SlideShare a Scribd company logo
1 of 10
Gizarte-proiektu bat
www.lantegi.com
100%
GAI
Duela 30 urte baino gehiagotik hona, era guztietako urritasunak
dituzten 2.300 pertsona baina gehiagok lan egiten dute Bizkaian
zehar dauden 25 zentrotan eta zerbitzutan, jarduera-sektore
askotan eta 1.000 enpresa eta erakunde baino gehiagorentzat.
LANTEGI BATUAK eta IRAKURKETA ERREZA
• 47 Kulub
• 183 Gizonak
• 133 Emakumeak
• 316 Guztire
• Danak desberdinak:
- Ulermen mailak
- Irakurtzeko gaitasunak
- Interes desberdinak: abenturazaleak, amodioa,
klasikoak…
Gernikako Lantegia
• 83 langile gara guztira.
• 35 pertsona parte hartzen dabez Irakurketa klubetan.
• 4 talde gazteleraz irakurtzen dute
• Talde batek euskeraz irakurtzen du
Zelan hasi ginen euskarazko talde
batean?
• Gaztelerazko talde baten irakurle bat, modu natural
batez, galdetu zuen :
Eta zergatik ez dugu
irakurtzen euskeraz?
Nik hobeto ulertuko nuke
• Historio honetan, Kemen eta Ulises
Santiagoko Bidea egiten ezagutzen dira.
• Ulises Itsas gizona da
• Bere itsasontsia ondoratu zen bere lagunekaz
• Ulises bakarrik salbatu zen.
Hori dela eta, Santiagoko bidea egiten du
erromesa bezala
• Ulises beldur pila bat zituen.
• Kemenek Ulises-eri indarrak emoten dizkio bide
guztian.
• Niri asko gustatuko litzaidake egunen baten
Santiagoko bidea egitea.
• Liburu hau irakurtzera animantzen zaituztet.
• Liburu hau oso polita da
• Beran bitartez Txernobil herriko
historioa ezagutu dugu.
• Txernobilen zentral nuklear bat
zegoen.
• Zentrala istripu bat eukin zuen.
• Bertako jendea eskapau egiten zen.
• Julia eta Igorren bitartez joan gara
gauzak ikasten.
• Orain badakigu zergatik datozen
Txernobileko umeak gure herrietara.
• Amaia pertsona gorra da.
• Udan zehar hainbat abentura
biziko ditu.
• Gehien gustatu zaidana
historiaren suspentsea izan
da. Arrapatuko ote dute?
• Irakurketa saioetan
gormutuen hizkuntza ikasi
ditugu.
• Momentu honetan
“Atejolea eta Izaki
misteriotsua” irakurtzen
gabiz.
Eskerrik asko

More Related Content

More from Blanca Mata Lectura Fácil Euskadi (8)

“IRAKURKETA ERRAZEKO KLUBAK IKASTETXE BARRUAN”
“IRAKURKETA ERRAZEKO KLUBAK IKASTETXE BARRUAN”“IRAKURKETA ERRAZEKO KLUBAK IKASTETXE BARRUAN”
“IRAKURKETA ERRAZEKO KLUBAK IKASTETXE BARRUAN”
 
ASAFES + RSM Araba en II Encuentro Clubs LF Euskadi
ASAFES + RSM Araba en II Encuentro Clubs LF EuskadiASAFES + RSM Araba en II Encuentro Clubs LF Euskadi
ASAFES + RSM Araba en II Encuentro Clubs LF Euskadi
 
II ENCUENTRO CLUBS LECTURA FACIL EUSKADI
II ENCUENTRO CLUBS LECTURA FACIL EUSKADIII ENCUENTRO CLUBS LECTURA FACIL EUSKADI
II ENCUENTRO CLUBS LECTURA FACIL EUSKADI
 
BALANCE CLUBS LECTURA FACIL EUSKADI 2015
BALANCE CLUBS LECTURA FACIL EUSKADI 2015BALANCE CLUBS LECTURA FACIL EUSKADI 2015
BALANCE CLUBS LECTURA FACIL EUSKADI 2015
 
PROYECTO GANADOR Premio Buenas Prácticas Lectura Fácil 2013
PROYECTO GANADOR Premio Buenas Prácticas Lectura Fácil 2013PROYECTO GANADOR Premio Buenas Prácticas Lectura Fácil 2013
PROYECTO GANADOR Premio Buenas Prácticas Lectura Fácil 2013
 
JORNADA ALHONDIGA BILBAO
JORNADA ALHONDIGA BILBAOJORNADA ALHONDIGA BILBAO
JORNADA ALHONDIGA BILBAO
 
ETORBIZI 2012
ETORBIZI 2012ETORBIZI 2012
ETORBIZI 2012
 
LAN IREKIA Lectura Fácil Euskadi
LAN IREKIA Lectura Fácil EuskadiLAN IREKIA Lectura Fácil Euskadi
LAN IREKIA Lectura Fácil Euskadi
 

IRAKURKETA ERRAZEKO KLUBAK LANTEGI BATUAK-EN

  • 2. Duela 30 urte baino gehiagotik hona, era guztietako urritasunak dituzten 2.300 pertsona baina gehiagok lan egiten dute Bizkaian zehar dauden 25 zentrotan eta zerbitzutan, jarduera-sektore askotan eta 1.000 enpresa eta erakunde baino gehiagorentzat.
  • 3. LANTEGI BATUAK eta IRAKURKETA ERREZA • 47 Kulub • 183 Gizonak • 133 Emakumeak • 316 Guztire • Danak desberdinak: - Ulermen mailak - Irakurtzeko gaitasunak - Interes desberdinak: abenturazaleak, amodioa, klasikoak…
  • 4. Gernikako Lantegia • 83 langile gara guztira. • 35 pertsona parte hartzen dabez Irakurketa klubetan. • 4 talde gazteleraz irakurtzen dute • Talde batek euskeraz irakurtzen du
  • 5. Zelan hasi ginen euskarazko talde batean? • Gaztelerazko talde baten irakurle bat, modu natural batez, galdetu zuen : Eta zergatik ez dugu irakurtzen euskeraz? Nik hobeto ulertuko nuke
  • 6. • Historio honetan, Kemen eta Ulises Santiagoko Bidea egiten ezagutzen dira. • Ulises Itsas gizona da • Bere itsasontsia ondoratu zen bere lagunekaz • Ulises bakarrik salbatu zen. Hori dela eta, Santiagoko bidea egiten du erromesa bezala • Ulises beldur pila bat zituen. • Kemenek Ulises-eri indarrak emoten dizkio bide guztian. • Niri asko gustatuko litzaidake egunen baten Santiagoko bidea egitea. • Liburu hau irakurtzera animantzen zaituztet.
  • 7. • Liburu hau oso polita da • Beran bitartez Txernobil herriko historioa ezagutu dugu. • Txernobilen zentral nuklear bat zegoen. • Zentrala istripu bat eukin zuen. • Bertako jendea eskapau egiten zen. • Julia eta Igorren bitartez joan gara gauzak ikasten. • Orain badakigu zergatik datozen Txernobileko umeak gure herrietara.
  • 8. • Amaia pertsona gorra da. • Udan zehar hainbat abentura biziko ditu. • Gehien gustatu zaidana historiaren suspentsea izan da. Arrapatuko ote dute? • Irakurketa saioetan gormutuen hizkuntza ikasi ditugu.
  • 9. • Momentu honetan “Atejolea eta Izaki misteriotsua” irakurtzen gabiz.