Successfully reported this slideshow.
We use your LinkedIn profile and activity data to personalize ads and to show you more relevant ads. You can change your ad preferences anytime.

DVD Momentum Saham- Belajar Main Saham Sampai Celik Bersama Pakar (Patuh Syariah)

DVD Momentum Saham- Panduan Belajar Main Saham Sampai Celik Bersama Pakar (Patuh Syariah)

  • Login to see the comments

DVD Momentum Saham- Belajar Main Saham Sampai Celik Bersama Pakar (Patuh Syariah)

  1. 1. Belajar Main Saham Pelaburan Saham Boleh Memberi Pulangan Yang Lumayan! Step by Step..Group Support juga Disediakan Utk Bantuan Lanjutan Ramai lagi masih tak tahu tentang Pelaburan Saham. Rata-rata menganggap ia sebagai satu pelaburan yang akan menyebabkan KERUGIAN. Ya benar anda memang akan alami kerugian bila melabur tanpa ILMU. Inilah antara masalah yang dialami oleh pelabur baru dalam pelaburan saham.  Tak tahu langsung apa itu saham sedangkan ia dah wujud hampir 100 tahun di Malaysia  Takut akan alami kerugian besar  Tak tahu nak mula melabur di kaunter syarikat mana.  Anggap pelaburan saham memerlukan modal besar hingga puluhan ribu ringgit.  Anggap pelaburan saham untuk orang kaya sahaja sedangkan ASB & Tabung Haji pun melabur di kaunter-kaunter Bursa Malaysia.  Takut nak buka akaun saham & anggap ia macam susah jer! Mari saya tunjukkan beberapa contoh kaunter pelaburan saham yang memberikan keuntungan dalam jangka masa panjang.
  2. 2. Contoh Saham Syarikat Takaful Malaysia Berhad (Finance)
  3. 3. Contoh Saham Syarikat Focal Aims Berhad (Properties) Sebelum itu...Betul Ke Labur Saham Modal Kena Besar?
  4. 4. Saya nak kongsikan beberapa contoh menarik tentang potensi pelaburan saham. Sebelum tu saya terangkan bagaimana nak mula melabur dengan membeli unit saham. Ada orang kata modal kena besar...meh tengok dulu! Ini adalah sebuah syarikat pemaju hartanah, iaitu FOCAL Aims Holding Berhad. Beberapa tahun lepas sekitar 2011 harga seunit saham FOCAL hanya RM0.285 seunit. Mari kita kira jika anda membeli beberapa unit saham syarikat ini beberapa tahun lepas dan anda biarkan sahaja pelaburan anda pada syarikat ini.
  5. 5. "Apa Hukum Mencari Rezeki Dengan Bermain Saham?" Jawab oleh Ustaz Azhar Idrus, saham ini HARUS dalam Islam. Lihat video. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QKythgd4UA4 Dua syarat utama untuk bermain saham; 1--Kita tahu apakah mabiq' barang perniagaan 2--Hendaklah barang itu halal perniagaannya ...Nak main saham buleh, kite tak pandai nak niaga, kita labur duit dalam perniagaan orang lain.. So, dalam panduan DVD ni juga anda akan didedahkan cara memilih saham yg mematuhi syariah.
  6. 6. DALAM DVD INI, ANDA AKAN MEMPELAJARI... 1. Mengenali apakah itu pelaburan saham. Bagaimana mendapatkan keuntungan dan mengurangkan risiko kerugian dalam pelaburan saham. 2. Bagaimana hendak memulakan pelaburan saham. Apakah tools yang anda perlukan untuk menjadi seorang pelabur yang berjaya. 3. Strategi penting memilih & analisis kaunter pelaburan yang selamat dan boleh beri keuntungan untuk jangka masa panjang. 4. Bahan-bahan atau sumber untuk buat analisis pada setiap kaunter saham sebelum melabur pada sesuatu kaunter di Bursa Malaysia. 5. Motivasi seorang pelabur untuk mengelakkan elemen emosi dalam pelaburan saham. Ramai yang rugi disebabkan tak boleh nak kawal emosi tamak dalam diri!! 6. Pengurusan kewangan dalam pelaburan saham. Mengurus kewangan yang betul supaya pelaburan anda berbaloi dan mengurangkan kerugian dalam pelaburan saham.
  7. 7. JANGAN RISAU! GROUP SUPPORT ADA DISEDIAKAN. EKSKLUSIFuntuk anda dapatkan bantuan lanjutan.
  8. 8. Member dah yang dapat RM420 dalam masa 6 hari sahaja dengan saham...terbaik lah Ustaz!
  9. 9. RM250 sahaja (Untuk 350 orang terawal sahaja) RM270 BELI SEKARANG! (KUOTA DVD TINGGAL 100 SAHAJA LAGI!) HABIS DVD, HARGA AKAN NAIK SEBANYAK RM299. P.S. Jarang guru saham saya nak kongsikan ilmu beliau ni. Kalau beliau boleh dapat keuntungan lumayan maka anda juga boleh ikut jejak langkah beliau dengan belajar dalam DVD ni. P.P.S. Kat luar memang tak dapat harga serendah ni. Mungkin ini adalah jejak langkah pertama anda nak berjaya mengaut keuntungan lumayan dalam pelaburan saham. Tak cuba mana nak tau hasilnya kan! P.P.S: Kalau rasa pelaburan ilmu ini terlalu mahal, tak apa. Saya tak rugi. Malah, saya akan terus menjana pendapatan dengan saham ni. TEMPAH DVD SEKARANG

×