a beginner’s guide to fruits         basket by me bcuz ive watched fruba too     many times ok judge me
things u shud probably know n         understand vaguely idk• tohru’s parents r dead• yuki’s parents r jerk nuggets omfg b...
side note she gets random fevers                                 tohru honda           like all the time wow              ...
people accept that he’s pretty enough to be a girl and once made him dress as a girl                                   yuk...
HATES LEEKS                                 kyo sohma                          believd in jason oo jason                  ...
hot      shigure sohma                     really freaking hilarious                       he’s a writer and he hides from...
hatsuharu sohma                SO HOT UNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF• I feel like he needs his own slide ok               white h...
LOOK AT THEM               what               I ship it
hatori and ayame sohma                               hari is a doctor     ayame, hatori and shigure r the                 ...
other sohmas                        HIGHSCHOOLERKISAAAAAAa                                                            MOMI...
more sohmas (they dont end ever)                         KAGURA         adorable                                          ...
made tohru cry                            akito sohma                             jerk canoe                            ug...
basically• akito makes everyone sad but they all listen to  him anyway• they turn into animals• tohru gets sick and hurt a...
Upcoming SlideShare
Loading in …5
×

Fruits basket

993 views
429 views

Published on

what

0 Comments
0 Likes
Statistics
Notes
  • Be the first to comment

  • Be the first to like this

No Downloads
Views
Total views
993
On SlideShare
0
From Embeds
0
Number of Embeds
6
Actions
Shares
0
Downloads
1
Comments
0
Likes
0
Embeds 0
No embeds

No notes for slide

Fruits basket

  1. 1. a beginner’s guide to fruits basket by me bcuz ive watched fruba too many times ok judge me
  2. 2. things u shud probably know n understand vaguely idk• tohru’s parents r dead• yuki’s parents r jerk nuggets omfg bby </3• every1 hates kyo in the story like wow but he’s gonna b ur baby by the end• shigure is a perv yet tohru lives in his house??• tohru lives with men only becuz her family sucks (besides her gpa omg he’s the shite)• basic all sohma’s r animals of the zodiac ok say it with me THEY R ANIMALS under a fam curse oooo• they only turn into animals if hugged by the opposite gender
  3. 3. side note she gets random fevers tohru honda like all the time wow look at her she’s so aodrable her mom is dead her dad is dead too like mess with her and every1 will come after you so hard wow they all love her she lived in a tent once why cant boys like me like they like her wow seriously she does laundry every episode yet they all wear the same clothes something isnt right with that……
  4. 4. people accept that he’s pretty enough to be a girl and once made him dress as a girl yuki sohma he has parent issues he’s a rat only when he’s hugged he’s “king” of his high school because hot he has a soft voice like a cloud he loves tohru a lot like whoa
  5. 5. HATES LEEKS kyo sohma believd in jason oo jason UGhHH he’s so HOT dlkfjgeskldjf except he really luvs tohru too.. he is the cat which means he’s like double cursed watch the anime omg lived in the mountains and hunted bears for 3 months he has a huge temper and once u kno his story u don’t blamehim and tohru r canon I guess
  6. 6. hot shigure sohma really freaking hilarious he’s a writer and he hides from his publisher LITERALLY JUST TO MAKE HER CRY he’s kind of evil like that that one cousin everyone loves biggest shipper of them all messes w every1 example he likes high school girls
  7. 7. hatsuharu sohma SO HOT UNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF• I feel like he needs his own slide ok white haru black haru he likes necklaces and piercings and he has a bicycle he is in love with yuki like legit yuki was his first love
  8. 8. LOOK AT THEM what I ship it
  9. 9. hatori and ayame sohma hari is a doctor ayame, hatori and shigure r the three best friends ever omg ILY bbs AYAMEEEE relle srs all the time he is the snake FLAMBOYANT he has a tragic love story bbyhe is the dragon I mean seahorse omg poor hari
  10. 10. other sohmas HIGHSCHOOLERKISAAAAAAa MOMIJI SEE THIS KID RIGHT HUR adorableshe’s the tiger rawr BABY kids made fun of her HE IS MY BABY she’s literally so cute I cryside note once yuki told kisa how much he luvs n cares bt hur and I exploded
  11. 11. more sohmas (they dont end ever) KAGURA adorable WILDLY AND VIOLENTLY IN LOVE WITH KYO she beats kyo up all the time idk RITSU he is the monkeyhe almost jumped off a building really loud
  12. 12. made tohru cry akito sohma jerk canoe ugh gross kinda hot shh really hot he carries the “”core”” of the sohma curse which means he dies when he is young but he isnt an animal abuses every1 nobody likes him he super mean manipulates every1
  13. 13. basically• akito makes everyone sad but they all listen to him anyway• they turn into animals• tohru gets sick and hurt all the time so hatori can show up• plot twist at the end w/ kyo emotions wow• all babys of mine bye

×