Jessica

613 views
431 views

Published on

Published in: Technology, Spiritual
1 Comment
0 Likes
Statistics
Notes
  • BUSINESS PROPOSAL///

    Dear Jessica,

    I wrote you earlier but you did not respond to my mail. Like I wrote you earlier, I am Attorney Matiko Timbo, a lawyer by profession, based in Lome - Togo. In my first mail I mentioned to you about a late client of mine (a native of your country) who died with his wife and only child in an accident On the 21st of April, 2005, without any disclosed relative. I need your urgent assistance claiming the sum of U.S. $ 12,500,000.00 million belonging to my late client, which is deposited in a bank Togo. He was my client and a major supplier contractor for big oil companies.
    I am contacting you due to the similarity of your surname with my late client. Therefore, I am calling your attention because that the bank asked me to bring his closest kin.
    Indicate your interest by writing back directly to my e-mail: (matiko.timbo@rocketmail.com) for more details.

    Regards.

    Barrister Matiko Timbo (ESQ.)
    matiko.timbo@rocketmail.com
       Reply 
    Are you sure you want to  Yes  No
    Your message goes here
  • Be the first to like this

No Downloads
Views
Total views
613
On SlideShare
0
From Embeds
0
Number of Embeds
2
Actions
Shares
0
Downloads
4
Comments
1
Likes
0
Embeds 0
No embeds

No notes for slide

Jessica

  1. 1. <ul><ul><li>Perché la vita è un brivido che vola via è tutto un equilibrio sopra la follia......... </li></ul></ul>
  2. 2. Nessuno vive perke' lo vuole ... ma una volta che vive lo deve volere ...! <ul><ul><li>E se nn puoi la vita che desideri cerca almeno questo per quanto sta in te: nn sciuparla nel troppo commercio con la gente con troppe parole e in un viavai frenetico .....nn sciuparla portandola in giro in balìa del quotidiano gioco balordo degli incontri e degli inviti fino a farne una stucchevole estranea.... </li></ul></ul>
  3. 3. Ecco il senso della vita .....beh ....nn e' niente di speciale ..siate gentili kon il prossimo,nn mangiate grassi,leggete un bel libro,fate passeggiate e cercate di vivere in pace ed armonia con gente di ogni fede e nazione! .....il senso della vita.....
  4. 4. Sotto la terra c'è nascosto un libro, non cercarlo . Ci sono scritte le regole di un gioco stupido:la vita!
  5. 5. Anche i fiori piangono & ci sono stupidi che pensano sia rugiada.
  6. 6. La Felicità La felicità sta nel gusto e non nelle cose: si è felici quando si ha ciò che ci piace e non quando si ha ciò che gli altri trovano piacevole.
  7. 7. L'amore I migliori momenti dell'amore sono quelli di una quieta e dolce malinconia,dove tu piangi e non sai di che.
  8. 8. La vita e i sogni sono fogli di uno stesso libro. Leggerli in ordine è vivere , sfogliarli a caso è sognare.
  9. 9. Ho incontrato un bambino cieco. Mi ha chiesto com'era il sole e gliel'ho descritto . Mi ha chiesto com'era il mare e gliel'ho descritto . Mi ha chiesto com'era il mondo e piangendo gliel'ho inventato.
  10. 10. Se hai un sogno , devi proteggerlo . Quando le persone non riescono a fare qualcosa , dicono che non puoi farla neanche tu . Se vuoi qualcosa , vai e prenditela . Punto.

×