Successfully reported this slideshow.
We use your LinkedIn profile and activity data to personalize ads and to show you more relevant ads. You can change your ad preferences anytime.

IRAKURKETA ERRAZEKO KLUBAK LANTEGI BATUAK-EN

256 views

Published on

Responsables de Lantegi Batuak y participantes de sus clubs LF en euskera cuentan su experiencia en el II Encuentro de Clubs de Lectura Fácil de Euskadi.

Published in: Education
  • Be the first to comment

  • Be the first to like this

IRAKURKETA ERRAZEKO KLUBAK LANTEGI BATUAK-EN

  1. 1. Gizarte-proiektu bat www.lantegi.com 100% GAI
  2. 2. Duela 30 urte baino gehiagotik hona, era guztietako urritasunak dituzten 2.300 pertsona baina gehiagok lan egiten dute Bizkaian zehar dauden 25 zentrotan eta zerbitzutan, jarduera-sektore askotan eta 1.000 enpresa eta erakunde baino gehiagorentzat.
  3. 3. LANTEGI BATUAK eta IRAKURKETA ERREZA • 47 Kulub • 183 Gizonak • 133 Emakumeak • 316 Guztire • Danak desberdinak: - Ulermen mailak - Irakurtzeko gaitasunak - Interes desberdinak: abenturazaleak, amodioa, klasikoak…
  4. 4. Gernikako Lantegia • 83 langile gara guztira. • 35 pertsona parte hartzen dabez Irakurketa klubetan. • 4 talde gazteleraz irakurtzen dute • Talde batek euskeraz irakurtzen du
  5. 5. Zelan hasi ginen euskarazko talde batean? • Gaztelerazko talde baten irakurle bat, modu natural batez, galdetu zuen : Eta zergatik ez dugu irakurtzen euskeraz? Nik hobeto ulertuko nuke
  6. 6. • Historio honetan, Kemen eta Ulises Santiagoko Bidea egiten ezagutzen dira. • Ulises Itsas gizona da • Bere itsasontsia ondoratu zen bere lagunekaz • Ulises bakarrik salbatu zen. Hori dela eta, Santiagoko bidea egiten du erromesa bezala • Ulises beldur pila bat zituen. • Kemenek Ulises-eri indarrak emoten dizkio bide guztian. • Niri asko gustatuko litzaidake egunen baten Santiagoko bidea egitea. • Liburu hau irakurtzera animantzen zaituztet.
  7. 7. • Liburu hau oso polita da • Beran bitartez Txernobil herriko historioa ezagutu dugu. • Txernobilen zentral nuklear bat zegoen. • Zentrala istripu bat eukin zuen. • Bertako jendea eskapau egiten zen. • Julia eta Igorren bitartez joan gara gauzak ikasten. • Orain badakigu zergatik datozen Txernobileko umeak gure herrietara.
  8. 8. • Amaia pertsona gorra da. • Udan zehar hainbat abentura biziko ditu. • Gehien gustatu zaidana historiaren suspentsea izan da. Arrapatuko ote dute? • Irakurketa saioetan gormutuen hizkuntza ikasi ditugu.
  9. 9. • Momentu honetan “Atejolea eta Izaki misteriotsua” irakurtzen gabiz.
  10. 10. Eskerrik asko

×