlərdə Reklam
 
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığımoxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
moxito.az-da reklam yerləşdirmə ardıcıllığı
 
Teqdimat bacarigi
Teqdimat bacarigiTeqdimat bacarigi
Teqdimat bacarigi
 
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptxŞirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
Şirkət və onun marketinq strategiyaları (m).pptx
 
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılmasıŞirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
Şirkətlərin rəqəmsallaşdırılması
 
Displey Reklamlar- Display Advertising
Displey Reklamlar- Display AdvertisingDispley Reklamlar- Display Advertising
Displey Reklamlar- Display Advertising
 

More from Ramil Jabbarov

New product development startegies
New product development startegiesNew product development startegies
New product development startegies
Ramil Jabbarov
 
Product, Service and Brand
Product, Service and BrandProduct, Service and Brand
Product, Service and Brand
Ramil Jabbarov
 
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Ramil Jabbarov
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
Ramil Jabbarov
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Ramil Jabbarov
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Ramil Jabbarov
 
Marketinq informasiya sistemləri
Marketinq informasiya sistemləriMarketinq informasiya sistemləri
Marketinq informasiya sistemləri
Ramil Jabbarov
 
Qiymət və qiymət strategiyaları
Qiymət və qiymət strategiyalarıQiymət və qiymət strategiyaları
Qiymət və qiymət strategiyaları
Ramil Jabbarov
 
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlarStrateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
Ramil Jabbarov
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - XidmətSəhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
Ramil Jabbarov
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimiSəhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
Ramil Jabbarov
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
Ramil Jabbarov
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
Ramil Jabbarov
 
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
Ramil Jabbarov
 
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyasıMarketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
Ramil Jabbarov
 
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşmasıDestinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
Ramil Jabbarov
 
Startup marketing
Startup marketingStartup marketing
Startup marketing
Ramil Jabbarov
 
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
Ramil Jabbarov
 
UNEC təqdimat
UNEC təqdimatUNEC təqdimat
UNEC təqdimat
Ramil Jabbarov
 
Advertising Campaign management
Advertising Campaign managementAdvertising Campaign management
Advertising Campaign management
Ramil Jabbarov
 

More from Ramil Jabbarov (20)

New product development startegies
New product development startegiesNew product development startegies
New product development startegies
 
Product, Service and Brand
Product, Service and BrandProduct, Service and Brand
Product, Service and Brand
 
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
Principles of MARKETING - Managing Marketing Information to gain Customer Ins...
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 2 / MBA
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
 
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBAKreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
Kreativlik və innovasiya - Dərs 1 / MBA
 
Marketinq informasiya sistemləri
Marketinq informasiya sistemləriMarketinq informasiya sistemləri
Marketinq informasiya sistemləri
 
Qiymət və qiymət strategiyaları
Qiymət və qiymət strategiyalarıQiymət və qiymət strategiyaları
Qiymət və qiymət strategiyaları
 
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlarStrateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
Strateji Brend Menecment - İlk anlayışlar
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - XidmətSəhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 6 - Xidmət
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimiSəhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 5 / Seqmentləşdirmə və Hədəf bazar seçimi
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 3/4
 
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
Səhiyyə marketinqi - Mövzu 1/2
 
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
Marketinqin əsasları: Yeni məhsulun yaradılması və məhsulun həyat dövrü strat...
 
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyasıMarketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
Marketinqin əsasları: Məhsul, xidmət və brend strategiyası
 
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşmasıDestinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
Destinasiya marketinqi - ölkə markalaşması
 
Startup marketing
Startup marketingStartup marketing
Startup marketing
 
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
Marketinqin əsasları - Mühazirə 2
 
UNEC təqdimat
UNEC təqdimatUNEC təqdimat
UNEC təqdimat
 
Advertising Campaign management
Advertising Campaign managementAdvertising Campaign management
Advertising Campaign management
 

Digital

  • 2. Digital Marketinq WEB 1.0 .. 2.0 vs. Ənənəvi Marketinq
  • 3. Digital Marketinq • Digital Marketinq kimlər üçündür? Sadəcə böyük şirkətlər üçündür? • Digital Marketinq gerçəkdən ucuzdur? • Nəticələri eyni anda görə bilərik? • Hər platdformada olmamız şərtmidir?
  • 4. Digital Marketinq • Markalar smart reklamlar istifadə edərək mesajlarını hədəf kütləyə daha rahat çatdıra bilir. • Rəqiblərlə müqayisədə daha üstün mövqe tuta bilirlər.
  • 5. SÜRƏT •Adwords və Facebookda saniyələr içində reklam hazırlaya və yayımlaya bilərsiniz. •Hədəf kütlənin reklamınıza verdiyi reaksiyaya əsasən və ya markanın verdiyi təcili qərarlara əsasən strategiyanı sürətli dəyişə bilirsiniz.
  • 6. Qarşılıqlı təsir •Web 2.0 texnologiyası sayəsində digital medyadan istifadəçiyə və əksinə məlumat axını baş verir. Ənənəvi marketinqdə isə bu birtərəfli baş verir və performans dəyərləndirilməsi mümkün olmur.
  • 7. Hədəfləmə •Hədəfləmə digital marketinqin ən üstün özəlliklərindən biridir. •Həm lokal, həm də qlobal səviyyədə hədəfləmə etməniz mümkündür. •Bütün istifadəçilərə eyni mesajı ötürmək əvəzinə hər hədəf kütləyə müxtəlif mesaj verməniz mümkündür. •Məhsul reklamını məhsulu alan adam reklam etməyə bilər, əvəzinə məhsulla maraqlanmış, səbətə daxil etmədən ayrılmış istifadəçiyə daha çox fokuslana bilərsiniz.
  • 8. Xərclər •Ənənəvi marketinqdə mass marketinq yanaşması •Digital marketinqdə pizza metodu
  • 9. STRATEGİYA •Digital marketinqdə tək bir kampaniya ilə bütün hədəfə çata bilməzsiniz. •Eyni kampaniya ilə marka bilinirliyini və satışı eyni anda etməniz mümkün deyildir. Digital Marketinq strategiyası qurulan zaman: •Markanın mövcud durumu •Strategiya bütün marketinq kanallarını əhatə etməli •Hədəf məhsul və ya xidmət deyil, istifadəçilərin ehtiyacları olması vacib şərtdir.
  • 10. STRATEGİYA 1. ANALİZ 2. PLANLAMA 3. Seqmenti əhatə etmə 4. Dönüşüm  Nə qədər xərclədim və qazandım? Hansı hədəf gəlirli alındır? Hansı banner diqqət çəkti? Hansı kontent maraq topladı? Hansı kampaniyadan yeni müştəri gəldi? 5. Təsir
  • 12. On Page SEO Title (Başlıq etiketi) Birincil Keyword – İkincil Keyword – Marka və ya Site adı Məsələn: Mobil telefon axtarırsınız? Samsung, Apple, HTC və digərləri - irshad.az 50-60 simvol / 600 pixel
  • 13. On Page SEO Açıqlama Mətni (Meta Description) PC üçün 200 simvol Mobil üçün 172 simvol Optimal: 165 - 170 simvol
  • 16.
  • 17. Google Adwords • Mətn reklamları • Görüntülü reklamlar • Alış-veriş reklamları • Video reklamlar • Gmail reklamları •Neqativ açarsöz: iphone (kabura)
  • 18. Quality Score •Keyfiyyət balı açar sözün reklamla əlaqə dərəcəsini göstərən ölçümdür. •QS yüksək olarsa, aşağı qiymətdə CPC sayta trafik yığa bilərsiniz. •Təsir edən faktorlar: •Gözlənən tıklama səviyyəsi •Reklamla əlaqə səviyyəsi •Açılış səhifə göstəricisi •Neqativ açarsöz: iphone (kabura)
  • 19. ReMarketing  Site remarketing  Search remarketing  Email remarketing HTML və Facebook Pixel
  • 22.
  • 25. Video Reklamlar Pre - roll Mid - roll Post - roll * OVERLAY
  • 26. CPC or PPC (Cost Per Click or Pay Per Click) Xərc = CPC x Tıklama sayı Məsələn: Verdiyiniz reklam üçün CPC dəyəri 0.15 AZN Reklamın tıklama sayı 600 Xərc = 0.15 x 600 = 90 TL
  • 27. CPM (Cost Per Mille və ya 1000 göstərişə görə xərc) CPM = (Xərc / Göstəriş sayı) x 1000 Məsələn: Aldığınız reklamın xərci 1200 AZN ikən 400.000 baxış təmin etdiniz. CPM dəyəriniz: CPM = (1200/400.000) x 1000 = 3 AZN
  • 28. CTR (Conversion Through Rate / Tıklama səviyyəsi) CTR = Tıklama sayı / Göstəriş sayı Məsələn: Yayımlanan reklam 10.000 dəfə göstərilib və 973 dəfə tıklanıb. CTR = 973 / 10.000 = 0.97%
  • 29. CPV (Cost Per View) CPV = Xərc / Video reklamını izləmə sayı Məsələn: Yayımlanan reklamın xərci 2.500 AZN ikən 100.000 izləmə qazandınız. CPV = 2500 / 100.000 = %0.025 AZN
  • 30. CPA (Cost Per Action) CPA = Xərc / Fəaliyyət sayı Məsələn: Televiziya məhsulu üçün 2.250 AZN-lik bütcə ayırdınız. Reklam sonunda 75 TV satdınız. CPA = 2250 / 75 = 30 AZN
  • 31. CPL (Cost Per Lead - Forum başına xərclər) CPL = Xərc / Forum doldurma sayısı
  • 32. CR (Conversion Rate) Saytınıza gələn ziyarətçilərin hədəfə çatıb-çatmamasını ölçən faiz. CR = Hədəflənən dönüşüm sayı / Ziyarətçi sayı Məsələn: İnternetdə satdığınız çantanı Adwords`də reklam edirsiniz. Reklama tıklayanlar direkt çantanın səhifəsinə gəlir. Burada dönüşüm faizi çantanı satın alanların səhifəni ziyarət edənlərə olan nisbətidir. Reklama tıklayan: 100 Satın alan: 3 CR = 3 / 100 = 3%
  • 33. ROI (Return of Investment) ROI = (Gəlir - Xərc) / Xərc Məsələn: E-ticarət saytında 20AZN gəlirlə satdığınız ayaqqabı üçün 1000 AZN reklam etmisiniz. Reklam nəticəsində 80 ayaqqabı satıldı. ROI= ((20 x 80) - 1000) / 1000 = 0.6 ROI əmsalı 1 üzərində olduğunda reklama davam etmək olar.