контекстна реклама PPC Marketing

1,311 views

Published on

Контекстна реклама. Як підготувати успішну рекламну кампанію.

0 Comments
0 Likes
Statistics
Notes
  • Be the first to comment

  • Be the first to like this

No Downloads
Views
Total views
1,311
On SlideShare
0
From Embeds
0
Number of Embeds
257
Actions
Shares
0
Downloads
10
Comments
0
Likes
0
Embeds 0
No embeds

No notes for slide

контекстна реклама PPC Marketing

  1. 1. Контекстна реклама Максим Залевський aContext.com.ua
  2. 2. Схема організації рекламної кампанії Рекламна кампанія Група Група Оголошення Ключове слово Оголошення Ключове слово
  3. 3. Розрахунок оплати за клік Кінцевий прибуток з однієї продажі * Відсоток переходів = Max сума оплати за клік 100 $ (прибуток з продажу) * 0,01 (процент переходів) = = 1 $ (макс сума плати за клік)
  4. 4. Сервіси контекстної реклами • https://adwords.google.com.ua/ • http://direct.yandex.ua/ • http://begun.ua/ • http://context.meta.ua/ • http://context.bigmir.net/
  5. 5. Сервіси підбору ключових слів Використання сервісів, систем контекстної реклами й/або пошуковими системами: • Adwords.google.com/select/Tools • Wordstat.yandex.ua; • Adstat.rambler.ru;
  6. 6. Статистика конкурентів якщо статистика відкрита: • http://top.bigmir.net/ • http://catalog.i.ua/ • lіveіnternet.ru; • top100.rambler.ru; • top.maіl.ru
  7. 7. Інші методи підбору ключових слів • Аналіз сайтів конкурентів; • Аналіз зовнішніх факторів (анкори посилань ); • Аналіз внутрішніх факторів (позначки-теги keywords, descrіptіon, слова, виділені в теги < h1 >, < b >, < strong > і т.д.). • Використання готових баз ключових слів, наприклад, http://www.pastukhov.com/.
  8. 8. Створення первинного списку Записуємо слова та фрази які приходять в голову: • Квіти • Рози • Букети • День Святого Валентина • Весільні букети • подарунки
  9. 9. Уточняємо список Уточнені слова знизять імовірність переходів нецільових відвідувачів: • [послати] квіти [Львів] • [послати] рози [Львів] • День Святого Валентина [подарунки Львів] • [Львів] Весільні букети • [послати] подарунки [Львів]
  10. 10. Статистика пошукових запитів Більшість користувачів застосовують 2-3 слова в пошуковому запиті
  11. 11. Групування ключових слів Група1: Весілля Група 2: День Святого Валентина • Весільні квіти 1. Квіти на день Святого Валентина • Весільні букети 2. Подарунки на день Святого Валентина • Весільні троянди 3. Троянди на день Святого Валентина Формуємо логічні групи ключових слів для подальшого створення окремих рекламних груп Група 3: Квіти Група 4: Троянди Група 5: Львів 1. Доставка квітів 1. Доставка троянд 1. Доставка троянд Львів 2. Покупка квітів 2. Замовити троянди 2. Доставка квітів Львів 3. Букети квітів 3. Покупка троянд 3. Весільні букети Львів 4. Кошики квітів 4. Букети троянд 4. Букети квітів Львів
  12. 12. Групування по частоті запитів фінансові послуги > 1000 фінансові послуги < 1000 (ключові фрази пов’язані з букетами (ключові фрази пов’язані з квітів, які зустрічаються в запитах букетами квітів, які зустрічаються в більше 1000 разів у місяць) запитах менше 1000 разів у місяць) фінансові послуги види фінансових послуг ринок фінансових послуг ринок фінансових послуг +в україні структура ринку фінансових послуг характеристика фінансових послуг
  13. 13. Види заголовків оголошень Застосовуємо ключові фрази в Додаткові слова: заголовках: 1. Легкий Відкрий свій бізнес 6000$ 2. Корисний Консалтинг по фінансовому плануванню 3. Дешевий Надійна консультація по податках 4. Якісний Розрахунки по фінансовому плануванню 5. Чудовий 6. Швидкий Застосовуємо питання та заклики: Потрібні весільні букети? Шукаєш ділового партнера? Відкрий салон дизайну? Включаємо назву регіону “Ковка зі Львова”, “Аптека на Подолі” Вказуємо ціну при необхідності “Котедж в Карпатах 80000$”
  14. 14. Ефективні рекламні оголошення Пластикові вікна від 500 у.о. Спішіть! Додаткові слова: Продаж пластикових вікон KBE, REHAU, 1. Спішіть VEKA… Монтаж! Дзвоніть! 2. Дзвоніть 3. Купи Відкрий салон дизайну 4. Замов Вигідна справа + навчання за 6000$ 5. Загрузи Художня ковка - престижний бізнес 6. Прочитай vip-zalevsky.com.ua Мінус-слова: Сервісний центр Samsung - бесплатно Ремонт комп’ютерної техніки, мобільних - халява телефонів, фотоапаратів і т.д. - скачати
  15. 15. Цільові сторінки • Цільова сторінка і рекламне оголошення відповідають один одному у формулюванні та графічному представленні • Бажана дія відвідувача виражена максимально ясно, не виникає путаниці з іншими діями та двозначності • Сторінка не перевантажена і немає посилань на інші розділи • Опис і зображення висвітлюють переваги товара/послуги посилюючи бажання замовити його • Зміст сторінки та зображення пояснюють вигідідність покупки, шляхом опису особливостей товару • «Спеціальні пропозиції» мотивують відвідувача до швидкої покупки • Згадано використання сервера захисту (гарфічно та текстом) • На сторінці вказано географічне місцезнаходження вашої компанії і повна контактна інформація • Довірені асоціації, філії та їх члени перераховані (чи вказані їх логотипи) • Ясно обумовлені умови доставки • Ясно визначені умови повернення товару • Вказаний гарантійний термін • Для допомоги та консультацій вказані телефон чи голосовий чат • Рекомендації та відгуки складають реальні цитати, з вказівкою імені та адреси автора • Ваш «заклики до дії» та кнопку «Замовити» легко знайти • Ви застосовуєте систему моніторингу для дослідження ефективності, CTR і рейтинга переходів кожного рекламного оголошення.
  16. 16. Моніторинг рекламної кампанії Запустіть компанію та залиште на 2 дні. Після чого виміряйте: • CTR оголошення і кодного ключового слова • Середню позицію оголошення і ключових слів • Вашу середню плату за клік CPC • К-сть показів по кожному ключовому слову
  17. 17. Вимірюємо прибутковість ROI ROI = ((продажі - витрати)/ витрати)*100 Наприклад сума продажу становить 1400$, при інвестиції – 500$ ROI = ((1400-500)/500*100 = 180% - хороша прибутковість Відділяємо покупців від глядачів
  18. 18. Корисні поради • Додавайте хоча б одну рекламну групу (5-10 подібних ключових слів) кожні 2 дні • Слідкуйте за рекламними групами і оптимізуйте щодня • Важливо не кількість трафіку а показник прибутковості ROI • Знижуйте вартість кліку, пока не досягнете мінімального • Якщо не отримуєте результату – збільшуйте кількість ключових слів
  19. 19. Використані джерела • Алексей Яковлев, Александр Чупрун Контекстная реклама. Основы, секреты, трюки • Контекстная реклама в Интернете. Настольная книга рекламиста • Интернет-реклама: итоги и перпективы. Рекламные возможности Яндекса. Практический семинар
  20. 20. Контакти Максим Залевський Сайт: http://acontext.com.ua/ Блог: http://webanalitic.blogspot.com/ Twitter: maxzalevski email: zalevskim@gmail.com Телефон: +380 67 252 10 68

×