EL POL FAELS DEURES
El Pol és un noi jove que té 14 anys. És de
Granollers i viu al carrer Corró de
Granollers amb els seus pares i el seu
germà Toni.
El Pol estudia a l'institut Carles Vallbona
i fa 3r d'ESO.
El Pol és un noi molt treballador i molt
simpàtic. És alt i prim. Té el cabell curt i
moreno i té els ulls marrons.
Ahir va anar a la papereria perquè
havia de comprar material per a
l'institut. Va comprar tres llibretes, un
Aula acollida Institut Carles Vallbona
2.
llapis, un bolígrafvermell, un bolígraf
blau, una carpeta, i dos llibres.
Aquesta tarda és a casa fent els deures. El Pol
escriu a sobre d'una taula de vidre. Ara fa
uns problemes de matemàtiques amb un
llapis perquè si s'equivoca pot esborrar amb
la goma.
Quan acabi de fer els deures anirà a jugar a
futbol amb els seus amics.
Contesta les següents preguntes:
1- Com es diu el noi?
2- Quants anys té?
3- On viu?
4- Amb qui viu?
Aula acollida Institut Carles Vallbona 2
3.
5- D'on és?
6-On estudia?
7- Quin curs fa?
8- Com és el Pol?
9- Com són els seus ulls?
10- Com és el seu cabell?
11- On va anar ahir?
12- Què va comprar?
Aula acollida Institut Carles Vallbona 3
4.
13- On faels deures el Pol?
14- Amb què fa els problemes?
15- Per què els fa amb llapis?
16- Què farà quan acabi els deures?
DICTAT:
Aula acollida Institut Carles Vallbona 4
5.
Escriu les paraulesque has escrit malament:
Ara, escriu un text semblant, però més curt, a partir
d'aquestes imatges:
Aula acollida Institut Carles Vallbona 5