que é ISSO DA Transição?Cria novas relaçons                                    Todos os caminhos levam a...               ...
EsTá FErvEndo o bairro dE s. PEdro!!                              Obradoiro de elaboraçom de sabom... e as iniciativas nom...
Upcoming SlideShare
Loading in …5
×

SPedro em transição: apresentação

2,187 views

Published on

Apresentação do projeto "SPedro em transição" lançado no bairro de SPedro, Santiago de Compostela a finais do ano 2010 e aberto à participação de todo o mundo!

Published in: Travel, News & Politics
0 Comments
0 Likes
Statistics
Notes
  • Be the first to comment

  • Be the first to like this

No Downloads
Views
Total views
2,187
On SlideShare
0
From Embeds
0
Number of Embeds
1,319
Actions
Shares
0
Downloads
1
Comments
0
Likes
0
Embeds 0
No embeds

No notes for slide

SPedro em transição: apresentação

  1. 1. que é ISSO DA Transição?Cria novas relaçons Todos os caminhos levam a... Estimula a criatividadeA Transiçom é un maravilhoso instrumento ...mudar o modo de vida baseado na disponibilida- A Transiçom celebra a espontaneidade, a diversi-de recuperaçom das relaçons entre as pessoas, de de petróleo, noutro no que a nom dependência dade e nom quer ser normativa. Categorizar ae entre as pessoas e o ambiente em que vivem. do petróleo e a relaçom de cooperaçom seja a base. s iniciativas de Transiçom em etiquetas separadas é como tentar pendurar umha gelatina dum muro...Encurta distâncias Umha ideia incrívelO objetivo é criar comunidades solidárias e fortes, A primeira Cidade em Transiçom nasceu na Inglate- Contribui à mudançarepensando os nossos recursos energéticos e recursos rra no 2006. Depois, graças ao boca a boca criou-se o Se pensas que pode ser útil que no teu grupo, comu-básicos da comunidade (bens, alimentos e serviços) Movimento da Transiçom, agora ativo a nível global. nidade, associaçom se afrontem estes assuntos, podes pôr-te em contacto connosco e propor um encontro.Fácil de levar Fácil de utilizar cep_sanpedro@andaime.euCaminhar para umha comunidade que re- Projetos práticos, factíveis com decisonssiste ou se transforma positivamente fren- tomadas desde abaixo. Construir redes solidáriaste à crise económica e ambiental e fortes entre as pessoas dumha comunidade. Se já liches isto recicla-me, passa-me a outra pessoa!
  2. 2. EsTá FErvEndo o bairro dE s. PEdro!! Obradoiro de elaboraçom de sabom... e as iniciativas nom param de medrar. 17:30 | Mercado Entre lusco e fusco, Pracinha da igreja nom é preciso sair do bairro, nem umha grande inversoms.Pedro em Transiçom tenta introduzir nas dinâmicas do para elaborar nós mesmas, com a forma, o aroma, as dimen-bairro os conceitos e práticas de comunidade en transiçom, sons, etc. que queiramos um produto de uso habitual aprovei-participaçom, sustentabilidade... Em fim, seguir a trabalhar na tando o azeite usado dos comerciantes do bairro, das nossasideia da necessidade de tecer e reforçar as ligaçons e as redes cozinhas, etc. Que vos parece um sabom «eau de kebab», ousociais na transformaçom das nossas vidas, dos nossos hábi- de churro!? ;)tos, relaçons, sociedades...vaia, um pequeno grao mais paratentar mudar o mundo. s.Pedro em Transiçom Mercado de troco 18:30 | Mercado Entre lusco e fusco, Pracinha da igrejaas primeiras «pequenas-grandes» atividades que pensamos Em colaboraçom com verdegaia e a asociaçom Mámoa deem partilhar com o resto das vizinhas e transeuntes do bairro pro-lactaçom materna proponhemos-vos um mercado de tro-som um obradoiro de elaboraçom de sabom e um mercado de co com a temática das crianças no qual intercambiar objetostroco. Pequenas porque demandam poucos recursos humanos relacionados com a criança. ademais, convidamos-vos a quee materiais e grandes porque recolhem muitos dos princípios expliquedes a história dos objetos que queredes trocar: frenteque nos movem. à acumulaçom de bens de consumo, apostamos em revalori- zar e buscar as vivências que se escondem nos objetos.Ficades todas convidadas a participar deles e aproveitar paraconhecer um bocadinho mais o projeto.

×