SlideShare a Scribd company logo
Kā
Programmatic reklāma (Display)
palīdz sasniegt jaunus klientus?
1. Kādas ir mērķauditorijas atlases iespējas 2021. gadā?
2. Kādi ir Display reklāmas veidi?
3. Kā jaunās tehnoloģijas (machine learning, artificial intelligence) palīdz sasniegt
labāku rezultātu?
4. Ar ko atšķiras Google Display iespējas no dv360? Par un pret.
5. Pēc kādiem rādītājiem vērtēt Display kampaņu efektivitāti?
6. Kā noteikt optimālu Display reklāmas budžetu?
Šodien izrunāsim...
Sergejs Volvenkins (PhD)
iMarketings.lv vadošais stratēģis
Par iMarketings.lv
● palīdzam e-komercijas uzņēmumiem augt kopš 2012. gada
● 262 milj. € klientu apgrozījums internetā (2020.gads, vietējo un eksporta klientu apkopoti GA dati).
● Google Premier & Export partner
● Vairāk nekā 200 klientu veiksmes stāstu
● Vairāk nekā 10 gadu pieredze digitālajā mārketingā
● 18 eksperti
● Vairāk nekā 175,000 stundu pieredze, vadot digitālās kampaņas
● 20+ valstīs palīdzam mūsu klientiem augt
iMarketings.lv arsenāls
● Google reklāma
● Mājaslapas SEO
● Facebook reklāma
● Satura mārketings
● Programmatic
● YouTube Ads
● Mājas lapas pielāgošana
pārdošanai (CRO/UX)
● Reklāmas analīze
● Tirgus analīze
● Konkurentu analīze
● Reklāmas analīzes sistēmas
izveidošana uzņēmumā
● Mājas lapas marķēšana
(website tagging)
● Semināri
● Grupu apmācības
● Individuālās apmācības
● Virzīšanas stratēģiju izstāde
● Stratēģiju implementācija
Analīze
Klientu piesaiste Apmācības
Stratēģiskā pieeja
● Iedziļināmies klienta
produktā un nozarē
● Fokus uz klienta biznesa
rezultāta sasniegšanu
● Izsalkums pēc
izaicinājumiem
● Proaktīva pieeja
Google iespējas
Google Products
Google Ads
Search Ads Display Ads YouTube Ads
Search
Shopping
Banners
Responsive Display Ads
True View In-Stream
True View In-Display
Google Products: Search
Google Products: Shopping
Google Products: Banners
Google Products: RDA
Google Products: True View
GDN vs dv360
Google Display Network
Google Display Network
Other Networks (Programmatic)
Google
Display
Network
Cits Display
Network
Vēl viens
Display
Network
Nākamais
Display
Network
Situācija
Google Display performance
Cost Impressions Clicks CTR Avg CPC *Conv. *CPA *CR *Revenue *ROAS
Branded €2,352.51 50,180 37,998 75.72% €0.06 2823 €0.83 7.43% €122,984.80 5228%
DSA €403.48 18,630 2,718 14.59% €0.15 126 €3.20 4.63% €4,961.58 1230%
TOP zīmoli €2,876.53 115,893 20,457 17.65% €0.14 720 €4.00 3.52% €28,407.14 988%
Kategorijas €654.08 54,951 4,603 8.38% €0.14 94 €6.96 2.04% €3,700.35 566%
Cost Impressions Clicks CTR Avg CPC *Conv. *CPA *CR *Revenue *ROAS
Mēneša
piedāvājumi €2,331.73 1,344,337 22,982 1.71% €0.10 475 €4.91 2.07% €21,682.76 930%
Izpārdošana €2,944.92 3,350,907 24,673 0.74% €0.12 457 €6.44 1.85% €19,262.52 654%
Zīmola
kampaņa €364.58 810,148 931 0.11% €0.39 71 €5.13 7.63% €3,241.93 889%
Display
GDN: Targeting
Auditorijas atlase. Targeting
Manual bidding
Smart bidding
Keywords Competitors
Manual bidding Placements
Manual bidding Interests
Auditorijas atlase. Targeting
Manual bidding
Smart bidding
Keywords Competitors
Manual bidding Placements
Manual bidding Interests
Target ROAS
GDN: reklāmas veidi
Izvēlēties Display veidu
RDA vs baneru cpc
Responsive Display ad Image ad
Cost €1,369.86 €2,115.58
Impressions 2,586,795 4,875,281
Clicks 8,816 8,347
CTR 0.34% 0.17%
Avg CPC €0.16 €0.25
*Conversions 432 503
*Conversions value €20,400.42 €23,629.32
CPA €3.17 €4.21
ROAS 1489% 1117%
Avg CPM €0.53 €0.43
CR 4.90% 6.03%
Discovery vs Display
Discovery Display
Cost €4,112.04 €1,521.38
Impressions 2,485,345 3,020,047
Clicks 36,706 7,077
CTR 1.48% 0.23%
Avg CPC €0.11 €0.22
*Conversions 463 540
*Conversions value €19,663.29 €24,523.92
CPA €8.88 €2.82
ROAS 478% 1612%
Avg CPM €1.65 €0.50
CR 1.26% 7.63%
Bounce rate 79% 49%
Returning Users 4,796 2,848
New Users 7,993 1,573
Last + Assisted Conversions 165 229
Last + Assisted Conversion value €7,378.49 €9,902.23
*Google Ads conversion tracking dati
(click-through + view-through)
KPI to measure
Display Target KPI
Biznesa KPI
Transactions
Revenue
CPA
ROAS
Mārketinga KPI
cpm
Avg.cpc
Ctr
Reach
frequency
Product views
Vizuāļu svarīgums
Piedomāt pie kreatīvā izpildījuma
Platforms
Pros & Cons
- nevar izmantot 3rd party data
Manual bidding
Smart bidding
Keywords Competitors
Target ROAS
Pros & Cons
+ Performance oriented
+ Machine Learning
+ Artificial Intelligence
+ Target ROAS, CPA
+ relatīvi zemāki budžeti
+ Brand oriented
+ Viewability control
+ Frequency control
+ Maximize reach
+ lielāki budžeti
Platformu izmantošana
UF
MF
LF
Dynamic RM
Google Display vs dv360
Optimālā budžeta
aprēķins
Kā aprēķināt optimālo budžetu?
Performance oriented Traffic oriented
CPA x 20 = daily budget
13 eur x 20 x 30 dienas = 7800 eur
Optimālais Display budžets
Optimālais Display budžets
Kā aprēķināt optimālo budžetu?
Performance oriented Traffic oriented
CPA x 20 = daily budget
13 eur x 20 x 30 dienas = 7,800 eur
+20% incremental traffic
Avg.cpc 0.25 eur x Target 56,000 clicks = =
14,000 eur
1. Ar Display kampaņām var panākt labu rezultātu
2. Google Display Ads orientēti vairāk uz performance
3. Dv360 vairāk orientēti uz brand awareness
4. Jārēķinās vidēji ar lielākiem budžetiem salīdzinājumā ar
Search, lai panāktu rezultātu
Takeaways
Sergejs Volvenkins (PhD)
iMarketings.lv vadošais stratēģis
sv@imarketings.lv
+37129435194

More Related Content

Similar to Kā Programmatic reklāma (Display) palīdz sasniegt jaunus klientus?

Partnermārketings - Affiliate Mārketings
Partnermārketings - Affiliate MārketingsPartnermārketings - Affiliate Mārketings
Partnermārketings - Affiliate Mārketings
Aigars Armanovs
 
Egils Boitmanis: Kā apgūt Interneta Mārketingu?
Egils Boitmanis: Kā apgūt Interneta Mārketingu?Egils Boitmanis: Kā apgūt Interneta Mārketingu?
Egils Boitmanis: Kā apgūt Interneta Mārketingu?
iLive Conference
 
Biznesa veicināšanas iespējas internetā
Biznesa veicināšanas iespējas internetāBiznesa veicināšanas iespējas internetā
Biznesa veicināšanas iespējas internetā
Mareks Liepa
 
Kā uzbūvēt pārdošanas procesu 1.daļa
Kā uzbūvēt pārdošanas procesu 1.daļaKā uzbūvēt pārdošanas procesu 1.daļa
Kā uzbūvēt pārdošanas procesu 1.daļa
CRMConsulting
 
I live 1 x10 goaffiliate-20-aigars-armanovs-partnerprogrammas-supermenedzments
I live 1 x10 goaffiliate-20-aigars-armanovs-partnerprogrammas-supermenedzmentsI live 1 x10 goaffiliate-20-aigars-armanovs-partnerprogrammas-supermenedzments
I live 1 x10 goaffiliate-20-aigars-armanovs-partnerprogrammas-supermenedzmentsiLive Conference
 
Kā uzsākt un vadīt pārdošanu e-vidē ar nelielu budžetu
Kā uzsākt un vadīt pārdošanu e-vidē ar nelielu budžetuKā uzsākt un vadīt pārdošanu e-vidē ar nelielu budžetu
Kā uzsākt un vadīt pārdošanu e-vidē ar nelielu budžetu
Kristaps Budrēvics
 
P1 lv
P1 lvP1 lv
P1 lvg11
 
I live 2 1 goaffiliate-21-aigars-armanovs-partnermarketings-pats-sev-boss
I live 2 1 goaffiliate-21-aigars-armanovs-partnermarketings-pats-sev-bossI live 2 1 goaffiliate-21-aigars-armanovs-partnermarketings-pats-sev-boss
I live 2 1 goaffiliate-21-aigars-armanovs-partnermarketings-pats-sev-bossiLive Conference
 
P2 lv
P2 lvP2 lv
P2 lvg11
 
I live 2 9 epasta marketings - ilive goaffiliate 2012
I live 2 9 epasta marketings - ilive goaffiliate 2012I live 2 9 epasta marketings - ilive goaffiliate 2012
I live 2 9 epasta marketings - ilive goaffiliate 2012iLive Conference
 
Tech salesglobal investoriem_latban
Tech salesglobal investoriem_latbanTech salesglobal investoriem_latban
Tech salesglobal investoriem_latban
TechSalesGlobal
 
I live 1 5 whichprogram-v2
I live 1 5 whichprogram-v2I live 1 5 whichprogram-v2
I live 1 5 whichprogram-v2iLive Conference
 
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalsta programmas uzņēmējiem.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalsta programmas uzņēmējiem. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalsta programmas uzņēmējiem.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalsta programmas uzņēmējiem.
Ekonomikas ministrija
 

Similar to Kā Programmatic reklāma (Display) palīdz sasniegt jaunus klientus? (14)

Partnermārketings - Affiliate Mārketings
Partnermārketings - Affiliate MārketingsPartnermārketings - Affiliate Mārketings
Partnermārketings - Affiliate Mārketings
 
Egils Boitmanis: Kā apgūt Interneta Mārketingu?
Egils Boitmanis: Kā apgūt Interneta Mārketingu?Egils Boitmanis: Kā apgūt Interneta Mārketingu?
Egils Boitmanis: Kā apgūt Interneta Mārketingu?
 
Biznesa veicināšanas iespējas internetā
Biznesa veicināšanas iespējas internetāBiznesa veicināšanas iespējas internetā
Biznesa veicināšanas iespējas internetā
 
Kā uzbūvēt pārdošanas procesu 1.daļa
Kā uzbūvēt pārdošanas procesu 1.daļaKā uzbūvēt pārdošanas procesu 1.daļa
Kā uzbūvēt pārdošanas procesu 1.daļa
 
I live 1 x10 goaffiliate-20-aigars-armanovs-partnerprogrammas-supermenedzments
I live 1 x10 goaffiliate-20-aigars-armanovs-partnerprogrammas-supermenedzmentsI live 1 x10 goaffiliate-20-aigars-armanovs-partnerprogrammas-supermenedzments
I live 1 x10 goaffiliate-20-aigars-armanovs-partnerprogrammas-supermenedzments
 
Kā uzsākt un vadīt pārdošanu e-vidē ar nelielu budžetu
Kā uzsākt un vadīt pārdošanu e-vidē ar nelielu budžetuKā uzsākt un vadīt pārdošanu e-vidē ar nelielu budžetu
Kā uzsākt un vadīt pārdošanu e-vidē ar nelielu budžetu
 
P1 lv
P1 lvP1 lv
P1 lv
 
I live 2 1 goaffiliate-21-aigars-armanovs-partnermarketings-pats-sev-boss
I live 2 1 goaffiliate-21-aigars-armanovs-partnermarketings-pats-sev-bossI live 2 1 goaffiliate-21-aigars-armanovs-partnermarketings-pats-sev-boss
I live 2 1 goaffiliate-21-aigars-armanovs-partnermarketings-pats-sev-boss
 
P2 lv
P2 lvP2 lv
P2 lv
 
I live 2 9 epasta marketings - ilive goaffiliate 2012
I live 2 9 epasta marketings - ilive goaffiliate 2012I live 2 9 epasta marketings - ilive goaffiliate 2012
I live 2 9 epasta marketings - ilive goaffiliate 2012
 
Tech salesglobal investoriem_latban
Tech salesglobal investoriem_latbanTech salesglobal investoriem_latban
Tech salesglobal investoriem_latban
 
Iliverinalds new
Iliverinalds newIliverinalds new
Iliverinalds new
 
I live 1 5 whichprogram-v2
I live 1 5 whichprogram-v2I live 1 5 whichprogram-v2
I live 1 5 whichprogram-v2
 
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalsta programmas uzņēmējiem.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalsta programmas uzņēmējiem. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalsta programmas uzņēmējiem.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras atbalsta programmas uzņēmējiem.
 

Kā Programmatic reklāma (Display) palīdz sasniegt jaunus klientus?

  • 2. 1. Kādas ir mērķauditorijas atlases iespējas 2021. gadā? 2. Kādi ir Display reklāmas veidi? 3. Kā jaunās tehnoloģijas (machine learning, artificial intelligence) palīdz sasniegt labāku rezultātu? 4. Ar ko atšķiras Google Display iespējas no dv360? Par un pret. 5. Pēc kādiem rādītājiem vērtēt Display kampaņu efektivitāti? 6. Kā noteikt optimālu Display reklāmas budžetu? Šodien izrunāsim...
  • 4. Par iMarketings.lv ● palīdzam e-komercijas uzņēmumiem augt kopš 2012. gada ● 262 milj. € klientu apgrozījums internetā (2020.gads, vietējo un eksporta klientu apkopoti GA dati). ● Google Premier & Export partner ● Vairāk nekā 200 klientu veiksmes stāstu ● Vairāk nekā 10 gadu pieredze digitālajā mārketingā ● 18 eksperti ● Vairāk nekā 175,000 stundu pieredze, vadot digitālās kampaņas ● 20+ valstīs palīdzam mūsu klientiem augt
  • 5. iMarketings.lv arsenāls ● Google reklāma ● Mājaslapas SEO ● Facebook reklāma ● Satura mārketings ● Programmatic ● YouTube Ads ● Mājas lapas pielāgošana pārdošanai (CRO/UX) ● Reklāmas analīze ● Tirgus analīze ● Konkurentu analīze ● Reklāmas analīzes sistēmas izveidošana uzņēmumā ● Mājas lapas marķēšana (website tagging) ● Semināri ● Grupu apmācības ● Individuālās apmācības ● Virzīšanas stratēģiju izstāde ● Stratēģiju implementācija Analīze Klientu piesaiste Apmācības Stratēģiskā pieeja ● Iedziļināmies klienta produktā un nozarē ● Fokus uz klienta biznesa rezultāta sasniegšanu ● Izsalkums pēc izaicinājumiem ● Proaktīva pieeja
  • 7. Google Products Google Ads Search Ads Display Ads YouTube Ads Search Shopping Banners Responsive Display Ads True View In-Stream True View In-Display
  • 14. Google Display Network Google Display Network
  • 15. Other Networks (Programmatic) Google Display Network Cits Display Network Vēl viens Display Network Nākamais Display Network
  • 17. Google Display performance Cost Impressions Clicks CTR Avg CPC *Conv. *CPA *CR *Revenue *ROAS Branded €2,352.51 50,180 37,998 75.72% €0.06 2823 €0.83 7.43% €122,984.80 5228% DSA €403.48 18,630 2,718 14.59% €0.15 126 €3.20 4.63% €4,961.58 1230% TOP zīmoli €2,876.53 115,893 20,457 17.65% €0.14 720 €4.00 3.52% €28,407.14 988% Kategorijas €654.08 54,951 4,603 8.38% €0.14 94 €6.96 2.04% €3,700.35 566% Cost Impressions Clicks CTR Avg CPC *Conv. *CPA *CR *Revenue *ROAS Mēneša piedāvājumi €2,331.73 1,344,337 22,982 1.71% €0.10 475 €4.91 2.07% €21,682.76 930% Izpārdošana €2,944.92 3,350,907 24,673 0.74% €0.12 457 €6.44 1.85% €19,262.52 654% Zīmola kampaņa €364.58 810,148 931 0.11% €0.39 71 €5.13 7.63% €3,241.93 889% Display
  • 19. Auditorijas atlase. Targeting Manual bidding Smart bidding Keywords Competitors Manual bidding Placements Manual bidding Interests
  • 20. Auditorijas atlase. Targeting Manual bidding Smart bidding Keywords Competitors Manual bidding Placements Manual bidding Interests Target ROAS
  • 23. RDA vs baneru cpc Responsive Display ad Image ad Cost €1,369.86 €2,115.58 Impressions 2,586,795 4,875,281 Clicks 8,816 8,347 CTR 0.34% 0.17% Avg CPC €0.16 €0.25 *Conversions 432 503 *Conversions value €20,400.42 €23,629.32 CPA €3.17 €4.21 ROAS 1489% 1117% Avg CPM €0.53 €0.43 CR 4.90% 6.03%
  • 24. Discovery vs Display Discovery Display Cost €4,112.04 €1,521.38 Impressions 2,485,345 3,020,047 Clicks 36,706 7,077 CTR 1.48% 0.23% Avg CPC €0.11 €0.22 *Conversions 463 540 *Conversions value €19,663.29 €24,523.92 CPA €8.88 €2.82 ROAS 478% 1612% Avg CPM €1.65 €0.50 CR 1.26% 7.63% Bounce rate 79% 49% Returning Users 4,796 2,848 New Users 7,993 1,573 Last + Assisted Conversions 165 229 Last + Assisted Conversion value €7,378.49 €9,902.23 *Google Ads conversion tracking dati (click-through + view-through)
  • 26. Display Target KPI Biznesa KPI Transactions Revenue CPA ROAS Mārketinga KPI cpm Avg.cpc Ctr Reach frequency Product views
  • 28. Piedomāt pie kreatīvā izpildījuma
  • 30. Pros & Cons - nevar izmantot 3rd party data Manual bidding Smart bidding Keywords Competitors Target ROAS
  • 31. Pros & Cons + Performance oriented + Machine Learning + Artificial Intelligence + Target ROAS, CPA + relatīvi zemāki budžeti + Brand oriented + Viewability control + Frequency control + Maximize reach + lielāki budžeti
  • 36. Kā aprēķināt optimālo budžetu? Performance oriented Traffic oriented CPA x 20 = daily budget 13 eur x 20 x 30 dienas = 7800 eur
  • 39. Kā aprēķināt optimālo budžetu? Performance oriented Traffic oriented CPA x 20 = daily budget 13 eur x 20 x 30 dienas = 7,800 eur +20% incremental traffic Avg.cpc 0.25 eur x Target 56,000 clicks = = 14,000 eur
  • 40. 1. Ar Display kampaņām var panākt labu rezultātu 2. Google Display Ads orientēti vairāk uz performance 3. Dv360 vairāk orientēti uz brand awareness 4. Jārēķinās vidēji ar lielākiem budžetiem salīdzinājumā ar Search, lai panāktu rezultātu Takeaways
  • 41. Sergejs Volvenkins (PhD) iMarketings.lv vadošais stratēģis sv@imarketings.lv +37129435194