Successfully reported this slideshow.
We use your LinkedIn profile and activity data to personalize ads and to show you more relevant ads. You can change your ad preferences anytime.

Caaco dos 1213_mt071_r1_lectura_facil_pol_escriu

532 views

Published on

aula acollida

Published in: Education
  • Be the first to comment

  • Be the first to like this

Caaco dos 1213_mt071_r1_lectura_facil_pol_escriu

  1. 1. EL POL FA ELS DEURES El Pol és un noi jove que té 14 anys. És de Granollers i viu al carrer Corró de Granollers amb els seus pares i el seu germà Toni. El Pol estudia a l'institut Carles Vallbona i fa 3r d'ESO. El Pol és un noi molt treballador i molt simpàtic. És alt i prim. Té el cabell curt i moreno i té els ulls marrons. Ahir va anar a la papereria perquè havia de comprar material per a l'institut. Va comprar tres llibretes, un Aula acollida Institut Carles Vallbona
  2. 2. llapis, un bolígraf vermell, un bolígraf blau, una carpeta, i dos llibres. Aquesta tarda és a casa fent els deures. El Pol escriu a sobre d'una taula de vidre. Ara fa uns problemes de matemàtiques amb un llapis perquè si s'equivoca pot esborrar amb la goma. Quan acabi de fer els deures anirà a jugar a futbol amb els seus amics.  Contesta les següents preguntes: 1- Com es diu el noi? 2- Quants anys té? 3- On viu? 4- Amb qui viu? Aula acollida Institut Carles Vallbona 2
  3. 3. 5- D'on és? 6- On estudia? 7- Quin curs fa? 8- Com és el Pol? 9- Com són els seus ulls? 10- Com és el seu cabell? 11- On va anar ahir? 12- Què va comprar? Aula acollida Institut Carles Vallbona 3
  4. 4. 13- On fa els deures el Pol? 14- Amb què fa els problemes? 15- Per què els fa amb llapis? 16- Què farà quan acabi els deures? DICTAT: Aula acollida Institut Carles Vallbona 4
  5. 5. Escriu les paraules que has escrit malament: Ara, escriu un text semblant, però més curt, a partir d'aquestes imatges: Aula acollida Institut Carles Vallbona 5
  6. 6. Aula acollida Institut Carles Vallbona 6

×