JULIEZ HAPPY   BIRTHDYAhapPY 18th bIRThdAy u cutie piE                        a powerpoint by jasminee
lemme tell u a lil bout julez• julez is da best• she is sups cute                  would tickle                  10/10• an...
y julez is da bestjulez is like rly smart        MODEL wowzers   got lyk a 2400 on the act            also supz fun 2 b ar...
julez’s mah homequrl• mah 1d buddy• digs christian blae  and shaniqa lebff• also malamutes                        omg 2 cute
julez is a supervillain whisprr                                     bane tho hot damn         lol kinda bad         joker ...
now da sappy stuff• she is a gr9 friend   here to hate on Bo w/ me when im sad   always has lots of fuckin weird videos ...
all in all•   julez is prty frickin awes•   if u disgaree ur wrong•   hAPPY BIRTHDAY•   JULIEEEEE!!!!!!!!!!!
obligatory nic cage
OK doc thats it~*~ the  end ~*~
Upcoming SlideShare
Loading in …5
×

Juliez happy birthdya

148 views
107 views

Published on

4 julie
mah bff 5eva i love u sistr
happy 18th bday u crazy lady

0 Comments
0 Likes
Statistics
Notes
  • Be the first to comment

  • Be the first to like this

No Downloads
Views
Total views
148
On SlideShare
0
From Embeds
0
Number of Embeds
1
Actions
Shares
0
Downloads
1
Comments
0
Likes
0
Embeds 0
No embeds

No notes for slide

Juliez happy birthdya

  1. 1. JULIEZ HAPPY BIRTHDYAhapPY 18th bIRThdAy u cutie piE a powerpoint by jasminee
  2. 2. lemme tell u a lil bout julez• julez is da best• she is sups cute would tickle 10/10• and shes canadian wow what a babe oooH exotIC ~~~~
  3. 3. y julez is da bestjulez is like rly smart MODEL wowzers got lyk a 2400 on the act also supz fun 2 b around look how doofy she looks nos all da moves to wally wurld lol
  4. 4. julez’s mah homequrl• mah 1d buddy• digs christian blae and shaniqa lebff• also malamutes omg 2 cute
  5. 5. julez is a supervillain whisprr bane tho hot damn lol kinda bad joker mmm lookit dem villainy armsalso she tamedpsidorman i guess jULiE haZ MaGIc u win dis POweRZzZ ~ time
  6. 6. now da sappy stuff• she is a gr9 friend  here to hate on Bo w/ me when im sad  always has lots of fuckin weird videos to share  totes doesnt judge how cool is that?????? NYAAAH i’m• and an awESOME DAUGHTER 2 Bo i’m a douchenozzel NYAAAAAAH  cooks 4 her parents hudsuckr  cleans her room like woah proxy is da best  doesnt take no bullshit from telemarketrs  alwyas leaves cute notes 2 let dem kno where she is
  7. 7. all in all• julez is prty frickin awes• if u disgaree ur wrong• hAPPY BIRTHDAY• JULIEEEEE!!!!!!!!!!!
  8. 8. obligatory nic cage
  9. 9. OK doc thats it~*~ the end ~*~

×